Narsissistisk Husband

Jeg er en narcissist. Jeg elsker meg selv, ovenfor alt annet. My narsissistisk trekk har overbevist meg at jeg er stand av kjærlig noe eller noen, mer enn meg selv. Imidlertid har min narsissisme aldri stoppet meg fra å bli elsket eller kjærlig noen andre. Det er en mengde kvinner der ute, som ville uenig med meg. Den største Grunnen til dette uenighet, er en negativ oppfatning av narsissisme.
Ordboken sier, narsissisme er, 'en eksepsjonell interesse og beundring selv'. Så, hvis en narcissist elsker selv så mye, ville hvorfor han gjøre noe å såre selv og satte sin interesser i fare, vurderer at du hans interesse? Hvis du kan se litt dypere inn i trekk av narsissistiske mann, ville det spare det store bildet blir vasket bort i Mengden med dysfunksjonelle husholdning. Her er en titt på hva kunne lever med en narsissistisk ektemann bety for deg.
Narsissistisk Husband Traits - A Reality Sjekk
Han Alltid Cares; Din mann er en narcissist. Han bryr to Hoots om andre, deres meninger og deres forslag. Han knapt hver sympatiserer eller empathizes. Han holdning definerer følelseskulde og bosatt i en verden av egne, hvor mantraet er 'det min måte eller motorveien'. Dette har bekreftet din tro at du lever med en mann som har ett narsissistisk personlighetsforstyrrelse. Men Woman, falt du forelsket med denne eksakte mannen og giftet ham, fordi du kunne se en familie med ham. Folk ikke snu inn narcissists natten. En svært viktig punkt, som blir overskygges er, kan han ikke bryr om andre, fordi han elsker deg så mye han elsker selv og bryr om deg over andre. Glem for et øyeblikk om hans holdning andre og gi deg selv en sjanse å se hvor mye han elsker deg. Som narcissist, kan jeg forsikre dere, at når ett narcissist bestemmer å komme inn et forhold, vil han se det at det varer evig, fordi den ligger i større interesser. Narcissists vil gjøre alt, og stole meg alt, i deres kapasitet å kjempe for deres lidenskaper og kjærlighet, som er deg, frue. Bare se det!
Han er Great; Han innehar ett svært høy mening om selv. Hans hovmodige, arrogant og grandiose verdt selv, er veldig pinlig å håndtere. Han aksepterer aldri sine feil og nekter å gjøre noen justeringer, fordi alt han gjør er alltid rett, slik han tror han er aldri feil. Ja, er dette en svært typisk trekk av en narsissistisk ektemann viser narsissistiske atferd. Leve med narsissistisk mann, som Tap hensikten med et samarbeid, kan synes vanskelig, men ikke umulig. Forstå at hans tro at han kan aldri feil, stammer fra en usikkerhet å miste din tillit hvis du noensinne svikter deg. Derfor, å håndtere dette narsissistisk ektemann egenskaper må du forsikre livs kjærlighet ditt som du stoler ham. Make føler ham sikre gjennom ord og handlinger. Gradvis, som du vinner hans tilliten du vil vinne hans tillit, som hjelpe ham snu hans selverklærte besettelse inn en positiv én.
Han er Over Competitive; Han er en konstant never ending konkurranse med selv. Hans over konkurransedyktige veier og overmåte kritisk sinn stasjoner du opp veggen. Dette presis oppførsel, tror du han er utbyttende og utspekulert. Ved første alle narcissists kommer over som altfor og ubegripelig konkurransedyktige. Men alle oss sted strebe etter perfeksjon og det beste at vi kan komme ut av vårt liv. Det er bare at en narcissist åpent uttrykker det gjennom sin handlinger, får han misforstått. Nok en gang, å være en absolutt narsissistisk personlighet, er den eneste måten å håndtere dette, forstå hans lidenskap. Respekt hans lidenskap for og være en del av det. Spør ham om sitt arbeid, hvordan går det, hva har han gjort så langt, hva er målet, men aldri gi direkte hjelp, slik narcissists er iboende tro på kraft av selvhjulpenhet.
Håndteringen av en narsissistisk mann tar litt mer tid enn en gjøre med en normal person. Opprinnelige, vil en narcissist ikke la du angir hans personlige space. Hvis du imidlertid har funnet selv en narsissistisk ektemann, det et aktivum, som du vil sette pris for livet. En narsissistisk mann vil alltid jobbe for det beste, slik at han kan gi deg den beste. Jeg er i et forhold i to år nå, hvorav de siste 8 månedene har vært over lang avstand. Det tok mye for forlovede min for å gjøre 'oss' skje. Men når jeg lærte å stole på ham (du kan tenke deg sin innsats!), Har det ikke vært å se tilbake for oss. Det var hans forsikring og tro på meg, som hjalp meg se mine egne større interesser.
Å være med narsissistisk mann, må du legge litt ekstra arbeid, men når du etablere tillit, tro meg, sammenlikner ikke kjærlighet til en narcissist kjærlighet, som en narsissistisk person elsker seg selv uendelige. En slik uangripelig, ubetinget og sømløs kjærlighet skjer bare én gang. Prøv det, og gå den ekstra mil, én gang. Det er alt vi narcissists ber om.