2010 Fashion Trends for Women

Merk: Jeg vil prøve å ikke høres ut som en djevel som bærer Prada i denne artikkelen. Men, hvis jeg gjør, innser at selv om jeg kan være djevelen, jeg slitasje Prada, og det ser varmt!
Har du noen gang møtt noen som er kledd helt mot motetrender? Jeg brukte å falle i denne kategorien for en svært stor del av livet mitt. Men, har høgskolen og arbeidsmiljø fikk meg til å nå, blir så særlig om trender og mote, at hver gang jeg kjøper et ensemble, sørger jeg for at det er hensiktsmessig. En ting som jeg kan alltid bank på, er at selv hvis en bestemt stil er ute av trendene en stund, vil den returnere, så henge på til ensemblet hvis du ønsker, og slitasje det til rett tid.
Hottest 2010 Fashion Trender for kvinner
En ting om kvinner som ikke kan nektes, er at vi elsker nyheten med en dash av stabilitet. Kan virke forvirrende for menn, men hei, de er ikke bekymret på dette, er de? Så, til alle mine herlige kvinnelige lesere, synes 2010 for å være det året som omfavner essensen av kvinnelighet. Det har mye av moro, ett TAD litt for stabilitet og en hel last av funk, skjulte og vist. Så, la oss se trender i år. Les mer om mote klær.
Neutrals og Earthies; Husk den klassiske SATC kjolen som er slitt av Sarah Jessica Parker for M11 bussen photo? Det er en nøytral brun nesten som kjole. Nå er det litt i starten av trendene i år. Jordisk og edru farger og toner, i opprørende og fet designs er i denne året. Så, ikke stoppe deg fra å eksperimentere, og kaster status quo ut av vinduet! Sammen med det fantastiske nøytralt antrekk, team opp lys farget pumper og tilbehør for å bringe litt farge til ditt utseende.
Mønstre og trykk, en annen svært viktig aspekt i 2010 mote trender for kvinner er at massiv og tung mønstre og utskrifter. Så bli det en enorm Tommy og Hobbes skrive ut på genseren din, eller bukser med en geometrisk print, er de alle i denne året. Ja, eksperimenter og uttrykke med antrekket ditt, og skrives ut på antrekket ditt i år. Team den opp med mønstrede vesker og strømper. Prøv hooped smykker å få frem de mønstre mer. Jeg har nylig kjøpt en nydelig kjole med massive floral print over fra en av de lokale butikker. Jeg må si, den slått ganske mange heads! Les mer på Retro mote.
Få Shortie; Hot shorts er offisielt i. Med sine prøvelser og feil i 2009, har varme shorts funnet veien i 2010 motetrender. Nå, dette er en av trendene som jeg er glad for å si, er her for å bli! Virkelig korte skudd i lyse og sterke farger er en del av det eksklusive 2010 moter og trender til kvinner. Teamet opp absolutt hot bildene med fargerike chunky tre tilbehør og smykker og store solbriller å legge til noen glamour til ensemble din. Jeg så en mann iført det nylig, tro meg, eksperimentering på det nivået bør unngås. Menn, gjør ingen slitasje hot shorts, gjør det vondt bokstavelig talt i øynene! Les mer på teen mote.
Woo-mandige Antrekk; Mens jeg forteller mennene av fra eksperimenterer med kvinners antrekk, kan jeg ikke si det samme om siste mote trender for kvinner. En 2010 trend mote handler også rundt kvinner pryder maskulint antrekk. Blazere og vester er fortsatt i. I virkeligheten er det nå utvides til langt blazere med leggings. Kvinner kan følge med nydelige blazere og vester sammen med perler og bangles. Jeg kom over en kollega som var ute fantastisk i lang brun blazer, svarte leggings sammen med røde og gule chunky smykker og store bangles. Team den opp med støvler eller pumper for å gi den perfekte utseende. Jeg må fortelle deg, jeg var salivating på det syn (for klær, ikke kvinnene, bare FYI!)! Les mer på mote smykker.
Outta balanse; Somehow, er balanse egentlig ikke en prioritet i mote trender 2010. Det nye i-trend mønster og design er kort i fronten og lang bak. Denne stilen gjorde en liten opptreden i 2008 og 2009. Men, nå i 2010 er det bosatt. Så, enten det er lang kurta stylet topper eller kjoler, gå foran og vise de beina av. Miks det sammen med stiletthæler eller flip flops til å gå med en posh eller casual look, henholdsvis. Mer så, med tanke på at 2010 er et år med fitness, hjelper denne trenden på går gjennom litt lubben to awesomely rykende varm overgangen veldig enkelt! Les mer på siste mote trender 2010.
Løsne opp, etter ca et tiår av mote fronten blir dominert av den stramme jeans og leggings, løse buksene er nå i kvinnenes motetrender 2010. Jeg kan ikke si hvor glad denne trenden har gjort meg. Ja, så gå for Tom gutten ut med baggy jeans eller bare kaste på en løs genser dette året, er det helt inn En annen viktig trend dette året er sportslig antrekk. Så ikke bli veldig overrasket over å se designeren jumpsuits motebevisste svette bukser på butikkene. Disse to trendene er bilag for det faktum at 2010 har fokusert mer på komfort, snarere enn ser ut!
Mennene kan ta litt hjelp fra herreklær artikler her!
Vel er dette de viktigste 2010 motetrender for kvinner. Selv om det er ganske viktig å være bevisste om disse trendene, er det ikke påbudt å holde seg til dem. Tross alt, tendensen breakers er stort sett den trendsettere. Så, om ikke annet, fokus på komfort. Det er poenget med mote anyways. Det er her jeg logger av! Alle de beste!