Norman Rockwell Quotes

Et ansikt på bildet skulle bry meg, så jeg vil gni den ut med terpentin og gjøre det om. ~ Norman Rockwell, 3 februar 1894 - 8 november 1978.
Mannen som tryllet mer enn 4000 original stykker med swish av hans magi maling penselen, være seg kalendere, hefter, bøker, magasiner eller bare publisitet plakater for filmer, Norman Rockwell, en legende i hans eget domene. Rockwell's mesterverk er dag enten tilhører connoisseurs hvem nøt fruktbar touch av master eller har blitt tapt evig, omsluttet av vrede brannen. Men annet enn å være mannen som klarte å kle opp deksler av «The Saturday Evening Post 'over en strekning på 40 år, og også bagged Silver Buffalo Award (den mest prestisjetunge' Boy Scout of America"-pris) i 1939, var Rockwell mann av ord er for. Her er noen av Norman Rockwell sitater at ikke bare gav innsikt i kunstnerens personlighet men også etset ut hans reise som berømte maleren på flere måter enn én. Etter alt siterte han at ...
Uten tenke for mye om det i spesifikke termer, var jeg viser America jeg kjente og observert å andre som kanskje ikke har merke. Min grunnleggende hensikten er å tolke typiske American. Jeg er en historieforteller.
Norman Rockwell Quotes Painting Kjente personer
Eisenhower hadde om mest uttrykksfulle ansiktet jeg noensinne malt, antar jeg. Akkurat som en skuespiller's. Veldig mobil. Når han snakket, brukte han alle ansiktsmusklene. Og han hadde stor, bred munn at jeg likte. Når han smilte, var det akkurat som sola kom frem. ~ Rockwell fikk æren av å lage portrett av USAs president Dwight D. Eisenhower. Han endte opp med å bli innkalt til male portretter av John F. Kennedy, Lyndon B. Johnsons Richard Milhous Nixon. Han hadde også brukt sine ferdigheter til å male noen kjente mennesker som den indiske statsministeren Jawaharlal Nehru, og den egyptiske presidenten, Gamal Abdel Nasser i sin levetid.
Det ville ikke være riktig for meg klovn rundt når jeg er maleriet en president.
Hvis du ser på det bildet for 1964-valget, ser du jeg viste tre forskjellige positurer av Johnson-to av dem smilende, men ett av dem grim, akkurat som da vi vandret i dette rommet. Herren, men de øynene hans kunne bli kald.
Noen folk tror jeg malte Lincoln fra livet, men jeg har ikke vært rundt så lenge. Ikke helt.
Han har også skjedd for å fange noen av Amerikas første damer også.; Lady Bird Johnson hadde at ekstra-spesielle Southern sjarm som du bare ikke kan motstå. Fru Goldwater var sjarmerende også. Og hun var smart ett. Hun egentlig ikke ønsket å være First Lady hele tatt. Og hun fikk sitt ønske.
Han hadde muligheten til å male noen filmstjerner også., Jeg visste ikke hva jeg skal forvente av en berømt filmstjerne, kanskje at han ville være slags stakk opp, vet du. Men ikke Gary Cooper. Han horsed rundt så mye ... at jeg hadde en hard tid maleri ham. ~ Forfatter malt mange kjendiser i sin karriere. En av hans mest kjente malerier ble det av Hollywood skuespillerinnen Judy Garland i år 1969. Det skjedde for å være blant forfatterens siste brikkene.
Norman Rockwell Quotes Maleri
I året 1959, benyttet Rockwell den sørgende perioden etter sin kones død for å skape sin selvbiografi Min Adventures som illustratør, med hans sønn Thomas. Mer enn en artist, foretrakk han å bli kalt en illustratør.
Noen har vært snill nok til å kalle meg en fin artist. Jeg har alltid kalt meg en illustratør. Jeg er ikke sikker på hva forskjellen er. Alt jeg vet er at uansett hva slags arbeid jeg gjør, prøver jeg å gi det min aller beste. Kunst har vært mitt liv.
Jeg snakker som jeg skisse, også, for å beholde sine sinn av hva jeg gjør så jeg skal få mest naturlige uttrykk jeg kan fra dem. Også hjelper å snakke med størrelsen på faget personlighet, så jeg kan finne ut bedre hvordan å skildre ham.
Du må først tilbringe litt gang få dine modellen til slappe. Da vil du få et naturlig uttrykk.
Helt fra begynnelsen, jeg har alltid forsøkt å fange alt jeg så så fullstendig som mulig.
The '20s endte i en tid med ekstravaganse, liksom som den vi er i nå. Det var en stor krasj, men da landet tok seg opp igjen, og vi hadde noen flotte år. Det var tider da amerikanske trodde i seg selv. Jeg var glad og stolt over å være male det.
Ingen mann med en samvittighet kan bare bat ut illustrasjoner. Han må sette alle sine talenter og følelsen inn i dem!
Hvis et bilde ikke skulle veldig bra, jeg vil sette en valp i den.
Jeg ubevisst bestemt at, selv om det ikke var en ideell verden, bør det være, og så males bare den ideelle aspekter av IT-bilder hvor det ikke drukne slatterns eller selv-sentrert mødre. kun foxy grandpas som spilte baseball sammen med ungene og gutter som fisket fra logger og fikk opp sirkus i bakgården.
Synet på livet jeg kommuniserer på bildene mine utelukker skitten og stygg. Jeg maler livet som jeg ønsker at det skal være.
Munnen er alltid galt på et portrett, vet du. Men i India, alle kommenterte meste på bare én ting, deres farge. Jeg hadde ingen anelse om at hudfarge var så viktig der. Men alle jeg malt i landet tenkte jeg laget dem ser for mørkt. ~ Dette kan være en utløser som gjorde illustratør malingen alvorligere spørsmål som rasediskriminering i de siste årene av sitt liv. Hans arbeider i "Look" magasinet er en indikasjon på dette faktum.
I tross av å være kunstner og en kreativt sinn, Rockwell merkelig var ikke uvitende av hans feil, som er virkelig en svært sjeldent kvalitet. The Følgende berømte sitater vitne til dette faktum.
Mitt beste forsøk var noen moderne ting som lignet veldig elendig Matisses. Gudskjelov at jeg hadde vett til å realisere de var elendig, og forlater Paris.
Veldig interessant for en gammel duffer som meg for å prøve seg på noe nytt. Hvis jeg ikke gjør at innimellom, kanskje jeg bare slå inn ett fossil, vet du!
Jeg lærte å tegne alt unntatt glamorøse kvinner. Uansett hvor mye jeg prøvde å gjøre dem ser sexy, de alltid endte opp utkikk silly ... eller som noen mor.
Norman Rockwell Quotes på Personlig intresser og Life
Hans beskjedne barndom ...; Det var en ganske røff nabolag der jeg vokste opp. Den virkelig tøffe stedene var over rundt Third Avenue der den løp ut i Harlem River, men vi var ikke langt borte.
Jeg er fortsatt omtrent like due-toed som du kan få. Men jeg har lært å styre ganske godt på en sykkel. Bør har hadde en sykkel da, da jeg var kid, men vår familie gjorde ikke har penger for slike luksus. Jeg spart opp til å kjøpe en selv noen år senere.
Sin ungdom ...; Alle i de dager forventes at kunststudenter var ville, utsvevende tegn. Vi visste ikke hvordan å være, men vi sikkert var ivrige etter å lære.
Ting er ikke mye villere nå gjør, jeg tror ikke, enn de var da. Selvfølgelig bare jeg leste om alle de fotspor-on nå. Ha.
Hans elegante aldring ..., Jeg er sliten, men stolt.
Jeg er den eldste antikke i byen.
Hans livsoppfatning. En ekte artist syn ...; Når jeg går til gårder eller små byer, er jeg alltid overrasket over misnøyen jeg finner. Og New York, for ofte, har så over havet mot Europa. Og alle oss som snu våre øyne bort fra hva vi har mangler livet.
Hemmeligheten for så mange kunstnere lever så lenge er at hvert maleri er et nytt eventyr. Så du ser, de er alltid på jakt fremover mot noe nytt og spennende. Hemmeligheten er ikke å se tilbake.
The trivialiteter of America er for meg de rikeste fagene i kunsten. Gutter kampen fluer på løkkene, små jenter spille knekt på trappen, gamle menn plodding hjemme på twilight-alle disse tingene vekker følelser i meg.
Her i New England, er tegnet sterk og urokkelig.
Jeg hadde et par million dollar 'verdt av ... lager gang. Og nå er det ikke verd mye mer enn tapet. Jeg tror jeg bare ikke var født til å være rik.
Hans drive ..., The bemerkninger om mine fylte Social Security og kommer til enden av veien, brutalt de meg. Og det var bra. Siden jeg sikker som helvete hadde ingen intensjoner om kun sitte rundt for resten av mitt liv. Så jeg ville piske ut maling og virkelig gå til den.
Jeg kan ikke overbevise meg selv at et maleri er bra hvis det er populært. Hvis offentlige ikke liker én av mine Post dekker, kan jeg ikke hjelpe mislike den selv.
Hans interesser ...; Jeg sikker likte kvadrat-dancing. Det var stor moro. Flott trening, også. Hardere enn hakking tre. Du får en god innringer og han vil løpe beina av deg.
Travel er som en tonic for meg. Det er mer enn bare komme unna studio for en kort hvile. Jeg trenger det å lade min batteriene.
Jeg har alltid elsket Dickens. Og Henry James. Tolstoy, Dostojevskij.
Jeg ble bedt å illustrere klassikere Mark Twain. Han er en av mine aller favoritt forfattere. Jeg følte stor! ~ Ut av de 40 bøkene han var bestillingsverk å jobbe på, Twains Tom Sawyer og Huckleberry Finn var to av dem!
Og hva's kunstner uten noen eksentrisiteter? ..., Jeg har ikke tenkt til å være fanget rundt her for enhver idiot feiring. Til helvete med bursdager!
Kanskje den største gaven av denne kunstneren var hans beskjedenhet. Han var en enkel mann som ikke late leve over menneskelige forventningene og begjær. Han søkte takknemlighet som alle dødelige. Her Jeg forlater dere med en av mine favoritt Norman Rockwell sitater som helt fikk frem sin søken og tørster etter anerkjennelse med nesten barnlig desperasjon.
Jeg kan ta mye av klapper på ryggen. Jeg elsker det når jeg får beundrer brev fra folk. Og, selvfølgelig, jeg vil elske det hvis kritikerne ville legge merke til meg også.