Hvordan nærmer deg en jente

Jeg elsker filmer der det virker så lett når en kjekk pen mann nærmer seg en varm jente og sprekker en vittig en liner som gjør at hun faller for ham akkurat der og da. Dessverre, for alle mennene her ute i den virkelige verden, ting er neppe enkelt. Nærmer ei jente uten å se skumle eller få slo på ansiktet er litt av en prestasjon. Som jente, har jeg sikkert sett den verste av det. Menn som bare stirrer på deg som skumle mordere, eller holde utkikk på deg og smiler som en retard og det verste er når de gjør liksom mønstre motet og bare stå der, ikke har en anelse om hva jeg skal si. Oh, og jeg helt glemte cheesy pickup linjer som noen gutter kommer opp med. Selv om det kan virke som en oppoverbakke oppgave, å vite hvordan du nærmer deg en jente er faktisk ganske enkelt. Her er noen måter å nærme seg en jente som du liker.
Hvordan nærme en jenta du liker
Velg riktig tid, En av de verste feilene som menn gjør, er å nærme seg en jente når hun er opptatt med å snakke med noen eller når hun er med en stor gruppe. Ingen liker å bli forstyrret når de allerede er engasjert i en samtale. Så vær tålmodig og vent på jenta å gå for en drink eller atskilt seg fra gruppen før du nærmer deg henne. I mellomtida kan du opprettholde øyekontakt eller smile litt når du ser på henne. (Vennligst ikke stirre eller smile som en idiot selv om hun ser ut som Megan Fox). Hvis jenta ser på deg og smiler tilbake så det kan signalisere at hun ønsker å bli kontaktet. Men hvis hun blikket vekk umiddelbart, eller ser tomt hver gang øynene møtes, så du bedre se etter en mulig avvisning (eller en dask). Les mer på dating tips for menn.
Vet hva jeg skal si, En av de cheesiest eller rettere skumleste pickup linjer som jeg har hørt er Kan jeg få telefonnummeret ditt? Jeg synes å ha mistet min. Hvis du tror at en jente skal falle for en mann som sier det, så er jeg sikker på at du nettopp har nærmet seg en jente som har rømt fra et fengsel eller en mental institusjon. Så før du nærmer deg ei jente, kan du vurdere hva du kanskje ønsker å si. I stedet for å lese dumme pickup linjer og memorere dem, tenke på noe enklere og bidrar til miljøet. Noe enkelt som kommenterer på musikk ved baren kan hjelpe deg å starte en samtale. Les mer på startere samtale med jentene.
Tilnærming Hennes, Vel, er neste opplagt å nærme seg jenta. Slapp av, ikke fidget rundt og husk at tillit er nøkkelen når du nærmer deg en jente. Snakk med henne og høre hva hun har å si. Hvis alt er vel da vil du sannsynligvis få hennes navn og nummeret hennes også. Vises ikke så desperate eller avgir som trengende vibe. I stedet venter for henne å vise interesse i samtalen, og stoler på deg nok til å gi deg nummeret hennes. Les mer på flørting tips for gutter.
Ser Matter; Mens jeg er sikker på at i tiden jenta vil være i stand til å se din indre godhet, de grunnleggende ting å tenke på når man nærmer seg et jente er å se bra ut. Shabbily kledd menn med den stygge skjegg eller rare leter goth karakterer med hundrevis av tatoveringer og rare piercing er neppe en mann som de fleste kvinner faller for. Så legg på litt innsats og kle deg.
Les mer på:; Hvordan snakke Girls, be en jente ut; Det grunnleggende aspektet av å vite hvordan du tilnærming jenter er å bare være deg selv og ikke få alle nervøse og panikk hver gang du kommer ansikt til ansikt med en pen jente. Selv om det kan være ganger da du vil få den klart nei, kan frykten for avvisning og hennes svar bare begrense deg fra å nærme seg og møte jenta i drømmene dine.