Really Morsomme Quotes

Du kan ikke ha alt .... der ville du setter det?. Fant du ikke synes det er morsomt? Funny sitater skal muntre deg opp når du er trist og lysere deg da du er kjeder. Du vil finne mange cheesy morsomme sitater på Internett, som verken er morsom eller engang verdt en halv smil. Vel, hvis du altfor enig med meg, deretter lese min følgende sortiment av virkelig morsomt sitater, som vil sikkert bringe et smil på ansiktet.
Virkelig Morsomme Quotes og Sayings
Lagre vann. Dusj med din venninne.
"Penger er ikke alt. Det's MasterCard & Visa. '
'Suksess er en relativt begrep. Det bringer så mange slektninger. '
"Barn i backseats forårsake ulykker - Ulykker i backseats forårsake barn '
"Det bør være en bedre måte å starte en dag - enn å våkne opp hver morgen '
"Når to selskap, - tre er resultatet!
'Vær forsiktig om lesing helse bøker. Du kan dø av en trykkfeil. ' - Mark Twain
"Jeg aldri har latt min skolegang forstyrre min utdannelse." - Mark Twain
"Det kan være 50 veier å forlate din elsker, men det er kun 4 veier ut av dette flyet ... '
'Jeg fortalte min kone sannheten. Jeg fortalte henne jeg var ser en psykiater. Så hun fortalte meg sannheten:. At hun var ser en psykiater, to rørleggere, og en bartender ' - Rodney Dangerfield
"Når alt kommer din vei, er du i feil kjørefelt. '
'Du vet lysets hastighet, så hva er hastigheten på mørke?'
'Alle gjør feil. Trikset er å gjøre feil når ingen ser. "
'De sier hardt arbeidet aldri vondt noen, men hvorfor ta sjansen.'
'Alltid låne penger fra en pessimist. Han vil ikke forvente den tilbake. '
'Jeg liker jobbe. Det fascinerer meg. Jeg sitter og ser på det i timevis. '
"Der det er vilje, er det fem hundre slektninger."
«Alle ønsker å gå til himmelen, men ingen ønsker å dø. '
Really Morsomme Quotes om Life
'Det kan være at din eneste hensikten i livet er simpelthen å tjene som en advarsel til andre.'
'Livet er som en løk; du skrelle off ett lag gangen og noen ganger du gråte. '
'Ikke et fnugg av bevis eksisterer i favør av ideen at livet er alvorlig.' - Brendan Gill
'Livet er smertefullt, ekkel og korte ... I mitt tilfelle har det bare vært smertefullt og ekkel. " - Djuna Barnes
'Fortell en mann det er 300 milliard stjerner i universet og han vil tror deg. Fortell ham en benk har våt maling på den og han må touch det å være sikker. ' - Murphy's Law
'Grunnregelen av menneskelig natur er at mektige folk snakker langsomt og subservient folk raskt - fordi hvis de ikke snakker rask ingen vil lytte til dem.'
"Ikke ta livet på alvor. Ingen man får ut live. '
'Slik løse menneskelige ligningen, må vi legge elske, subtrahere hate, multiplisere gode og dividere mellom sannhet og error.' - Janet Coleman
'Jeg er ikke redd for døden, jeg bare ikke vil være der når det skjer.' - Woody Allen
'Du re bli gammel når du få samme følelsen fra en gyngestol som du gang fikk fra en berg dalbane.'
'Hvis vi ikke kan være gratis, vi minst kan være billig.' - Frank Zappa
''Når livet gir deg sitroner, gjør drue juice. Deretter lene tilbake og se verden lurer, hvordan du gjorde det. '
Du kan referere til flere online ressurser for flere morsomme sitater:; Morsomme sitater om Life
Morsomme Quotes om Love; Disse ble noen få virkelig morsomme sitater og Utsagnene som vil sikkert gjøre deg smile. Du kan si at du har hørt bedre seg. Vel, det er bra. Det er fordi de viktigste ideen om søte morsomme ordtak er å lage en smile. Du kan lese mange flere korte morsomme sitater å muntre opp. Jeg håper du nyte de små gleder liv gjennom denne artikkelen på virkelig morsomme sitater. Fortsette å smile.