Hair Relaxer

Min venn Debbie har curliest håret i verden. De er sta, men nydelig. Tatt i betraktning det faktum at jeg har rett og slett rett hår, har jeg alltid misunt henne for dem. Men hun sier alltid en ting til meg gresset alltid er grønnere på den andre siden. Jeg har nylig oppdaget at akkurat som meg, ansikter hun store problemer med håret hennes også. Hennes krøller er for sta for henne å administrere og gre gjennom. De får krusete og helt uhåndterlig i fuktig vær og hvis hun savner å anvende relaxer selv en gang, er hun et offer for de mest forferdelige dårlige hår dager. Siden jeg er helt naiv om hår relaxers, startet jeg min forskning, som alltid. Her er jeg med resultatene. Les mer om hårpleie.
Hva er en Hair Relaxer; A håret relaxer er en slags krem, lotion eller serum. Det må være eksternt anvendes på håret. Det hjelper i avslappende krøllene og gjør håret mindre krøllete. Dette hjelper på å gjøre det bedre i stand til å rette ut håret. Disse kremene eller serums er stort sett alkalisk basert. Det er en kjemisk endring som oppstår på grunn av alkaliske, som slapper av sta krøllene. Det er noen hår relaxers som bruker en kjemisk formulering rundt ammonium thioglycolate. Tatt i betraktning det faktum at håret relaxers er stort sett (alltid) kjemisk basert, bør de brukes bli grublet over, snarere enn stormet inn. Les mer om naturlig hår relaxer hvis du ønsker å unngå kjemikalier.
Hair Relaxere for White People, På grunn av den grunnleggende DNA sminke, hvite mennesker har en tendens til å ha hår som er en tad litt mer delikat enn brune eller svarte folk. Som sådan, krever de å bruke mildere relaxers. Mer så, er værforholdene på steder som er overveiende opptatt av hvite mennesker, langt bedre til rette for å la håret å bo slik de er. Derfor ville det være et langt smartere valg for en privatperson å konsultere med en hudlege, eller en hår spesialist og bekrefte bruken av håret relaxers. Mens, er det helt greit å bruke et hår relaxer, må man vurdere rette kjemiske sammensetningen og andre faktorer. Den samme regelen vil gjelde for asiater, Latino eller African American personer. jeg vet jeg kan ha på grensen høres rasistisk, men, det var viktig å avklare at på grunn av kulturelle og grunnleggende DNA utgjør forskjellen, de nødvendige forholdsregler må tas. Les mer på relaxers for svart hår.
Hair Relaxere for krøllet hår, mens det var en latter opptøyer på bordet første gang noen spurte meg om hår relaxers kan brukes for krøllete hår også, jeg senere fant ut at det er en tvil i flere sinn. Vel, kan håret relaxers brukes av alle som har grove og grovt hår. Så, mens det brukes mest av folk som har krøllete hår, flere personer med lett bølget eller smertelig rett hår også ty til bruk av hår relaxers. Det er viktig å identifisere hva slags krøller å vite hva slags og grad av en relaxer å ty til. Derfor er det meste foreslått og optimalt å ta håret relaxer behandling på en salong. På denne måten kan den sakkyndige dommeren håret og bruke de riktige løsningen. Mer så, med tanke på at de fleste hår relaxers er alkalisk basert, er det best å nøytralisere det ved å vaske håret med en sur sjampo. Igjen, er dette noe som salongen vil ta vare på som en del av behandlingen.
Bruke Hair Relaxer under graviditeten; flere kjemiske behandlinger er ofte bedt om å unngås under svangerskapet. Den samme regelen ville gjelde for håret relaxers til en viss grad. Det er ofte foreslått å fullstendig unngå det i første trimester, som sies å være den mest delikate delen av svangerskapet. Mens gå gjennom håret avslappende behandling ikke kan være skadelig, fordi den kjemiske er knapt absorberes i huden. Likevel er det sa inhalasjon av røyk i ferd med behandlingen kan være skadelig for barnet. Som sådan, for et trygt svangerskap, uten spenning, ville det være best å utsette bruken av hår relaxer under svangerskapet.
Les mer på; brasilianske Hair Rette; Hair Rette uten kjemikalier, Hair Straighteners; Vel vel vel, det har vært en ganske informativ reise om hår relaxers. Så, i konklusjon, er det enkelt, kan du gå gjennom håret relaxer behandlingen, så lenge du gjør det med ekspert tilsyn, og når du ikke er gravid. Else, kan du leve med hår du er velsignet med. Det er her jeg logger av! Alle de beste!