Kort Cute Love Quotes

Kjærlighet er i lufta og hele verden virker magisk. Du føler over toppen og kan ikke bidra til å skjule det smilet som aldri ser ut til å visne bort. Du kan muntre opp din kjærlighet livet med noen korte søte elsker sitater og ordtak. Du vil finne glede i å lese disse korte søte elsker ord og finne dem til å likne dine følelser. Sammen med en romantisk gave til din bedre halvdel, en enkel kort med noen korte søte sitater vil sikkert legge litt zing for forholdet. Følgende korte søte elsker sitater og ordspråk vil hjelpe deg å uttrykke dine innerste følelser i riktig retning.
Søt Kort Love Quotes
"Når vi elsker, ser vi uendelig i det endelige. Vi finner Skaperen i skaperverket. " ~ Eliphas Levi
"Å elske er å gå tilbake til et hjem vi aldri igjen, for å huske hvem vi er." ~ Sam Keen
'Fortell meg hvem du elsker, og jeg skal fortelle deg hvem du er. " ~ Creole ordtak
"Kjærlighet er den store solvent av alle vanskeligheter, alle problemer, alle misforståelser." ~ White Eagle
«Den eneste belønning for kjærlighet er opplevelsen av å elske." ~ John LeCarre
"Kjærlighet og magi har mye til felles. De berike sjelen, glede hjertet. Og de begge ta praksis. " ~ Nora Roberts
'Love gjør ikke verden går "rundt. Kjærlighet er det som gjør turen verdt. " ~ Franklin P. Jones
'Det er ingen kur for kjærlighet, men å elske mer. " ~ Henry David Thoreau
"Kjærlighet er en brann. Men om det kommer til å varme ditt hjerte eller brenne ned huset ditt, kan du aldri si. ' ~ Joan Crawford
«Elsker du meg fordi jeg er vakker, eller er jeg vakker fordi du elsker meg?" ~ Cinderella
'For å forelske seg i er veldig enkelt, men å falle ut av kjærlighet er rett og slett forferdelig. "
'Alle kjærlighet er søt -. Gitte eller returnert'
"Kjærlighet er den frie utøvelsen av valget. To mennesker elsker hverandre bare når de er helt i stand til å leve uten hverandre, men velger å leve med hverandre. ' ~ M. Scott Peck
'Du er min pust, min kjærlighet, min aller livet "~ Ukjent
"Jeg skrev ditt navn i sanden, men bølgene vasket det bort, så jeg skrev det i himmelen, men vinden blåste det bort. Så jeg skrev det i mitt hjerte og det er der den vil bli. " ~ Av Unknown
Kort Cute Love Quotes for ham
"Møte du var skjebnen, bli din venn var et valg, men forelsker seg i deg var utenfor min kontroll." Ukjent
"Hvis jeg kunne være noen del av dere, ville jeg vært dine tårer. For å være unnfanget i ditt hjerte, født i øynene, live på kinnene, og dø på leppene. " Ukjent
"I dag har jeg tatt meg selv smiler uten grunn ... da jeg innså at jeg tenkte på deg. " Ukjent
"Min favoritt sted å være, er innsiden av klemmer hvor det er varmt og kjærlig. Jeg elsker deg! Ukjent
"Noen ganger din nærhet tar pusten fra meg, og alle de tingene jeg ønsker å si kan finne noen stemme. Så, i stillhet, kan jeg bare håpe mine øyne vil tale mitt hjerte. " Ukjent
"Innen du mister jeg meg selv. Uten deg finner jeg meg selv å ville bli tapt igjen. ' Ukjent
"Jeg trengte solskinn i min tid, noe å vaske bort smerten. Jeg så en veldig svak side av ham. Som tok hjertet mitt og gjorde det synger. Jeg skulle ønske han hadde rømt, og gjemme seg med meg. Kjærlighet gjør så mye mer, enn det virker. Det var en ting jeg ikke viste, jeg elsker ham og han vet ikke. "
Han er alt for meg. Han er perfekt for meg. Men det beste av alt ... er at han elsker meg! "
"I mine villeste drømmer, du alltid spiller helten. I min mørkeste timen på natten, redde meg, sparer du livet mitt. "
'Jeg må la ham gå, så han kan vite, akkurat hvor mye jeg elsker ham. Kanskje hvis jeg er heldig, vil han komme tilbake, men hvis ikke, kan jeg gjøre det gjennom denne. "
"Jeg ville ha fulgt ham til helvete, hvis han spurte meg, og kanskje jeg gjorde."
'Kyss meg, og du kan se stjerner. Elsker meg, og jeg vil gi dem til deg. "
"Når du sier aldri, vil jeg si løgn. Når du sier alltid, vil jeg si sant. Når du sier at kjærlighet, vil jeg si deg. "
«Du er en taper .... men du er min taper."
"Jeg giftet meg med den første mannen jeg noen gang kysset. Når jeg forteller dette til mine barn, de bare omtrent kaster opp. ' ~ Barbara Bush
Kort Cute Love Quotes til henne
"Første gang hjertet mitt var knust jeg trodde jeg var gjennom, jeg sverget at jeg aldri elske igjen, og tro meg dette var sant, men når du gikk inn i mitt liv i andre dine øyne møtte mine, jeg visste du var verdt å elske, akkurat som før, akkurat som første gang. "
'Jeg vet ikke hvorfor du er så spesiell for meg? Hvorfor jeg liker deg? Hvorfor jeg omsorg for deg? Hvorfor jeg alltid tenker på deg? Hvorfor jeg elsket deg, men en ting for sikkert jeg vet at mitt liv ikke vil bli som dette uten dere! "
"Jeg har alltid ønsket en verden av mine egne var jeg kan gjøre hva jeg vil, ble jeg kunne leve alene, til jeg lært å kjenne deg, nå har jeg ønsket å ha verden deles av to, et paradis delt med deg ... '
"Hvor du pleide å være, det er et hull i verden, som jeg finner meg selv hele tiden gå rundt på dagtid, og fallende i natten. Jeg savner deg som faen. "
"Tenker på deg er enkel - Jeg gjør det hver dag. Savner du er hjertesorg, som aldri går bort. '
"Jeg kan ikke får se deg så ofte som jeg liker. Jeg kan ikke komme til å holde deg i armene mine hele natten. Men dypt i mitt hjerte jeg virkelig vet, du er den som jeg elsker, og jeg kan ikke la deg gå. "
"Jeg vil heller ha en lukten av håret hennes eller ett trykk på hånden enn en evighet uten."
"Hvis noen gang ting ville endre og din kjærlighet vil visne, ville jeg fortsatt ikke bryte løftet jeg ga. hvis du slipper jeg skal akseptere og det er ingenting jeg kan gjøre, men jeg skal være der og fortsatt elsker deg ... '
«Hva om noen forteller dere dette: Jeg tror ikke på frieri. Det er bare bortkastet tid. Hvis jeg elsker en person, skal jeg fortelle henne en gang. Men for dere, vil jeg gjøre et unntak. bare elsker meg nå og jeg vil retten deg for alltid "
"Ikke gå å prøve noen nye mote, må ikke endre fargen på håret ditt. . . .Jeg kunne ikke elske deg noe bedre, jeg elsker deg akkurat slik du er. " ~ Billy Joe
'Grow gamle sammen med meg, det beste er ennå ikke. " ~ Robert Browning
'Jeg vet aldri hva fremtiden bringer, men jeg vet du er her med meg nå Vi vil gjøre det gjennom Og jeg håper du er den jeg deler livet mitt med.'
Du kan lese mer kjærlighet sitater i artikler:; Good Love Quotes; Shakespeare Love Quotes, Love Sitater og uttrykk for hennes, Love Sitater og Ordtak for ham: Dette var noen få korte søte elsker sitater og ord som du kan si til din betydelige andre. Du kan bruke korte søte sitater å ta ditt vennskap til et høyere nivå eller legge en spesiell zing for forholdet. Bare send over hele meldingen med korte søte elsker sitater og bli borte i den magiske verden av kjærlighet.