Body Language Signaler

En vakker dag finner jeg meg selv venter på min fetter på et hotell lobby, og i går den mest kjekk mann jeg noensinne har sett - ingen overdrivelse her. Jeg merket at han så på meg, og da jeg så på ham at han så bort. Jeg fant det merkelig, og tenkte han er ikke interessert. Det var på tide å forlate, og det er der det hele endte.
Jeg skjønte senere hva som skjedde. Jeg er helt misforstått hans kroppsspråk signaler om tiltrekning. Jeg visste ikke dette, og heller er jeg sikker på hvor mange av dere vet det, men det finnes flere kroppsspråk tegn på tiltrekning som folk bruker, for å tiltrekke det motsatte kjønn, og de av dere som kan være så uvitende som jeg var, burde virkelig vet å tyde disse tegnene. Forstå kroppsspråk er viktig, fordi alle er ikke vokale om sine følelser. Alle frykter avvisning. Derfor, mennesker gir disse kroppsspråk signaler, for å måle vår interesse i dem.
Body Language Signals of Men - "Vi Just Met '
Jeg bestemte meg for å gjøre litt research for å finne ut, hva det er som menn, å vise at de er interessert. Den første gangen er alltid basert på fysisk tiltrekning, så du kan egentlig si at de leter etter en intens forhold. Men noen ganger, alle menn vil ha er en en-night stand. Du må lære å se opp for de som kroppsspråk signaler å vite når å oppmuntre dem, og når til å være skeptisk.
Han stirrer, hun stirrer, Hvis du finner en mann konstant stirrer på deg, med ett hevet øyenbryn, må hans interesse i deg kommer til å vare bare en natt. Disse ansikts signalene er viktige på å tyde, hva det er som han vil ha fra deg. En ensidig glise er en annen ansiktsuttrykk å se etter, det forklarer sin grad av interesse. Hvis interessen er ikke gjensidig, gi ham en harde blende, og flytte sammen. Kvinner snakker mye gjennom kroppsspråk også.
Silent Screams - "Se på meg!"; Hvis han går inn i stedet med en gruppe venner, og du plutselig finne ham gå bort fra sin gruppe, er det definitivt et trekk for å tiltrekke oppmerksomhet, det er hvis du har observert ham. I et annet tilfelle, kan han bli jokeren i gruppen, og begynne å opptre krumspring som vil selv forlate vennene hans måpende på ham. Dette er en enda høyere signal for deg å ta notis av ham.
Se hans bevegelser, hans hender i lommen, eller i beina også bety bare seksuell interesse. Hvis han plutselig sprer bena, du definitivt vet hva han vil. I andre tilfeller kan han sitte krysse bena og vises stengt. Dette betyr ikke nødvendigvis at han ikke er interessert. Faktisk viser det at han vil åpne opp kun i et nært forhold.
Se hans slagstilling, Take a Chance, den skal bli forstått at menn ikke er like uttrykksfull som kvinner. Det tar litt mer enn bare opplagt ansiktsuttrykk til å forstå hva en mann prøver å skildre. I et slikt tilfelle er det enklere å observere posisjonen av kroppen hans. Hvis han står oppreist, skildrer det selvtillit. Han er ganske sikker på at du kommer til å være så interessert i ham som han er i deg. På den annen side, hvis hans armene foldet over brystet, betyr det hans usikkerhet og mangel på tillit i seg selv. Det er ditt valg, å ta en sjanse ved å svare ham og forsikret ham om at han er god nok for deg.
Vi Dating - Hva nå?
Så du tydet alle disse signalene, og skal nå jevn med ham. Hvis du fortsatt usikker om ham, se opp for disse kroppsspråk signaler som vil fortelle deg, hva er egentlig å spille i hans sinn.
Grip sannheten; Når tilbringe tid sammen, hvis hans grepet om deg er sterk, er det et sikkert signal om liming og beskyttelse. Det betyr helt klart at han er alvorlig om deg og ønsker ikke å la deg gå. På den annen side, hvis hans grepet om deg er svak, er dette forholdet for ham ikke en som virkelig har rørt hans hjerte. Dette bør være en ringing bjelle for retningen av forholdet.
Listen Up!, Å vite om forholdet er virkelig ledende sted, må du sørge for at han lytter til deg, og er ikke distrahert av andre trivielle ting. Mens du snakker, om han ser andre steder, eller han bestemmer seg for at telefonsamtalen han får, er viktigere enn hva du fortelle ham, vet du hva som interesserer ham mer. Hvis han virkelig bryr seg, vet du av sin grad av samhandling i samtalen.
Cross My Heart and Hope to Die, Sannhet er primært på noen forhold. Du kan få vite når han er sannferdig til deg, hvis han tar seg til hjertet mens det å forklare seg. Hvis du tror han lyver til deg, se hans fysiske bevegelser, noe som vil være minimal, slik at du ikke merker at noe er fishy. Hvis han ser overalt, men i øynene, kan du være sikker på at han ikke er sannferdig.
Les mer på:; Body Language Forklart; Flirting Body Language; Love har sin egen Body Language, Grundig observasjon er alt som kreves for å forstå ulike kroppsspråk signaler av menn. Du trenger ikke være en synsk, eller en psykolog. Handling sier mer enn ord. Dette sa kunne ikke være sannere ved kroppsspråket signaler. Forstår disse, og finn deg den mannen du drømmer om!