Vanskelig Riddles

Hvis du tror, ​​var min artikkel, "harde gåter for voksne", lett og ikke gi deg helt av en utfordring, så du wont bli skuffet denne gangen. Igjen, jeg er her for å presentere deg med gåter som vil få deg lure i overraskelse, 'Hvordan, hvorfor og hva?' Men igjen, som jeg alltid sier, en gåte som kan gjøre et menneske gå gale i å løse det, kan være så enkelt som å spise en kake, for de andre. Så, "Det hele avhenger opplevelsen! ' Så, oppfatter, forstår, tenker og rist at hjernen av deg å komme til svarene på alle disse vanskelige gåter, som har vært samlet i det følgende. Les mer på hjernen teasere.
Vanskelig Riddles og svar
La oss begynne turen med noen interessant vanskelige riddles for voksne. Ordet er 'voksne', som betyr større nivå av forståelse og intellekt. Så, hvis du finner gåtene er for vanskelige eller la oss si, også forvirrende å løse, så biter ikke negler. Bare klikk på svaret ...Lykke til!
Vanskelig Riddles for Voksne
1. Jeg elsker å etterligne høyre øyet av pappa, som fungerer som en radar, som igjen likt et rotator. Nå finner ut hva som er så spesielt med denne setningen?

# 2. Det var denne konkurransen, hvor deltakerne måtte holde "noe". På slutten av arrangementet, ble vinneren person som var fysisk funksjonshemmede (han hadde ingen hender eller noen føtter)! Hva var at "noe"?

3. En ekstraordinær meitemark prøver å bygge et hus ved toppen av et tre som er 20 meter høy. Everyday, klatrer ormen 5 meter. Men om natten, mens han sover, glipper han uvitende 2 meter ned. På denne måten vil hvor mange dager meitemark ta å nå til toppen av treet?

4. Når du er full, du likevel ønsker å spise den. Selv om den er helt mørkt du fortsatt kan se det med blotte øyne. Hvis du tilfeldigvis falle på en haug av bomull, vil du lider av det. Og selv om du er helt blakk, du fortsatt har det. Hva er denne merkelige tingen?

5 Du har fått et stick som er ca 30 cm lange. Nå har du blitt bedt om å gjøre pinnen kortere. (Fastsettelse - du kan ikke bryte den, klippe det, skrelle den, bite den. Med andre ord er du ikke engang lov til å røre den! ). Hvordan vil du gjøre pinnen kortere?

6. En natt, var en mann og hans kone å kjøre til et bestemt sted. Plutselig bilen stoppet. Mannen innså at han ville trenger å helle litt kaldt vann i forgasseren. Han ba sin kone om å sitte inni bilen og låse dørene, mens han går å lete etter vann. Etter en gang, da mannen tilbake, finner han dette kone død i en blodpøl. Foruten henne, det lå en fremmed uten klær på kroppen hans. Hvem var den fremmede og hvordan fikk hans kone dø?

Få mer on:; Vanskelig Riddles å løse med svar, Trick Spørsmål og Svar, Tricky Riddles for Voksne, som avslutter sesjonen i vanskelige gåter for voksne. Her er noen raske seg og en "leetle 'vanskelig for barna.
Vanskelig Riddles for Kids
7. Du får tapt i en tett skog og noen tribal folk får tak i deg. Nå er disse villmann folk ønsker å lage en spill ut av deg! De henge deg opp ned i et tre med et tau. Et tau er knyttet til bena, og den andre enden til en spiker på bakken. Nå, lette de en liten lys-lignende ting under enden av tauet på bakken. Å gjøre den mer interessant, disse idioter, bringe en sulten tiger fra sted og plasser den under treet og de forlater. Nå, vil lyset sakte brenne tauet, vil du falle ned og tigeren vil gjøre deg til middag. Hvordan vil du spare deg selv?

8. Hva er vanlig mellom en arbeidsmann på slutten av en dag og en sykkel på hele tiden?

9. Jeg er ett av de mest praktfulle undere mor Nature. Jeg am rik som Konge Midas og har en rekke ulike pulserende ansikter. Solen er min far og regnet er min mor. Hva er jeg?

10. Fullføre sekvensen om du kan: H, N, N, N, N, N, N, N, N, N, N, E, E, _, _, _,

11) Du er inne ett mørkt rom med blodige vibrerende vegger rundt deg. Likevel, er du på tryggeste sted i hele verden! Hvor er du?

12. Jeg foran starten på en banan. Jeg er tre skritt bort fra hodet av en elefant og 14 meter fra begynnelsen av en historie. Gjett hvem er jeg?

Her's mer på:; Hard Riddles for Kids; Fun Trick Spørsmål og Brain Teasers; Funny Riddles for Kids; Jeg håper du likte finne alle mulige svarene på alle disse vanskelige gåter, referert ovenfor. Så, med ikke mer gåter i bag min, dette hvor jeg ville signere off. Nyt asken ledes!