Slik Tint Car Windows

Jeg fikk lei av skadelige Ultraviolet stråler ruster og skadelige min bil møbeltrekk og dessuten jeg også trengte noen personvernet i bilen min, det er da jeg tenkte på missfarging min bilvinduene. Men henge på hvem ville fargetone vinduene? Garasjen gutta ønsket å brenne hull i lomma, men min venn vandret i som frelser mitt. Han sa, Vipper bilvinduer er lett, hvis vi anvende våre ferdigheter. Vi begge vellykket tonede min bilvinduene. Vel han hadde rett, missfarging bilvinduene er ikke så vanskelig, hvis du følger visse trinnene. Trinnene nevnt nedenfor vil definitivt hjelpe deg også. Så nå la oss vet å tint bilvinduene.
Slik Tint Car Windows; Først og fremst, bestemme bilvinduet tint farger, henhold til ditt valg eller ifølge lov av statlig din. Ferdige bilvinduet tint film er tilgjengelig i markedet for spesifikke bilmodeller. ; Hvis du ikke kjøpe pre-cut film du kan klippe det selv. Husk å kutte det ifølge målinger tatt fra innsiden av vinduet. Take eksakte målinger, vil det spare deg mye tid og krefter. ; Før du begynner med missfarging, sørg bilen vinduet er ren. Fjern eventuelle klistremerker eller drivning som er tilstede på vinduene. Holde overflaten av vinduet absolutt rene. ; Noen ganger radioantenne, cellphone komponenter eller selv de indre flaps av døren av vinduet kan forårsake hindring. Kontroller at noe på eller rundt indre av vinduet er ut av veien. ; Holde støv off vinduet er et tøff jobb, slik vaske vinduet med såpe vann. Bruk gumminal eller høvelen rengjøre gummi forseglede kantene på roll oppturer og roll nedturer. ; Nå starte med missfarging prosessen. Plasser fargetone filmen på våte siden av vinduene, posisjonen det riktig, klem overflødig vann ut. ; Nå spre litt limet løsning på fargetonen filmen, vil den unngå fargetone filmen å skrelle off. Påfør limet løsningen mer mot kantene, pass på at kantene blir riktig plassert og perfekt passer uten luftbobler. ; Du kan også bruke en spredning kniv eller stekespade for å hjelpe tint passe tett på kantene eller hjørnene i vinduet. , Å redusere luftbobler eller for å bli kvitt fuktigheten, om noen, gjøre bruk av en varmepistol eller tørketrommel på fargetone og klem den med et håndkle vannrett. ; Hvis det ikke er ulovlig i ditt land, kan du fargetone foran frontruten ved hjelp av samme prosedyre. : For missfarging bak vinduene, vil prosedyren være den samme, vil den eneste forskjellen være å unngå defroster linjen, kan du klippe bakruten tint film i et panel eller seksjoner, og bruke dem tilsvarende eller trimme eller klippe filmen over av varmetrådene. ; Bilen missfarging operasjonen er over, håper jeg er du ikke lenger forvirret om hvordan å farge bilvinduene. Hvis du vil fjerne eksisterende vinduet solfilmen og deretter gå med ny missfarging, informasjon på vindu tint fjerning vil bevise helpful. ; Bilvinduet Vipper Priser
Jeg tror de bestemmer seg for det beste bilvinduet farget er vanskeligere enn faktisk missfarging bilvinduene. Bilvinduet missfarging kostnader kan variere fra US $ 100 til US $ 400. Bilvinduet missfarging prisene varierer, avhengig av type og kvalitet av filmen. For en firedørs personbil kostnadene varierer fra US $ 150-250 inkludert ett års garanti. Jeg tenker, istedenfor sløse dine hardt opptjente penger ved å gå til en profesjonell installatør, kan du kjøpe en gjør-det-selv kit for US $ 80 og installere det selv, som fungerte best for meg. Jeg må ha spart nesten 60 prosent av pengene, som jeg ville ha måtte shell ut til profesjonelle installatører.
Tonede bilvinduene ikke bare gir beskyttelse fra skadelige UV stråler, men også gi personvernet. Den legger også til den estetiske verdien av interiøret i bilen din. I tilfelle av brudd, kan bilvinduet tint bidra til å holde glasset vinduet sammen. Så hva er det du tenker, fargetone bilvinduene selv og ta en tur i den nylig forvandlet sedan.