Slow Love Songs

Det regner utenfor og dine planer for en romantisk piknik med elskeren din lå i ruiner. Og det er negativitet hele huset som vidunderlige helg du planlagt skal være ruinert og før du vet det, vil du være tilbake på jobb og har en crappy uken brummende om hvordan regner perfekt sammenfalle med helligdager ruinere dem, mens på kontoret dager its all roser og solskinn. Mens du kan fordype deg i dette selv-medlidende negativitet, vil jeg heller at du gjør mest mulig ut av dagen innendørs. Dim lysene, stengt gardinene, play noen langsomme kjærlighetssanger og der du går!
Jeg vet ikke om andre, men jeg føler at toppen langsomme kjærlighetssanger gjøre en stor lytter til når det regner eller snør utenfor. De bare gjør føler meg mye bedre om livet. Og hei, når du har to alternativer, den første en, til beklage om alle de uheldige ytre miljø stuff skjer rundt deg, og andre, å ta det i skrittlengde din og gjøre det beste av en dårlig situasjon, ville jeg absolutt plukke de andre.
Så har en regntung / snørik dag laget et rot av planene dine? Extract din hevn og si 'jeg Will Survive'. Slukket lysene og spille disse størst treg kjærlighetssanger.
Popular Slow Love Sangliste
Hello ~ Lionel Richie
Making Love Ut av Nothing På Alle ~ Air Supply
Annie's Song ~ John Denver
Let's Make ett Night to Remember ~ Bryan Adams
Hero ~ Enrique Iglesias
So Far Away ~ Dire Straits
Heaven ~ Bryan Adams
Deg ~ Switchfoot
Hun Will Be Loved ~ Maroon 5
Love Will Hold Oss Alive ~ Eagles
Addicted ~ Enrique Iglesias
Alt Jeg Do ~ Bryan Adams
Alltid ~ Bon Jovi
You're Beautiful ~ James Blunt
Noe Stupid ~ Robbie Williams ft Nicole Kidman
Vitenskapsmannen ~ Coldplay
Hei Det Delilah ~ Plain Hvit T's
Tålmodighet ~ Guns N 'Roses
Jeg Don't Wanna Miss ett Thing ~ Aerosmith
Jeg visste jeg elsket deg ~ Savage Garden
Jeg skal Følg deg inn i Dark ~ Death cab for Cutie
Iris ~ Goo Goo Dolls
Jeg Dare du flytte ~ Switchfoot
Shadow av Day ~ Linkin Park
Hun ~ Elvis Costello
My Heart vil Go On ~ Celine Dion
Truly Madly Deeply ~ Savage Garden
Når Du Say Nothing På Alle ~ Ronan Keating
You're Fremdeles det One ~ Shania Twain
I Just Called å si Jeg elsker deg ~ Stevie Wonder
Ingenting's Gonna Change My Love For You ~ Glenn Medeiros
Kan ikke Help Falling i Love Deg ~ Elvis Presley
Les videre for mest kjærlighetssanger listene. ; R & B Love Sanger; Good Love Sanger; Modern Love Sanger; Sad Love Sanger; Best Love Songs of All Time; Så disse var noen av de største langsomme kjærligheten sangene noensinne. Du kan bare lene tilbake med dine kjære og la disse artister serenade deg og forbedre din dagen!