Letting Go Quotes

Ingen liker å gjøre noe mot ens ønske. Og å gi slipp på noe som kan være ikke deres besittelse, men som tilhører deg, er det vanskeligste. Frykten for at ting ikke vil forbli den samme hvis vi gir slipp gjør oss kompromiss mot vårt ønske. Men når vi la slipp på noe, føler vi ikke den mye fryktede og forestilt smerter, faktisk kan vi oppleve at lange mistet pust av lettelse! The Følgende slippe sitater og ordspråk vil fortelle deg det samme, men på en poetisk måte! Les mer på quotes om å flytte på.
Letting Go av tidligere Quotes
Pust. Og minn deg selv at dette øyeblikket er det eneste du vet du har sikkert. - Oprah Winfrey.
Letting går betyr ikke gi opp, men snarere akseptere at det er ting som ikke kan. - Anonym.
Ved slippe det alt blir gjort. Verda er vunnet av de som la det gå. Men når du prøver og prøver. Verden er hinsides det vinnende. - Lao Tzu.
Ekte kjærlighet har ingen lykkelig slutt, fordi ekte kjærlighet aldri slutter. Letting gå er én måte si Jeg elsker deg. - Anonym.
Courage er kraften å slippe det kjente. - Raymond Lindquist.
Kreativitet kan beskrives som slippe visshet. - Gail Sheehy.
Måtte Gud la en forbannelse på deg. Så du vil ikke glemme meg. - Anonym.
Når jeg ropte at han ville alltid føle meg som han ville forandre verden hvis han kunne så det ikke kunne skade meg lenger. Men nå er jeg gråter, og han er ikke her. - Anonym.
Komme over en smertefull opplevelse er mye liker kryssing ape barer. Du må gi slipp på noen punkt for å flytte fremover. - Anonym.
Henge i bitterhet er å la noen du forakter live avgiftsfri i hodet ditt. - Ann Landers.
Indre fred kan nås bare når vi praktiserer tilgivelse. Tilgivelse er slippe fortiden, og er derfor midlene for retting våre misoppfatninger. - Gerald Jampolsky.
La gå. Hvorfor klamrer dere å smerter? Det er ingenting du kan gjøre om den urett av i går. Det er ikke din å dømme. Hvorfor holde på helt til det som holder deg fra håp og kjærlighet? - Leo Buscaglia.
Loving noen setting dem gratis, la dem gå. - Kate Winslet.
Folk har en hard tid å gi slipp på deres lidelse. Ut av en frykt for de foretrekker lidelse som er kjent. - Thich Nhat Hanh.
Noen tror det er holde på som gjør én sterk; noen ganger er det slipp. - Sylvia Robinson.
Det er ingen grunn til å savne noen fra din fortid. Det er en grunn til at de ikke gjøre det til din fremtid. - Anonym.
Noen ganger være en venn betyr å mestre kunsten timing. Det er en tid for stillhet. En tid til å gi slipp og tillate folk å kaste seg inn i sin egen skjebne. Og en tid til å forberede seg til å plukke opp restene når alt er over. - Gloria Naylor.
Stå opp og gå ut av historien din. - Phil McGraw.
Virkelig elsker en annen måte å gi slipp på alle forventninger. Det betyr aksept, selv feiring av andres personligheten. - Karen Casey.
Les mer på:
Sitater om Memories; Sitater om Vennskap og Memories; Sad Sitater om Livet, Famous Quotes, Letting Go of Love Quotes
Når jeg ser smile deg og vet at det ikke for meg, det er når jeg vil savne deg mest. - Anonym.
har jeg ikke savner ham, savner jeg som jeg trodde han var. - Anonym.
Er det ting som vi aldri vil gi slipp på, mennesker vi aldri vil forlate. Men husk at å gi slipp er ikke slutten på verden, er det begynnelsen på et nytt liv. - Anonym.
Vi må være villige til å gi slipp på det livet vi har planlagt, slik som å godta det livet som venter på oss. - Joseph Campbell.
Vi kan aldri snu sidene i tiden, om vi ønsker å gjenoppleve et lykkelig øyeblikk, eller si farvel bare en siste gang, kan vi aldri, fordi sanden i tiden fortsetter å falle, og vi kan ikke snu timeglasset over . - Anonym.
Når jeg gi slipp på det jeg er, blir jeg det jeg kunne være. - Lao Tzu.
Du har blitt advart mot å la den gylne timene gå fra seg. Ja, men noen av dem er gylne bare fordi vi la dem slip av. - James Matthew Barrie.
Du forlater aldri noen bak, ta deg et del av dem med deg og igjen en del av deg selv bak. - Anonym.
Noen ganger du elsker noe så mye at det gjør vondt å la det, men du må. Noen ganger er det vondt er for mye å holde på den tingen du elsker. Og noen ganger du gi slipp på det du elsker fordi det gjør vondt, men så bare noen ganger får du den tilbake og leve lykkelig sammen. - Anonym.
Jo hardere du kjemper å holde i bestemte forutsetninger, jo mer sannsynlig det er gull i slippe dem. - John Seely Brown.
Tenk eventuelle vedlegg som er tappe din emosjonelle reserver. Vurdere å la dem gå. - Oprah Winfrey.
Hvorfor må folk til å miste ting å finne ut hva de egentlig mener? - Anonym.
Når du er forelsket og du får vondt, det er som en klippe. Den vil gro, men det vil alltid være en arr. - Anonym.
Du kan lukke øynene til ting du ikke vil se, men du kan ikke lukke din hjerte til ting du ikke vil føle. - Anonym. ; Sad Quotes om Love; Lost Love Quotes; Broken Heart Quotes; Movie Quotes; Letting Go Quotes - Relationship
Smerten opplevde under en breakup er like individuell som billioner av folk som går gjennom det. - Tigress Luv.
Trust meg er uten fortid kjærlighet som vidunderlig som et sønderknust hjerte kan gjøre dem seg å være. - Anonym.
Det morsomme ting om samlivsbrudd er de påpeke hva vi ikke engang visste vi hadde, men ikke gi oss muligheten til gå tilbake i kamp bevæpnet med at kunnskap. - Anonym.
Jeg ble gjenfødt når du først kysset meg. En del av meg døde da du forlot meg. Men nå er jeg fortsatt lever, venter på den dagen du tilbake til meg. - Anonym.
Du er alltid der for meg og så du gir meg mot til å stå alene. - Anonym.
Hvorfor forlot du meg? Når sluttet du meg? Der ble jeg når dette skjedde? - Anonym.
Du kan ta bort mitt hjerte, og du kan ta bort min grunn til å våkne opp om morgenen, men du kan ikke ta bort min evne til ta dem rett tilbake fra deg. - Anonym.
Han ga meg ingenting, og han tok det med seg da han forlot. - Anonym.
Dens vanskelig å fortelle dine tankene å slutte å elske noen dersom ditt hjerte fortsatt gjør. - Anonym.
Selv når jeg utøse mitt hjerte til deg, jeg er ikke sikker det viser at jeg elsker deg mer enn du noensinne vil vet. - Anonym.
Ikke ta en annen er dårlig oppfatning av deg som sannheten. Ingenting andre tenker eller sier om deg er om deg, men snarere en refleksjon av deres egen virkelighet. - Anonym.
Obsession er følelsen redd at du kan miste ham, avløsning er å vite at han kan miste deg, og apati er fortid av begge. - Anonym.
Basert på en streng av dårlige samlivsbrudd, ble jeg tvunget å undersøke mitt valg av partnere. Sikkert, must at har avskaffet meg fra enhver forseelse. - Anonym.
Jeg kan omfavne meg selv, holde min egen hånd, elsker meg, men jeg kan ikke se inn mine egne øyne og føle min egen sjel løfte meg opp. - Anonym.
One kjærlighet er ikke all tidkrevende, men én heartbreak kan være. - Anonym.
Hver lykkelig par har minst én breakup bak dem. - Anonym.
Noen ganger er det vanskelig å elske noen fordi du er så redd for å miste dei. - Anonym.
Jeg vet i virkeligheten kan vi ikke være sammen, så jeg bare lukker øynene og du her med meg i mine drømmer er du min alltid. - Anonym.
Nattens mørke kommer ikke etter den gylne gløden av dagens solen, men før det. - Anonym.
Ingen blir spart for smerte for avvisning, bortsett fra uvitende og lure. Som min ex tilfeldigvis er begge av. - Anonym.
Les mer på:
Forholdet Quotes; Relationship Sitater og Ordtak, Relasjoner og Sitater om dem; Håper du likte de ovennevnte samlingen å gi slipp sitater og ordtak. Etter å ha lest sitatene over, må du ha innsett at det til tider er det beste å slippe taket. Så føler ikke blått, fordi noe bedre venter på deg!