First Love Quotes

Første kjærlighet er spesiell for oss alle. I teoretiske forstand, kan man forelske seg når som helst i livet, fordi kjærligheten ikke er bundet av alder, avstand eller andre element. Men det er sant at mange av oss falle i kjærlighet for første gang når vi er tenåringer. Det er kjærlighet ved første blikk, som fremhever et annet menneske ut av deg. Første kjærlighet er uskyldig, uselvisk og det bare gir en himmelsk følelse. Kinn snu røde, økt hjerterytme, dør for å ha et blikk, alle disse øyeblikkene og minnene knyttet til første kjærlighet er bare uforglemmelige og vi verne dem for hele vårt liv. Nedenfor er noen kjente første kjærlighet sitater som uttrykker følelser, når kjærligheten er i lufta for første gang.
Quotes Om First Love
Famous First Love Quotes
Nei, det er ikke noe halvparten så søte i livet som kjærlighet unge drøm. - Thomas Moore
Første kjærlighet er litt tåpelig og mye nysgjerrighet. - George Bernard Shaw
Men jeg har imot deg at du har forlatt din første kjærlighet. - Bibelen
Magien i første kjærligheten er vår uvitenhet om at den aldri kan ende. - Benjamin Disraeli
Først romantikk, første kjærlighet, er noe så spesielt for oss alle, både følelsesmessig og fysisk, at det berører våre liv og beriker dem for alltid. - Rosemary Rogers
Første kjærlighet er farlig bare når det er også den siste. - Branislav Nusic
Da jeg først så at jeg var redd for å snakke med deg,, Når jeg først snakket med deg Jeg var redd til å like deg,, Når jeg først likte deg jeg var redd for å elske deg,, Nå som jeg elsker deg jeg er redd å miste deg. - Anonym
Cute First Love Quotes
Som et gammelt fotografi, kan tiden gjøre en følelse visne, men minnet om en første kjærlighet aldri svinner bort. - Tim McGraw
Kjærlighet er den staten hvor man ser ting; mest forskjellig fra det de er. - Nietzsche
Om våren en livligere iris endringer på brunert duen, Våren en ung manns fancy snur lett til tanker om kjærlighet. - Alfred Lord Tennyson
Første kjærlighet er en slags vaksine som redder en mann fra fanger klagen andre gang. - Honore de Balzac
Everyman er grundig lykkelig to ganger i sitt liv, like etter at han har møtt sin første kjærlighet, og like etter at han har forlatt sin siste. - Ved Henry Louis Mencken
Du elsker rett og slett fordi du ikke kan noe for det. - Kim Anderson
Hvordan i all verden er du noen gang kommer til å forklare det gjelder kjemi og fysikk så viktig et biologisk fenomen som første kjærlighet? - Albert Einstein
Ikke finne kjærligheten, la kjærligheten finne deg. Det er derfor det kalles forelskelse, fordi du ikke tvinge deg selv å falle, du bare faller. - Anonym
Lucky er mannen som er den første kjærligheten til en kvinne, men heldigere er kvinnen som er den siste kjærligheten til en mann. - Anonym
Vi tror alltid vår første kjærlighet er vår siste, og vår siste kjærlighet vår første. - George John Whyte-Melville
Noen flere sitater om First Love
I det øyeblikket mine øyne falt på ham, var jeg innhold. - Edith Wharton
Har mitt hjerte kjærlighet til nå? Forswear det syn, for jeg småskurk så sant skjønnheten til denne kvelden. - Romeo og Julie av William Shakespeare
Du vet du er forelsket når du ser verden i øynene hennes, og hennes øyne overalt i verden. - David Levesque
Love - en vilt misforstått selv, svært ønskelig feil på hjertet, noe som svekker hjernen, fører øynene til å stråle, kinn å gløde, å blodtrykk stige, og lepper til trutmunn. - Anonym
Vi bare elsker virkelig en gang. Det er første gang, og lykkes lidenskaper er mindre ukontrollert. - Du Coeur
Les mer på:; Good Love Quotes; Cute Love Quotes, Love Sitater og Ordtak, berømte sitater og uttalelser; Disse første kjærlighet sitatene kan ha tatt deg med tilbake i tid. For bare tanken på vår første kjærlighet bringer et smil på ansiktet vårt. Alexander Smith har definert kjærlighet i en veldig fin måte, der han sier, er kjærlighet, men oppdagelsen av oss selv i andre, og glede i anerkjennelse.