Fransk Pet Navn

Name er den viktigste delen av et individs personlighet. Navn er hva skiller meg fra deg. Du kan være helst Tom, Dick eller Harry, men det hjelper gjenkjenne deg som individ enhet i en folkemengde. Tilsvarende blir pet navnene brukes av oss å kalle vår kjære ved et navn som sko hengivenhet og gjør personen tilhører bare deg. Den søte pet navnene hjelpe bringe personen nærmere deg og navnet blir slags en hemmelig elskere kode mellom deg og din partner.
Fransk Pet Navn for Lovers
Folk spille med ord og komme opp med unike kjæledyr navn på sine betydelige andre. Du også kan prøve noen interessante pet navn for partneren din. Franske språket er språket til romantikk og du kan prøve noen søte franske kjælenavn for elskere. Den franske menn elsker bruke Man chou (min kål) som et søte franske kjælenavn for kjæresten. Han kan til og med bruke ma Biche (min doe), ma Pūce (min loppe), ma poule (min lille kylling), ma petite Caille (min lille vaktel) som fransk kjælenavn til kjæresten. Jentene derimot bruker man gros loup (min store ulv) eller man Lapin (kaninen min) eller man Lapin (kaninen min), man Coeur (mitt hjerte), man amour (min elsker), Cherie (Darling) som Fransk kjæledyr navn for kjærester. Lar se noen mer søte franske pet navn og betydninger.
Fransk Pet Navn og Meanings
Cute franske Pet NamesMeaning på engelsk; MignonCute; Le petite babyThe lille baby; Un petit poisA ert; La peachThe fersken; Bien-AiméeBeloved, ChouchoutePet, Darling, CitrouillePumpkin, CygneSwan, Ecureuil Squirrel; FraiseStrawberry, GénialeBrilliant, GrandeBig, høye, JoliePretty; man Nuage Min sky; man MinouMy pus; PassionnanteFacinating; man RoiMy King; man ReineMy dronning, TêtueStubborn, MecDude; MonMy ostesmørbrød; man capitaineMy kaptein; BaguetteMy brød brød; man moineauMy spurv, MoucheFly, MoustiqueMosquito, RequinShark, CocoricoCock-d-doodle- doo; Toc TocKnock Knock; man AméricaineMy American; BelleBeautiful, BonneGood, BruneBrown-haired, CalmeCalm, rolig, ChatCat, ChatonKitten, ChefChief, ChouetteCool, AdrienneDark, AlainHandsome; PamplemousseGrapefruit
Du kan finne flere kjælenavn i artiklene:; Pet navn for Boys, Pet navn for Men, Pet navn for Girls, Pet navn for din kjæreste, Dette var et par søte franske kjælenavn for elskere. Du kan prøve å bruke min lille aubergine (min lille aubergine) eller ringe din partner, man petit boutchou (min lille boutchou), man Boubou (min Bubu), man château (mitt slott), man Tresor (min skatt). Du kan selv prøve å hviske noen romantiske franske uttrykk og franske elsker fraser som j'ai tellement envie de toi (jeg så ønsker deg) i dine partnere ørene. Jeg håper du har funnet noen søte franske pet navn på kjærester eller kjæreste gjennom denne artikkelen. Hvis ikke, deretter opprette en ny fransk kjælenavn at ikke bare høres søt, men antennes romansen mellom dere to.