Innledning Tale Om Yourself

Jeg var ganske en elocution entusiast under mitt skoledager. Somehow, ga snakker foran en massiv publikum meg en salig høy, snarere enn sceneskrekk. Det var mange som meg, og konkurransen (og team arbeid fører til det) skapte ett elite klubb. Så, gang, bestemme hvem er faktisk beste, holdt rektor en spesifikk konkurranse med talen emnet, Introduksjon Speech Om Yourself. Jeg vil ikke lyve til deg, forvirring var første reaksjonen. Likevel, fulgte spenning dress. Dette ble fulgt av en uke lang forberedelse til beste introduksjonen talen om deg selv. Nå, nok av historien, la oss komme ned til resultatet preparatets og introduksjonen tale ideer.
Innledning Speech Om Yourself: Preparation Methodology; Så enkelt som det kan virke, skriving introduksjon taler om deg selv er ingen kake tur. Faktisk, finnes mange ting som må sorteres ute, for å unngå en kaotisk tale. Etter en spesifikk omriss for å opprettholde bo i linje. Her er en innføring tale disposisjon eksempel at en kan prøve seg på. ; Første må du komme opp med en tittel og tag line for talen din. Så, mens du vurderer over punktene som følger, skrive ned tag linjer som kommer til ditt sinn, for gjennomlesing. ; Husk, at dette er din mulighet å blåse din egen trompet. Så, ta det og gå alle ut. Diskuter dine suksesser og drømmer. Men, unngå overdriver og lyve, det er bare ikke rett. ; Dette er også en briljant mulighet til erklære din feil og le av deg selv. Alltid huske, hvis du kan le selv, kan ingen le deg vil de bare ler med deg. Mer så, hvis du erklære den ut i en humoristisk måte, sjansene av mennesker erting du med det, er veldig slank. Så, i en smakfull måte, kan du også snakke om dine nederlag og feil. Forhåpentligvis, vil publikum få sjansen til lære av dine feil. ; Ikke leve under misforståelse at du har alle dagen gå på med talen. Så, legg kun viktige og verdt diskutere detaljer i talen. Unngå ta personlig treff på andre, at er bare billig. ; Diskuter din læring's of liv med publikum. Dette vil gjøre talen interessante. Mer så, være ekte når du gjør det. Hvis mulig, spør retoriske spørsmål underveis. Det vil virkelig hjelpe du gjøre poenget ditt. Du kan alltid svare på retoriske spørsmålet i veien. ; Kontroller at du komme opp med en fengende tittel og tag line for talen din. Det vil glam den opp og gi talen ett filmtrailer effekt (tillit meg, min venn gjorde det, og det fungerte!). ; Følg disse trinnene med tålmodighet i størrelsesorden preferanse og komfort.
Innledning Speech Om Yourself: Delivery Methodology; Så, når vi har den spesifikke introduksjonen talen eksempel klar, er det tide å starte innøving leveransen. Det er noen ting at man bør huske mens levere noen tale (inklusiv dette), og her vi skal diskutere disse tingene. ; Oppretthold øyekontakt med publikum. Det er svært viktig å se direkte på publikum din mens du leverer talen. Look i alle retninger (unntatt det bak deg), å sørge at du kobler med alle dine målgrupper. ; Hvis mulig, flytter rundt på scenen. Dette har ett veldig fengslende effekt på publikum. Mer så, din nervøsitet (hvis du føler noen) også får roet ned med walking rundt. Imidlertid sørg du aldri tilbake ditt publikum. At er den fremste offentlige taler og scene regelen. Les mer på offentlige taler teknikker. ; Smil til målgruppen. En dyster titt på scenen gir en zombie innvirkning. La oss innse det, liker ingen å lytte til en tale av en zombie. Flere så, vil smile være en god bevis på ditt tillit for publikum. ; Ikke avstå fra å gjøre hånd gester løpet talen. Dette gir en mer animert effekt til talen. Dette gjør den en mer uttrykksfullt tale. Mer så, vil din nerver slappe og du vil lette ut løpet talen. ; Breath jevnt løpet talen. Mangel andpusten vil komme i veien for snakke inn. Mer så, vil det gjøre en forskjell til dine uttrykk og generelle tale levering. : Vær interaktive med målgruppen din, gjøre noen humoristisk bemerkninger og sitater også. Dette lysere opp stemningen, og forbinder publikum og høyttaleren. ; Følg disse punktene å sikre en enkel og rolig tale levere. Tross alt du er introduserer selv, du ikke ønsker å være stresset om det, gjør du?
Du kan også gå gjennom noen veldig gode talen skriftlig tips for hjelp på selvtillit innledende tale. Også sjekke ut disse interessante emnene å snakke om.
Håper disse punktene hjelper deg å skrive brilliant introduksjon tale om deg selv. Jeg virkelig ønske jeg kunne dele absolutt morsomme og velskrevet taler av mine vennene, men jeg har ikke det frihet. Jeg vil også gjerne fortelle dere at jeg vant konkurransen, men at ville være en blatant løgn. Vel, var konkurransen vunnet av min venn som skrev talen fra perspektivet til selv måten hun er hvis hun var gutt. Det var hilarious, og hun fortjente seieren hendene ned. Så, utforske dine kreativitet og ha gøy med det. Det er her jeg logger av! Alle de beste!