Italiensk Love Setninger

Italiensk er et vakkert melodiøs språk, og til en uforstående øret, nesten hvilket som helst sett av ord høres romantisk. Det er mange måter du kan bruke disse italienske elsker setninger. Du kan skrive dem i et kort eller en lapp, og la det for den du elsker å tyde. Hvis du og partneren din er kjent med ordene, kan de danne en hemmelig elsker kode som du kan bruke til morsomme. Hvis du planlegger å si dem ut høyt, sørg for at du øver på uttale, for magi sine løgner i intonasjon.
Italiensk Love Setninger
English PhraseItalian Ekvivalent; Jeg elsker youTi AMO; Forever yoursPer Semper Tua; jeg er forelske med youSto cadendo nell'amore con Voi; My lightMia Luce; elsker jeg dere med all mine heartTi AMO con Tutta l'anima; My lifeVita mia; Jeg kan ikke leve uten youNon posso vivere senza Voi; jeg er gal ca youSono Pazzo di te; Jeg savner youMi manchi; My soulAnima mia; Mitt hjerte er for youIl mio cuore è per Voi; Du er mine roseSei la mia rosa; Du er min airSiete la mia aria; My belovedAmore mio; Jeg drømte om youStavo sognando di Voi; You're den eneste for METU sei l'Unico per mig; One million kissesUn Milione di Baci; Jeg alltid tenker youTi Penso Semper; Du er mine soulmateSei la mia anima gemella; Jeg er avhengige to your kissesSono dipendente dei tuoi Baci; Du og meg for everLo e te per Semper; Jeg savnet deg så muchMi sei mancato molto; Du er mine heroSei il mio eroe ; Uten deg, har min livet ingen meaningSenza di te la mia vita non ha Senso; Jeg har vært søker etter deg for yearsSono anni che ti stavo cercando; Jeg vil elske deg min hele lifeTi amero 'per Tutta la mia vita; Like a ray av lys har du brightened / varmet mine lifeCome un raggio di såle hai illuminato la mia vita; Du er som vann i desertSei kommer l'acqua nel Deserto; Hvor har du vært all mitt liv?Dove sei stato per Tutta la mia vita?, Du er den jeg har ventet forTu sei quello / a che stavo aspettando (mann / kvinne - quello / quella), jeg vil tilbringe resten av livet mitt med youVoglio passare il resto della mia vita con te;
Felles italienske Ord og uttrykk
Engelsk PhraseItalian tilsvarende; God morningBuongiorno, hvordan er du?Come Stai?, Jeg har det bra, takk!Bene, Grazie!, Og du?E lei?; Takk youGrazie; You're velkommen!Prego!; Snakker du (engelsk / italiensk)?Parla (Engelsk / italiano)?; Hva betyr Gato på engelsk?Cosa significa scusami i Engelsk?, Kan du hjelpe meg?Potresti aiutarmi?/ Potrebbe aiutarmi?; Hva heter du?Quale è il suo Nome?, Hyggelig å møte deg!E un piacere conoscerla; Unnskyld meg!Beklage!Scusi; Jeg beklager ...Mi dispiace ...; Oh! Det er bra!Grande!; Kan du gjenta det, please?Potrebbe ripetere per favore?, Hvor bor du?Dove Vive?, Hvor mye er dette?Quanto costa questo?, Jeg vil være tilbake!Torno Subito!; Kan du snakke sakte?Puoi parlare lentamente?; Du er veldig snill!Lei è molto gens; jeg sulten / thirstySono affamato / assetato; Hva er klokka?Che malm Sono?, Jeg trenger en doctorHo bisogno di un Dottore!; Hva gjør du for en levende?Cosa fai per vivere?, Jeg må goDevo andare, God natt!Buona notte!; God byeArrivederci, God natt og søte drømmer!Buona notte e Sogn d'oro!; Lykke til!Buona fortuna!; Merry Christmas!Buon Natale!;
Les om:; franske Love Setninger; Sweet Love Ordtak, jeg håper disse italienske elsker setninger akkurat det du leter etter. Min personlige favoritt kjærlighet uttrykk, er disse ordene fra den lærde Khalil Gibran, For selv når kjærligheten kroner deg så skal han også korsfeste deg. Selv når han lar deg vokse, gjør han deg mindre.