Sitater om Memories

Minner er som et teppe som holder oss varme i en ensom kald stjerneklar natt. Du ser opp på den glitrende stjernene og husk en glemt smil. Så sitt morgener på deg, at teppet selv har mange minner vevd inn i sine tråder. Alle disse trådene av små minner plutselig oppsummere øyeblikk av latter, tårer, stolthet og glede i livet ditt. Hva tror du, gjør det noen mening? Vel, ta en titt på noen sitater om minner som er nevnt nedenfor, bet jeg de vil være mer fornuftig. Les mer på kjente sitater.
Sitater om Minner med venner
Masse folk ønsker å ri med deg i limo, men det du ønsker er noen som vil ta bussen med deg når limo bryter ned. - Oprah Winfrey
Glem aldri de dagene jeg tilbrakte med deg. Fortsett å være min venn, som du alltid vil finne meg din. - Ludwig Van Beethoven
Vi husker ikke dager, vi husker øyeblikk. - Cesare Pavese
Det beste i livet er tre, som venner, drømmer, og minner. - Anonym
Jeg savner deg når noe virkelig bra skjer, fordi du er den jeg vil dele den med. Jeg savner deg når noe er problematisk meg, fordi du er den som forstår meg så godt. Jeg savner deg når jeg ler og gråter fordi jeg vet at du er den som gjør min latter vokse og mine tårer forsvinner. Jeg savner deg hele tiden, men jeg savner du mest når jeg lå våken om natten og tenker på alle de fantastiske tidene vi tilbrakte med hverandre, for de var noen av de beste tidene i mitt liv. - Anonym
Det er tilfeldig at vi møttes, ved valg at vi ble venner. - Anonym
En venn kjenner sangen i mitt hjerte, og synger den til meg når min hukommelse svikter. - Donna Roberts
Noen ganger, uansett hvor mye tro vi har, mister vi folk. Men du aldri glemme dem. Og noen ganger, det er de minnene som gir oss tro til å gå på. - Anonym
Du møter folk som glemmer deg. Du glemmer folk du møter. Men noen ganger møter du dem du ikke kan glemme. De er dine 'venner. - Anonym
Sitater om Minner med Family
Det er ikke kjøtt og blod, men hjertet som gjør oss fedre og sønner. - Johann Schiller
Minner er de skattene som vi holder låst dypt inne i stabburet av vår sjel, å holde våre hjerter varme når vi er ensomme. - Becky Aligada
På slutten av dagen, bør en kjærlig familie finne alt tilgivelig. - Mark V. Olsen og Will Sheffer
I familieliv, er kjærligheten den oljen som letter friksjon, sementen som binder tettere sammen, og musikken som bringer harmoni. - Eva Burrows
Som alle de beste familier, har vi vår andel av eksentriske, av heftig og villfarne ungdommer og familien uenigheter. - Elizabeth II
Familien. Vi var en merkelig liten band tegn stampet gjennom livet deling sykdommer og tannkrem, coveting hverandres desserter, skjuler sjampo, låne penger, låsing hverandre ut av rommene våre, påføre smerte og kysse å helbrede den i samme øyeblikk, kjærlig, ler , forsvarer, og prøver å finne ut av felles tråd som bandt oss alle sammen. - Erma Bombeck
Jeg liker dette stedet, og villig kunne kaste bort tiden min i det. - William Shakespeare
Sitater om Minner om Loved Ones
Death etterlater en kjærlighetssorg ingen kan helbrede, etterlater kjærligheten et minne ingen kan stjele. - Anonym
Når noen du elsker blir et minne, blir minnet en skatt. - Anonym
Når du er bedrøvet, se inn i ditt hjerte, og du skal se at, du gråter, for det som har vært, din glede. - Kahlil Gibran
Noen gang har det vært at kjærlighet kjenner ikke sin egen dybde før timen for separasjon - Emily Dickinson
Man elsker ikke et sted de mindre for å ha lidd i det med mindre det har alle vært lidelse, annet enn lidelse. - Jane Austen
Hvis jeg kunne nå opp og hold en stjerne for hver gang du har gjort meg til å smile, ville hele kveldshimmelen være i håndflaten min. - Anonym
Og kjærligheten kan komme til alle, de beste tingene i livet er gratis. - Lew Brown & Buddy De Sylva
Kjærlighet er en brann. Men om det kommer til å varme hjertet ditt, eller brenne ned huset ditt, kan du aldri si. - Anonym
Sitater om Life
Tur er blomsten som passerer, minne, den varige parfyme. - Jean de BOUFFLERS
Livet gir oss korte øyeblikk med en annen ... men noen ganger i de korte øyeblikk får vi minner som varer livet ... - Anonym
Livet er enkelt, det bare ikke lett. - Anonym
Tilgi, Herre, min lille vitser på deg,, Og jeg skal tilgi Thy stor stor en på meg. - Robert Frost, Cluster av Faith, 1962
Jeg tror jeg har oppdaget hemmeligheten i livet - du bare henge rundt til du blir vant til det. - Charles Schulz
Alt er morsomt så lenge det skjer med noen andre. - Will Rogers
Personer som snorker alltid sovner først. - Anonym
Problemet med rotteracet er at selv om du vinner du fremdeles en rotte. - Lilly Tomlin
Livet er fullt av elendighet, ensomhet, og lidelse, og alt er over altfor fort. - Woody Allen
Mens du er på den, ta en titt på noen av disse sitatene. ; Sitater om vennskap og minner, sitater om Family; Sitater om Livet, Nå som du har en side full av sitater om minner, se om du også kan komme med noe som kanskje gir mening for deg. Jeg vet ikke om deg men noen av disse sitatene kunne ikke ha forklart essensen av venner, familie og livet noe bedre.