50-årsdagen Quotes

Slå 50 handler om å sette ditt preg på verden. Kontakt med venner og familie, og dele denne gledelige dagen sammen med moro, kjærlighet og latter. På årets 50-årsdag feiring, gave dem noe mer enn gaver. Gave dem en tid de ikke vil glemme for resten av livet, skriver vittig og motiverende 50-årsdag sitater for dem og vise dem en annen side av snu 50 med disse 50 årsdag ord.
Inspirerende 50-årsdagen Quotes; skrive inspirerende 50-årsdag sitater og si for dine venner eller familie. Ta en kikk på denne bursdagen sitater som vil gjøre deres hjerter smelter. , Marcus T. Ciceros ~ Ingen er så gammelt som å tro at han ikke kan leve ett år til. ; Les Brown ~ Du er aldri for gammel til å sette et mål, eller å drømme en ny drøm. ; JP Sears ~ La oss respekt grå hår, spesielt våre egen. , Sofia Loren ~ Det er en fontene av unge: det er ditt sinn, dine talenter, kreativiteten du bringe ditt liv og livet til de menneskene du elsker. Når du lærer å tappe denne kilden, vil du ha virkelig beseiret alder. ; Robert Browning ~ Grow gamle sammen med meg! Det beste er nok å være, den siste i livet, som den første ble gjort. Våre ganger er i hånden hans hvem sier, 'A hel jeg planlagt, youth viser men halvparten; Trust Gud:! Se alle, heller være redd' ; Marie Dressler ~ Da vi traff femti, har vi lært vår vanskeligste leksjoner. Vi har funnet ut at bare ett par ting er veldig viktig. Vi har lært å ta livet på alvor, men aldri oss selv. ; Margaret Atwood ~ En annen tro av meg: at alle andre på min alder er en voksen, mens jeg er bare i forkledning. ; Carl Sandburg ~ Tid er mynten i livet ditt. Det er den eneste mynt du har, og bare du kan bestemme hvordan det vil bli brukt. Vær forsiktig lest du lar tilbringer andre personer det for deg. ; Lord Byron ~ Det var en av de dødeligste og tyngste følelser i livet mitt til å føle at jeg ikke lenger var en gutt. Fra det øyeblikket begynte jeg å bli gammel i min egen aktelse ... og i min aktelse alder er ikke estimable. ; Emily Carr ~ Det er ikke alle ille, dette får gamle, modning. Etter frukten har fått sin vekst den skal juice seg og mellow. Gud forby jeg skulle leve lenge nok til å gjære og råtne og faller til bakken i en squash. ; Les mer inspirerende sitater.
Funny 50-årsdagen sitater, Her er en liste over morsomme 50-årsdag sitater og ord du kan velge å skrive på ett bursdagskort. ; Anonym ~ Gratulerer med 20 år på 30-årsdag! ; Nancy Astor ~ Jeg nekter å innrømme jeg er mer enn femtito, selv om det gjør mine sønner utenfor ekteskap. , Bernard M. Baruch ~ Jeg aldri vil bli en gammel mann. For meg er alder alltid 15 år eldre enn meg. ; Anonym ~ Happy 1/2 måte til 100! ; Jack Benny ~ Age er strengt et tilfelle av sinn over materien. Hvis du ikke tankene, spiller det ingen rolle. ; Bill Vaughan ~ Youth er når du har lov å være oppe sent på nyttårsaften. Du er voksen når du er tvunget til. ; Charles M. Schluz ~ Bare husk, når du er over åsen du begynner å plukke opp hastigheten. ; JF Boyse ~ Tendensen av alderdom til kroppen, sier fysiologene, er å danne bein. Det er like sjeldne som den er hyggelig å møte med en gammel mann hvis meninger er ikke ossified. ; Oscar Wilde ~ å komme tilbake min ungdom jeg ville gjøre noe i verden, bortsett mosjonere, stå opp tidlig, eller være respektable. ; Daniel Francois Esprit Auber ~ Aldring synes å være den eneste tilgjengelige måten å leve et langt liv. ; Les mer morsom bursdag sitater.
Berømte 50-årsdagen Quotes; nedenfor lister berømte bursdag sitater som kan komme godt med neste gang du ønsker noen på bursdagen sin. ; Bible [2 Kor 04:16] ~ Derfor vi ikke miste motet. Selv om vårt ytre menneske går til grunne, er likevel indre menneske fornyet dag for dag. , Mark Twain ~ Rynker bør bare angi hvor smiler har vært. ; Coco Chanel ~ Naturen gir deg ansiktet du har på tjue, men det er opp til deg å fortjene ansiktet du har på femti. ; Agatha Christie ~ Jeg har hatt stor den andre blomstringen ... plutselig finner du - i en alder av 50, sier - at et helt nytt liv har åpnet før deg. ; Henry Ford ~ ​​Du tar all erfaring og dømmekraft av menn over femti ut av verden, og det ville ikke være nok igjen til å kjøre den. : Muhammad Ali ~ Den mann som ser verden på femti de samme som han gjorde på tjue har kastet bort tretti år av livet sitt. ; Bill Cosby ~ Grått hår er en Guds graffiti. ; Jim Carrey ~ 50 år: Her er en tid når du må skille deg fra hva andre forventer av deg, og gjøre det du elsker. Fordi hvis du finner deg selv 50 år gamle og du ikke gjøre det du elsker, så hva er vitsen? ; Anouk Aimee ~ Du kan bare oppfatte virkelige skjønnheten i en person som de blir eldre. ; Dorothy L. Sayers ~ Hvis dere blir som barn, bortsett fra kan du våkne på femtiårsdag med samme fremtidsrettede spenning og interesse i livet som du likte da du var fem, kan dere ikke komme inn i Guds rike. Man må ikke bare dø daglig, men hver dag må vi bli født på ny. , I stedet for å ønske dine kjære med den samme gamle og kjedelige fødselsdagen ønsker, hvorfor ikke prøve noe nytt? Ønsk dine kjære i stil med disse 50 årsdag sitater og ordtak som vil gjøre deres bursdag fylt med glede.