Falling in Love med din beste venn

Du er en av de beste tingene som har hendt meg. Du er min kjærlighet og min beste venn. Og hver dag som går, virker det som om jeg oppdager noe nytt om din kjærlighet til meg. Du touch mitt hjerte på en måte jeg aldri visste før. Jeg oppdager noe nytt om deg hver dag. Det er utrolig for meg hvordan en person kan gjøre en så stor forskjell i livet mitt.
Det finnes ingen fasit for å bli forelsket. Du bare gjør. Ofte ganger, vil du finne folk sier, at fallende forelsket i din beste venn, vil ødelegge vennskap. Seriøst, vet dette mye, noe om kjærlighet. Se på Chandler og Monica. De var de beste venner og det beste av elskere, å være forelsket for evig og alltid. Så, hvis du er forelsket i din beste venn, og du vil ta modige spranget til å gjøre ting trene, her er hva du kan gjøre.
Vet det godt, være forelsket kan være mange ting, men det er definitivt ikke dum lek. For noen er det bare en forelskelse, som fades bort med tiden. Hvis du virkelig ser din fremtid med din beste venn, må du vite om du er forelsket i din beste venn eller er det bare noen juvenile attraksjon. Kjenn din helt bra, ved å analysere dine tanker, følelser og handlinger mot din beste venn. Så, her er hvordan vet du at du er forelsket.
Finn ut; Du kan ha all kjærligheten i verden for denne personen. Men hva med kjærligheten i retur? For å ta de eksisterende forhold til neste trinn, må du finne ut hva gjør din beste venn føler om deg. Flørte tips og triks er den beste måten å finne dette ut. Hvis bestevennen din reagerer på din flørtende, så er det et sikkert tegn på interesse. Også, din beste venn, går den ekstra, i hva noensinne stykke og er fullstendig opptatt av deg, så forelsket i din beste venn, er det nest beste til himmelen. Les mer på tegn på forelskelse.
Forstå behov; Falling forelsket i din beste venn er mye mer enklere enn å være forelsket i din beste venn. For de to til henger sammen, er det viktig at du først forstå forskjellen. Vi ofte tar våre beste venner for gitt i mange måter. Mellom de beste venner, mange ting går usagt og ubemerket, er tilgivelse lett blant bestevenner og obligasjonen er måten sterkere enn noen annen sammenheng. Det er grunnen til at det gamle ordtaket, 'venner er for alltid ", gjelder for alle mennesker på denne planeten. Men med en ekstra romantisk vinkel trenger du å se på hverandre med en liten forskjell. Romantisk behov, for eksempel fysisk intimitet, oppmerksomhet og romantikk blir overveldende. Hvis du vil ha en fremtid, må du forstå, at det må være en klar kommunikasjon, ærlig, ansvarlighet og ansvar overfor hverandre, mer enn noensinne. Så, er hvis det håndteres maturely, med tiden, alt annet vil, definitivt, faller på plass.
På slutten av det hele, saker det er, hva som gjør deg glad. Selv om din beste venn, ikke føler det samme, være ærlig og formidle dine følelser til din venn. Noen ganger kan en persons følelser endres, etter å vite situasjonen i sin fulle sannhet. Som jeg konkluderer, vil jeg gjerne si, jeg vet, du kan ikke unngå å falle i kjærlighet med din beste venn, siden det er den personen, har du alltid visst det beste. Love, faktisk!