Kjærlighet Sitater og Ordtak

Når det er bare ord og ordene er alt jeg har å ta hjertet ditt bort, du bedre være forsiktig med valg av dine ord. Av og til selv de mest sterkeste emosjoner finner det vanskelig å finne de perfekte ordene, gjøre betydningen gått i oppfyllelse. Du kan finne mange mange fransk elsker sitater, men hva er poenget dersom kjæresten din ikke får den betydning? Love har vært komplisert med alle humbug, likevel er det søte elsker sitater, god elsker sitater og tenker på deg sitater, for å passe i øyeblikket. Her er noen glimrende elsker sitater og ordspråk, slik at du kan uttrykke din kjærlighet til kjærligheten i livet ditt, i perfekt ord.
Quotes About Love
To sjeler med en eneste tanke, to hjerter som slo som en ~ John Keats, The hunger for kjærlighet er mye vanskeligere å fjerne enn hunger etter brød. ~ Mor Teresa, Gravitasjon er ikke ansvarlig for folk å bli forelsket. ~ Albert Einstein; Kjærlighet er den eneste sunn og tilfredsstillende svar på problemet med menneskets eksistens. ~ Eric Fromm; Love har intet annet ønske enn å fullføre seg selv. Å smelte og bli som en rennende bekk som synger sin melodi i natt. Å våkne ved soloppgang med et bevinget hjerte og takke for en ny dag med kjærlighet. ~ Kahlil Gibran: Når kjærlighet er ikke galskap, er det ikke kjærlighet. ~ Pedro Calderon de la Barca, Kjærlighet er mye som en villrose, vakker og rolig, men villig til å trekke blod i forsvar sin. ~ Mark Øverby, En mann i kjærlighet, er akkurat som en kvinne, bare i fornektelse ~ Rashida Khilawala, Love Sitater for Her
I det virkelige elsker du den andre personen er bra. I romantiske kjærligheten du den andre personen ~ Margaret Anderson, i drømmer og på kjærlighet er ingen umuligheter. ~ Janos Arnay; Hvert øyeblikk en lykkelig elskers time er verdt en alder av kjedelige og vanlige liv. ~ Aphra Behn, Kom leve med meg og være min kjærlighet, og vi kommer noen nye gleder bevise, av gyllen sand, og krystall strender, med silken linjer og sølv kroker ... ~ John Dunne; Liker musikk på vannet er de søte stemmen til meg. ~ Lord Byron, jeg elsker deg, ikke bare for det du er, men for hva jeg er når jeg er med dere. ~ Roy Croft, Love Quotes for Ham
Det jeg trenger å leve er gitt til meg av jorden. Hvorfor jeg trenger å leve har blitt gitt til meg av deg. ~ Anonym, Hvis jeg vet hva kjærlighet er, er det på grunn av deg. ~ Herman Hesse, kjærlighet og magi har en god del til felles. De berike sjel, fryd hjertet. Og de begge ta praksis. ~ Nora Roberts; Kjærlighet gjør ikke verden går "rundt. Kjærlighet er det som gjør turen verdt. ~ Franklin P Jones; Det er ingenting bedre for ånden eller kroppen enn et kjærlighetsforhold. Det løfter tanker og flater magen. ~ Barbara Hower; Å gi av kjærlighet er en utdanning i seg selv. ~ Eleanor Roosevelt; Stjålet kisses er alltid søteste. ~ Leigh Hunt; Les mer på; Love Kurser og Sayings for Ham; Romantic Quotes for Him; Love Sitater fra filmer; Look, garanterer jeg at det vil være tøff tider. Jeg garanterer at på et tidspunkt, ett eller begge av oss er gonna ønsker å komme ut av denne tingen. Men jeg garanterer også at hvis jeg ikke be deg om å bli min, vil jeg angre på det resten av livet mitt, fordi jeg vet, i mitt hjerte, du er den eneste for meg. ~ Runaway Bride, han var som en engel, vet du? Jeg visste aldri livet kunne være sånn. Han var den ene tingen jeg fulgt gjennom i livet mitt, det eneste jeg ikke gi opp. Jeg var god til å elske ham. ~ The Untamed Heart; Take elsker, multiplisere det med uendelighet og ta det å dypet av forever .. og du fortsatt har bare ett glimt av hvordan jeg føler for deg. ~ Meet Joe Black, det er fortsatt at en fyr som du får opp og gå på skole i morgen. Den med den mystiske tillit til at alle jenter faller for. De år på skolen ikke ville ha vært det samme uten ham. Jeg ville ikke ha vært samme uten ham. ~ Never Been Kissed, Du er det jeg ikke visste jeg alltid ønsket. ~ Fools Rush i; Når de spør meg hva jeg likte best, jeg skal fortelle dem det var deg. ~ City of Angels, Les mer på; Famous Film Quotes om kjærlighet
Romantisk Kurser og uttalelser; Film Quotes om kjærlighet, håper jeg med disse elsker sitater og ordspråk, finn deg nøyaktig ord og lag øyeblikket du har ventet på. Lykke til!