Cute Love Sayings

Så endelig, slo kjærligheten Cupid deg og du er i komplette ærefrykt av det. Verden synes nå å være en mye lykkeligere, lysere, varmere og bedre sted å eksistere! Det er en sang i hvert åndedrag og dans i din hvert trinn! Kjærlighet er i luften og din ånden er engorged i det! Gratulerer venn! Live disse øyeblikkene som de er hva som gjør livet en skatt av vakker minner. Jo, du fortsatt synes å bli målløs som hvordan å uttrykke deg i en mer klassisk måte! Ikke bekymre deg, i denne artikkelen har jeg presentert noen søte elsker ordtak og søte elsker sitater som du kan sende til kjæreste og uttrykke deg selv! Så, hvis du er for ivrig etter å vite "hva er noen søte love utsagn ', da uten mye oppstyr, lese videre ...
Cute Sitater: Sayings About Love
Love har ingen ønske men å oppfylle selve. Å smelte og bli som en rennende bekk som synger sin melodi i natten. Å våkne ved soloppgang med et bevinget hjerte og takke for en ny dag med kjærlighet. ~ Kahlil Gibran
Noen ganger vi elsker med våre øyne. Noen ganger vi elsker med våre hender. Noen ganger vi elsker med kroppen. Vi alltid å elske med våre hjerter. Kjærlighet er et lerret levert av Natur og brodert av fantasi. ~ Voltaire
Jeg elsker deg, elsker jeg, men deg - med en kjærlighet som ikke skal dø før solen vokser kalde og stjernene bli gammel. ~ William Shakespeare
Det er galt å tenke at kjærligheten kommer fra lange companionship og utholdende frieri. Kjærlighet er avkom av åndelig slektskap og mindre som affinitet er opprettet i et øyeblikk, vil det ikke bli opprettet for år eller generasjoner. ~ Khalil Gibran
Hver hjerte synger en sang, ufullstendig, inntil annet hjerte hvisker tilbake. De som ønsker å synge alltid finne en sang. Ved touch av en elsker, blir alle en poet. ~ Platon
Kjærlighet består av en enkelt sjel bebodde to kropper. ~ Aristoteles
Du kan lese mer om: Famous Love Quotes: Sweet and Cute Love Quotes.
Cute Love Sayings til kjæresten din
Etter hvert som vi blir eldre sammen, som vi fortsetter å forandre seg med alderen, er det én ting som aldri vil forandre ...Jeg vil alltid holde forelsket i deg. ~ Karen Clodfelder
All kjærlighet er søt, gitt eller returneres. Vanlige som lyset er kjærligheten, og sin velkjente stemme wearies aldri. De som inspirerer det mest er heldige, som jeg er nå: men de som føler at det de fleste er lykkeligere fortsatt. ~ Percy Bysshe Shelley
Noen av de større tingene i livet er usynlige det er derfor du lukker øynene når du kysser, gråte, eller drømmen. anonym
Kvinner er laget for å bli elsket, ikke forstått. ~ Oscar Wilde
Vi vil ikke finne meningen med livet av oss selv alene - vi finner den med en annen. ~ Thomas Merton
Hvis jeg hadde en enkelt blomst for hver gang jeg tenker på deg, kan jeg gå for evig i hagen min. ~ Claudia Gandhi
Du kan elske å lese mer sitater om: Love Sitater og Ordtak for ham.
Cute Love Sayings for kjæresten din
Kjærlighet er et løfte, er kjærlighet en suvenir, en gang gitt aldri glemt, aldri la det forsvinne. ~ John Lenon
To sjeler med men en eneste tanke, to hjerter som slo som ett ~ John Keats
Jeg har alltid trodd at det var dette en perfekt person for alle i verden, vet du, og når du fant den personen resten av verden slags magisk vis borte, og, vet du, dere to ville bare være inne i denne slags beskyttende boble, men det er ingen bubble, mener jeg hvis det er du må gjøre det, jeg bare synes livet er mer enn en serie av øyeblikk, du vet, vi kan gjøre valg, og vi kan velge å beskytte folket vi elsker, og det er hva gjør oss hvem vi er og de er de virkelige minnene. ~ Fra filmen «Forces of Nature '
Kjærlighet er vennskap satt i brann av lidenskap. anonym
Kjærlighet er vennskap satt til musikk ~ E. Joseph Cossman
Når du elsker noen, starter alle dine lagrede-up ønsker å komme ut ~ Elizabeth Bowen
Jeg har drømt om dette tusen ganger før, men i mine drømmer ikke jeg kunne elske deg mer, vil jeg gi deg mitt hjerte, Fram til slutten av tid ...Du er alt jeg trenger, min kjærlighet, min Valentine ~ Martina McBride
Du kan elske å lese mer på:; Love Sitater og Ordtak til henne; Love Sitater av Shakespeare; spanske Love Quotes; Long Distance Love Quotes; Så, disse var noen av de søte elsker ord, og jeg håper de vil hjelpe deg å uttrykke deg på en mer raffinert måte. Sist men ikke minst, hvis du ikke liker noen av søte kjærlighet ordspråkene, deretter en enkel 'Jeg elsker deg' fra bunnen av ditt hjerte vil være søteste kjærligheten si for noen dypt forelsket!