Tekst Message Forkortelser

Den andre dagen da jeg var i klassen, å skrive ned noen notater jeg innså at jeg automatisk begynt å skrive på SMS-språk. Dette fikk meg tenke til hvordan vi begynte bruker disse tekstmeldingsforkortelser. Kanskje, kom tekstmeldingsforkortelser inn i bildet fordi i eldre telefoner grensen av en SMS var 160 tegn. Så, begynte folk bruker sine egne forkortelsene å fullføre hele meldingen innen 160 tegn. Nå selvfølgelig med forhånd i teknologi, har mobiltelefoner økt grense for tegn i én melding. Har imidlertid dag bruke forkortelser for teksting blitt mer av en mote trend å spare tid. Kanskje at er fordi dagens verden handler om bruker snarveier og finne rask måter gjøre noe!
Kommer tilbake til det punktet, er det uendelig vanlig tekstmelding forkortelser som brukes i dag. Noen ganger det kan være vanskelig å holde tritt med nye forkortelser og tekstmelding symboler som holder popping opp dagligdagse, selv om du er veldig teknisk kunnskapsrike. Med mer enn 82 millioner mennesker texting regelmessig, er det ikke rart at det er så mange forkortelser. De er ikke bare brukes i tekster men også IM, email, chatterom osv. Så bare for gøy, hvorfor ikke lage en tekstmeldingsforkortelser liste som kanskje hjelpe alle holde tritt med nye.
Populære tekstmeldingsforkortelser
AbbreviationMeaning; BBTBe back morgen; BIBBoss er tilbake; CMCall meg; CYECheck e; DIKUDo jeg vet du?; F2FFace til ansikt, HBHurry tilbake; JFFJust for moro skyld, KOTCKiss på kinnet; OMGOh min Gud!; OOTOOut av kontoret; PSOSParents stående over skulderen; PUThat stinker!; SLAPSounds som en plan; TMBText meg tilbake, UGTBKYou've må være en spøk, 411Information; AKAAlso kjent som; ASAPAs snart som mulig; BRBBe Right Back; BTWBy The Way; FAQFrequently Stilte Spørsmål; FYIFor din informasjon; GTGGot To Go; ROTFLRolling On The Floor Laughing; SPAMStupid Person's Reklame; SWALKSealed With A Loving Kiss; SWAKSealed With A Kiss; TTFNTa Ta For Now; TTYLTalk med deg senere; SFETESmiling fra øre til øre, A3Anytime, Anywhere, Hvor som helst; AASAlive og smilende, AAYFAs Alltid, Ditt Venn, ABT2About til; ADctd2uvAddicted To Love; AATKAlways på tastaturet; ADNAny Day Now; ALlWanIsUAll I Want Is You; ALOLActually Laughing Out Loud; AYSOSAre du dum eller noe?; CUIMDSee Du I Mine Dreams; Cld9Cloud 9; CMCall Me; CWOTComplete Waste Of Time; BEGBig Evil Grin; JKJust Kødda; JMOJust My Opinion; JWJust Lurer; KITKeep I Touch; L8RLater; M $ ULkeCrZMiss Du Liker Crazy!; SITStay i touch; SOLSooner eller senere; xoxoHugs og kysser; WIIFMWhat's In Det For Me?; QLQuit Laughing; WTGWay To Go; YRYea, Høyre; YWYou're Velkommen; AAMOIAs A Matter Of Interest; AFAIUIAs Far Som jeg Forstå Det; AIUIAs Jeg Forstå Det; BTDTBeen Det Done At; FWIWFor Hva Det står Worth; GTBOSGlad To Be Of Service ; AFAIKAs Far Som jeg Know; INALI Am Not A Lawyer; IMHOIn My Humble Opinion; IMOIn My Opinion; IYSWIMIf You See Hva jeg Mean; NSANo Strings Attached; OTOHOn The Other Hand; PMFJIPardon Me For Jumping I; PMJIPardon My Jumping I; RFCRequest For kommentarer; SOHFSense av humor Failure; TIAThanks I Advance; WRTWith Respekt til; WBWelcome tilbake; WYSIWYGWhat du ser er hva du Get;
Dette var bare noen av tekstmeldingsforkortelser. Det finnes uendelig andre. Men disse er mest populære og vanlige tekstmeldingsforkortelser du vil kunne bruke enten du texting, bruker dem i direktemeldinger eller chatting på nettet. Hvis du vet alle disse du vil sikkert ikke føler du snakker noen fra annen planet! Vel, har gøy bruke disse!