Great Plukk opp Lines

Den beste måten å tiltrekke det motsatte kjønn er ved hjelp av noen flotte plukke opp linjer med selvtillit. Du kan velge din store plukke opp linje som faller under kategorien morsomme, vittige og til og med morsomme. Nøkkelen til å gjøre store plukke opp linjer til arbeid ved å velge de rette ordene til rett tone og med masse selvtillit. Den følgende artikkelen vil dekke noen søte plukke opp linjer som helt sikkert vil hjelpe deg å vinne over hjertet av den du har lyst på.
Great Pick Up Lines for menn
Er du en fyr som ikke kan mønstre opp mot til å gå opp til den kvinnelige arter og be dem for en date eller en drink? Gjør du pleier å vente i baren i timevis i strekk prøver å finne på noe kult å si til de attraktive kvinnene sitter rett over bordet? Vel hvis du også er lei av gulping ned Martinis og ønsker å bli klar for litt action (!), Så prøv følgende store plukke opp linje for kvinner. Disse flotte plukke opp linjer for menn vil hjelpe deg å si de rette ordene å fange et øye av den attraktive femme fatale. , "Var det et jordskjelv, eller gjorde u bare rock my world?" ;? 'Er du en magnet' cuz jeg er tiltrukket av deg " ; Hvorfor føles det ut som den vakreste jenta i verden er i dette rommet? ; Kan jeg ta et bilde av deg, så jeg kan bare vise Santa hva jeg ønsker for julen. ; Ham: Jeg beklager, var du snakket til meg? Hennes: Nei Ham: Nå, så vennligst start. , Jeg vet at jeg ikke har en sjanse, men jeg ville bare høre en engel snakke. , Jeg er avhengig av ja, og jeg er allergisk mot nei. Så hva blir det til? : Vær unike og forskjellige, bare si ja. , Jeg håper du vet HLR, fordi du tar pusten fra meg! , Jeg ønsker å fortelle deg din formue. Ta hånden hennes forsiktig, og skriv ned telefonnummeret ditt på den. Det er din fremtid. ; Kan du kysse meg på kinnet så jeg kan i alle fall si en søt jente kysser meg i kveld? ; Hei vakkert ... som er navnet ditt rett? , Jeg er regndråpe og jeg faller for deg. ; Ham: Er du religiøs? Hennes: Hvorfor? Ham: Siden du er svaret på mine bønner. ; Ham:: Har du et kart? Hennes: Nei, hvorfor? Ham: Fordi jeg nettopp gikk seg vill i øynene. ; Hvis en stjerne falt fra himmelen hver gang jeg tenkte om deg, deretter kveld himmelen ville være tom. ; Great Pick Up Lines for Women
Så du er en jente med hjerte satt på den deilige ser, Lady killer. Han har stjålet fra ditt hjerte, og han ikke engang vet det. Du ser ham på festen og du lider av en plutselig hukommelsestap. Du må starte en samtale med ham før noen andre blir hennes paws på ham. Følgende store plukke opp linjer for jenter vil hjelpe deg å få deg mann alle for deg selv. ; Brush mot ham og si jeg beklager. Du ser kjent. Trip og falle i fanget hans, så sier jeg beklager! Jeg er så klønete. Hvis en mann er stirrer, gå opp til ham og si Well. Ønsker du å gå ut eller ikke? ; Jeg tenkte introdusere deg til min søster, men jeg er ikke så sjenerøse. ; Jeg vet jeg ikke en dagligvarebutikk element men jeg kan fortelle når du sjekker meg ut. ; Var du arrestert tidligere? Det må være ulovlig å se at god. ; Unnskyld meg, men jeg tror det er på tide vi møttes. ; Hei Jeg innså dette, men du ser ut som min neste kjæreste. ; Hennes: Du vet, jeg usynlig. Ham: Virkelig? Hennes: Kan du se meg? Ham: Ja Hennes: Hva med morgen kveld? ; Har du en Band-hjelpemiddel? Fordi Jeg bare skrapet kneet mitt fallende for deg. ; Kiss meg hvis jeg er galt, men er ikke din navnet (ta en gjetning) ...Bill???? ; Det er ikke min feil jeg falt forelsket. Du den som tripped meg. ; Du kan falle av en bygning, kan du faller ut et tre, men baby, den beste måten å falle er forelsket med meg. , Jeg har aldri hatt en drøm helt til den dagen jeg møtte deg. ; Jeg er oppå ting. Vil du være en av dem? ; Hvilken tid får du off? Kan jeg se? ; Liker du puslespill? La oss gå til rommet mitt og setter vår stykker sammen. ; Jeg har så etter en mann med en videospiller og jeg har endelig funnet den perfekte en .... dvs en Very Cute Rear forresten. ; Var du i Boy Scouts? Fordi du sikker har bundet mitt hjerte i en knute. ; Fortsatt ikke fornøyd? Du kan lese litt mer fantastiske plukke opp linjer som arbeider i artiklene:; Hilarious Pick Up Lines, Pick Up Lines for Gutter: Dette var noen stor plukke opp linjer som fungerer. Du må være trygg mens du si disse linjene og sørg du ikke rote. Du finner flere plukke opp linjer i eksklusive buzzle artikler liker god plukke opp linjer og romantiske plukke opp linjer. Få klar til ha en flott tid med personen du fancy med disse flotte plukke opp linjer. Slå på din utstråling, og vinn deg selv en date.