Innføring Brev til foreldre fra New Lærer

En lærer ikke bare har ansvar for å formidle kunnskap til elevene, men også har en hånd i utviklingen og forme deres holdning og personlighet. Som lærere er involvert så mye i livet til sine elever, er det viktig for dem å kommunisere med foreldrene på et regelmessig basis. En innledende brev til foreldrene fra nye lærer ved begynnelsen av studieåret er svært viktig å utvikle en kommunikasjon med foreldre for resten av året. En innføring brev av læreren gjør læreren for å skape et godt inntrykk på foreldrene når de innser at læreren er genuint interessert i veksten av sine barn. Det hjelper også med å gjøre foreldrene behagelig å snakke med læreren om problemene som deres barn møter. Selv om det er så mange fordeler med å skrive en innføring brev til foreldrene fra nye læreren, ikke mange lærere vet om hva de skulle skrive for å gjøre et godt inntrykk på foreldrene. Derfor, her er noen viktige punkter som du må huske på når du skriver en innføring brev til foreldrene.
Innføring Brev til foreldre fra New Lærer
Innføringen brev til foreldrene fra nye læreren er en måte å innbydende elevene og foreldrene til ens klasse og derfor bør tonen i brevet være veldig høflig. Brevet skal gjøre studentene og foreldrene glade for start av nytt studieår med læreren. Imidlertid bør lærere se til at brevet er skrevet i en formell og profesjonell måte. Les mer på brevskriving og hvordan du skriver et formelt brev.
I begynnelsen av brevet, bør læreren introdusere seg selv til foreldrene ved å nevne hennes utdanningsbakgrunn samt om sin tidligere erfaring. Læreren kan snakke om hvor hun oppnådd hennes lærer-grad fra og også om hvor mange år hun har jobbet som lærer på samme skole eller en annen skole. Nevne om læreren var i noen andre yrke før han ble lærer er også en god idé. Det er også greit å skrive om lærerens ytterligere kvalifikasjoner og om hun er for tiden forfølge noen kurs.
Den neste delen av brevet skal brukes til å diskutere hva elever og foreldre kan forvente i løpet av kommende skoleår. Her kan man også nevne en lære stil og også snakke kort om pensum som skal dekkes i løpet av året. Man kan også nevne hvilke aktiviteter som skal ta plass i klassen og i skolen som prosjekter, piknik, pedagogisk turer, etc. Dette bidrar til å utvikle elevenes entusiasme, og de vil sikkert se frem til starte det nye året i skolen. Man kan også diskutere noen spesifikke ting eller problemer som lekser, studier, etc. i dette brevet.
Brevet må enden ved å oppmuntre foreldre til å kommunisere med læreren, hvis de føler behov for gjøre det. Er det viktig å nevne den tiden foreldrene kan komme for å møte læreren på skolen. Nevne lærerens e-id er en god måte å fortelle foreldrene at læreren er velkommen til å høre fra dem om de bekymringene de har om sine barn. Kommunikasjon via e-post makes lærer-foreldre interaksjon på daglig basis, enklere.
Lærer Introduksjon Brev Prøver til foreldre
Hvis du er ute etter gratis vareprøver innledningsvis bokstaver, kan du referere til dette utvalget av læreren innføring brev til foreldrene. Med dette utvalget brevet, vil du få en viss idé om hvordan du kan skrive en innføring brev til foreldrene. Les mer om hvordan du skriver et brev.
Kjære foreldre,
Mitt navn er Karen Winget, føre fjerde klasse lærer og jeg er veldig glad for å ønske deg og dine barn til klasserommet mitt i år. Jeg ble uteksaminert fra University of California som major i engelsk litteratur, og senere gjorde min diplom i Early Childhood Education fra samme universitet. Jeg har vært undervisning i Elementary karakteren fem årene, selv om jeg har jobbet på Sunshine School de siste tre år. Jeg er interessert i å lese og har min egen blogg som jeg ser som et vindu til å uttrykke mine meninger. Bortsett fra det, er jeg alltid på et oppdrag for å møte nye mennesker og lære om deres språk og kultur.
Jeg ser frem til å møte så vel som kjenner hver enkelt elev av min klasse og deres foreldre også. I år blir et utfordrende ett for dine barn i forhold til i fjor, men jeg vil prøve å gjøre klassene mer interessant så vel som lettere, slik at hvert barn forstår og liker dem. Dessuten, jeg bare ønsker å holde seg til akademikere. Snarere Jeg planlegger aktiviteter for å utvikle studentenes kreative ferdigheter og interesser. Jeg håper å gjøre dette studieåret, en pedagogisk så vel som en morsom år for studentene.
Hvis du ønsker å møte meg for å diskutere ungen ytelse eller andre problemer som han / hun står overfor i klassen, kan du føle deg fri til å møte meg i lunsjpausen timer, mellom 9.15 til 10.00. Det vil bli satt pris på om du informerer meg en dag i forkant fikse møtet. Bortsett fra dette, kan du også e meg på karie_1234 @ solskinn for å diskutere eventuelle bekymring du har om ditt barn.
Med vennlig hilsen, (Signatur), Karen Winget;
Du kan gjerne vite mer om:; takkebrev til Lærer, Business Letter of Innledning, jeg håper alle tvil om hvordan du skriver en innføring brev til foreldrene fra nye læreren er klar med denne artikkelen. En viktig ting som lærere bør huske er at de bør ta seg tillatelse til høvdingen administratorer av skolen før du sender brev til foreldrene. Alle de beste!