Morsomme Office Quotes

Legge til et smil til noens dagen er et av det beste gavene du kan aldri gi til den personen. Humor er et flott våpen og lese morsomme sitater og ordtak kan midlertidig gjøre oss glemme våre bekymringer. Mange av oss er jevnlig overbelastes ned av en rekke bekymringer og problemer, særlig på arbeidsplassen. Her er noen morsomme sitater kontor å muntre deg opp og bevise at latter er faktisk den beste medisin.
Funny Office Dagens sitater, Nedenfor finner du noen morsomme kontoret anførselstegn for å lyse opp dagen
Hvis du tror sjefen din er dum husk, du ville ikke ha en jobb om han var smartere. - Albert Grant
Hans søvnløshet var så ille, kunne han ikke sove i kontortiden. - Arthur Baer
Fortelle sjefen din hva du egentlig tenker om ham, og sannheten skal sette deg helt gratis. - Patrick Murray
Jeg ønsker ikke noe ja-mennesker rundt meg. Jeg vil at alle skal fortelle meg sannheten - selv om det koster ham jobben. - Samuel Goldwyn
Enhver organisasjon er som en septiktank. Den virkelig store biter stiger til toppen. - John Imhoff
Ikke undervurder dine evner. Det er sjefens jobb. - Ukjent
Hver dag jeg står opp og ser gjennom Forbes liste over de rikeste menneskene i USA. Hvis jeg ikke er der, går jeg til arbeid. - Robert Orben
Folk er fremdeles villige til å gjøre et ærlig dags arbeid. Problemet er at de ønsker en ukes betale for det. - Joey Adams
Jeg prøver alltid å gå en ekstra mil på jobb, men min sjef alltid finner meg og bringer meg tilbake. - Anonym
Lær av feilene til andre. Du kan ikke leve lenge nok å gjøre dem alle selv. - Ukjent
Really Funny Office sitater, her er noen morsomme kontor sitater som du liker å lese,
Conway's Law: I en organisasjon vil det alltid være en person som vet hva som skjer - Denne personen må få sparken. - Anonym
Verden er delt inn i folk som gjør ting - og mennesker som får æren. - Dwight Morrow
Jeg har alltid komme for sent på kontoret, men jeg gjør opp for det ved å forlate tidlig. - Charles Lamb
Arbeidet er forbannelse drikke klassene. - William Archibald Spooner
Ett av symptomene på ett nærmer nervøst sammenbrudd er troen på at eget arbeid er fryktelig viktig. - Bertrand Russell
For harde arbeidet er nøkkelen til suksess, vil de fleste heller plukke låsen. - Claude McDonald
Business konvensjoner er viktige fordi de viser hvor mange som ett selskap kan operere uten. - Anonym
Jeg mener, hva godt vil det gjøre at noen skal ta livet av seg å jobbe, fordi ormer vil få deg til slutt. - Dorothy Gish
Hardt arbeid har aldri drept noen, men hvorfor ta sjansen? - Edgar Bergen
Når du blir spurt om du kan gjøre en jobb, forteller dem: Sannelig, kan jeg! Så får opptatt og finn ut hvordan du gjør det. - Theodore Roosevelt
Jeg er en venn av arbeideren, ville jeg heller være hans venn enn være ett. - Clarence Darrow
Hvis du forteller sjefen du var sent på jobben fordi du hadde et flatt dekk, neste morgen har du ett flatt dekk. - Cannon's Law
Gjenstående arbeid å fullføre, for å nå målet ditt øker etter hvert som fristen nærmer seg. - Bove's Theorem
Kort Morsomme Office Quotes; Noen flere morsomme kontoret sitater å kile din morsomme bein
En bås er bare en polstret celle uten dør. - Anonym
Jeg liker arbeidet. Det fascinerer meg. Jeg sitter og stirrer på det i timevis. - Oscar Wilde
Skinke og egg - En dags arbeide for en kylling, og har et levetid forpliktelse for en gris. - Ukjent
Hardt arbeid er jævla nærheten så overvurdert as monogami. - Huey Long
Belønningen for arbeid godt gjort er muligheten til å gjøre mer. - Ukjent
Fyren som aldri gjør en feil tar sine ordrer fra en som gjør. - Anonym
Alle gjør feil. Trikset er å gjøre feil når ingen ser. - Anonym
Erfaring er en kam som naturen gir til menn når de er skallet. - Anonym
En banker låner deg paraplyen sin når solen skinner, men vil ha det tilbake i det øyeblikk det begynner å regne. - Ukjent
En ekspert er en person kalt inn til siste minutt dele skylden. - Ukjent
Les også følgende; Morsomme Sitater og Ordtak, Short Funny Quotes; Funny Quotes Om livet; Når du føler deg ned, med arbeidspress eller stress, bare lese disse morsomme kontor sitater og hygge deg med en dose av latter.