Hvordan to Be Funny

Det er en allment akseptert erklæring om at morsomme folk er født, ikke laget. Virkelig? Jeg er helt uenig. Jeg har sett så mange mennesker fra da jeg var ung, snu fra absolutte loners til ens hvem seriøst burde vurdere en karriere i stand-up komedie! Kanskje slike en transformasjon er sjelden, men akkurat som morsomste mann du visste ikke altfor lenge siden har nylig blitt et kjedelig dud, faktum at en person kan lære å være morsom. Så hvordan å være vittig og morsom? Vel det er noen skritt, som jeg tror hvis du følger, også du kan være en ganske morsom fyr (eller jente), som kan har folk rundt i tårer med latter.
Hvordan to Be Witty og Funny
Er det virkelig så vanskelig å bli vittig? Jeg ikke tror det. Jeg tror være morsom er en sinnstilstand. Så hvis du er i godt humør, så kan du være vittig. Hvis du er i en forferdelig humør, så kan du være sarkastisk. Jeg antar er morsomme folk bare kablet den måten. Men så hvis du ikke, men ønsker å være, her er noen gode tips Jeg vil foreslå deg å følge.
Positive Thinking; Really? Positiv tenkning? Hvordan passer i hvordan å være morsom hele tiden? Vel, hvis du er negative og pessimistisk hele tiden, det kommer være vanskelig å finne noe morsomme og videre hardt til BE morsomme. Lære å sette pris på ting som skjer rundt deg. Hvis gode ting skje, blir du lykkelig. If dårlige ting skjer, hei, minst du får en morsom historie å fortelle! Det er hvordan du ser en situasjon som teller.
Utlevering; Ofte er det leveringen eller det 'måten-han-sa-it' som gir din venninne en latter som du vil finne ut med dette punktet hvordan å være morsom på en dato. Ever lese transkripsjoner av episoder av berømte komiserien 'Friends'? Chandler ser ikke alt det rare det gjør han? Det er fordi det han kan mangle i substans, kompenserer han for med levering sin. Derfor, hvis du ønsker lære å være morsom rundt jenter eller gutter, lære hvordan å levere en linje, slik at den høres bra og morsomme.
Surprise; Overraskelsesmomentet kan ofte spille en nøkkelrolle i hvordan å være morsom. I ansiktet, kan humor ofte få kjedelig og repeterende. Derfor er det alltid godt å ha overraskelsen elementet. Det gir en større innvirkning til en spøk eller en morsom anekdote du nettopp fortalt.
Et ess Up Your Sleeve; Hva hvis du ikke har noe morsomme å si? Hvordan være morsomme på skolen? Dersom slik situasjon oppstår er det bedre å være bevæpnet med en god spøk eller en anekdote bare i tilfelle. Hold en morsom historie opp ermet, så i tilfelle du ikke føler på din funniest og kan ikke komme på noe morsomt på tidspunktet, du fremdeles ikke mister ut på morsomme kvotienten. Les videre for funny vittig korte ordtak og morsomme sitater og ordspråk.
Situasjonelle Comedy; Ærlig jeg lager denne tillegg bare fordi jeg elsker, denne tingen at er populært kjent som situasjonell komedie. Det crux av det er, å skape en morsom situasjon og deretter lage vitser av det lenge. Det gjør perfekt forstand, det er morsomt og kan en spøk som kan vare lenge!
Observer; Hvor viktig er observasjon i søken å være en funnyman? Pretty viktige Jeg vil si. Fordi hvis du ikke naturlig morsomt, da kan det være å kopiere stilen av vitsene som noen andre sprekker. Så observere hva en annen morsom fyr sier, hvordan han sier og hva's responsen han får for hans innsats.
Les videre for flere stå opp vitsene og dumme vitsene.
Så dette var alt om hvordan å være morsom. Som du ser, kan noen i denne verden være morsomt. Alt du trenger er litt arbeid!