Stand Up Vitser

Jeg elsker min telefon maskin. Jeg skulle ønske jeg var en telefon maskin. Jeg ønsker hvis jeg så noen på gata jeg ikke vil snakke med jeg kunne gå Unnskyld meg, jeg er ikke i akkurat nå. Hvis du bare kunne legge igjen en melding, kan jeg gå bort.
~ Jerry Seinfeld
Vil du lære å skrive godt stå opp vitser? Dessverre er humor ikke alles cup te. Jeg personlig føler at ein mann (eller kvinne, for den saks skyld) lærer å være morsom basert på visse opplevelser i livet. Det er egentlig avhengig av hvordan en person finner den dårlige opplevelser i livet. Hvis han / hun bestemmer seg for å lage en samling av de uheldige, utilsiktet morsomme episoder av livet er den beste måten å få folk i deler. Hvis du spør meg, som er merket av en god komiker. Har folk ler av ham og med ham. Hvis en person bestemmer seg for å sture og klage om alle de ting galt i livet sitt i den mest kjedelige mulig måte, er sjansen, hvis du ikke får spøken her. Så det første vil jeg råde deg å gjøre er å ta de dårlige tingene i livet ditt og prøve å få øye på potensialet for en spøk. Fordi, tro det eller ei, vi mennesker elsker å le på andres bekostning!
Hvordan skrive Stand Up Vitser
Som jeg sa, til den første du trenger vite om skriving stå opp vitser er at du trenger å lære å le av deg selv. Når du ser showet på en stand up komisk, gjør det ikke synes at komiker har hatt mye mer morsomt erfaringer enn deg? Morsomme ting å holde skjer med komiker. Det kan virke som om komiker har en usedvanlig morsomt liv, venner og ting rundt seg!
Men det er haken! Nå tar en av de vitser du hørte siste gang du så en stand up show? Ville den vitsen være morsomt dersom en av de mest kjedelige folk visste du fortalte det? Hvilket bringer oss til den andre svært integrert punkt om stand up komedie: levering. Stativet komikeren har å si det på en måte som folk synes det er morsomt, selv om, kan det være noe eksternt morsomt om det. Hvor mange ganger har du sett en sitcom og lo ræva av og deretter lese karakterutskriften på nettet og fant det helt moronic? Altfor ofte, fordi komedien blir levert på en måte som gjør det morsomt og dessuten situasjonsbestemt.
Hvilket bringer meg til det tredje punkt. Hvis du har lagt merke til, stå opp komikere har ikke bare gå opp på scenen og leste ut en tilfeldig liste av vitser. De skaper en morsom situasjon rundt seg. De forteller en hel morsom historie, og veldig ofte, kjører et fullt show basert på den historien. De få inn morsomme karakterer og lage morsomme situasjoner rundt dem, og så de vil være spøk om det hele showet. Dens som en TV-sitcom, skaper en god komiker en morsom situasjon, og deretter gjør stå opp vitser på dem.
For å konkludere, vil jeg gjerne si at morsomme ting ikke skjer gjentatte ganger å stå opp komikere. Det er bare det at de velger å se humoren i normal dag-til-dag situasjoner og deretter vri den, skape en situasjon rundt det, og levere den godt som gjør det veldig morsomt!
Stand Up Vitser for Kids og voksne
Lær fra ekspertene! Her er de stå opp vitser av mine favoritt stand up komikere.
Politiet arrestert to kids igår, var én drikking batterisyre, var den andre spise fyrverkeri. De belastet ene og la den andre av.; ~ Tommy Cooper
En kvinne fortalte hennes lege, "jeg har en dårlig rygg. «Legen sa," Det gamle alder. " Kvinnen sa: "Jeg vil ha en ny mening. «Legen sier:" OK. du er stygg også. "; ~ Tommy Cooper
En mann gikk inn i legens, sa han 'jeg har vondt armen på flere steder ".; Legen sa "vel ikke gå dit noe mer". ; ~ Tommy Cooper
Jeg gikk til Leger den andre dagen, og sa han, 'Gå til Bournemouth, er det flott for "influensa., Så jeg dro, og jeg fikk det.; ~ Tommy Cooper
Hvorfor er det Interstate motorveier i Hawaii?; ~ Steve Wright
Hvorfor er forkortelsen så lang ord?; ~ Steve Wright
Nå er det et menneske med et åpent sinn-du kan føle bris fra her.; ~ Groucho Marx
Mannen som ønsker et lykkelig ekteskap bør lære å holde munnen lukket og hans sjekkheftet åpent.; ~ Groucho Marx
Jeg kunne danse med deg til kuene kommer hjem, på den andre tenkte jeg skal danse med kyrne til du kommer hjem.; ~ Groucho Marx
Militær etterretning er en selvmotsigelse.; ~ Groucho Marx
Betale underholdsbidrag er som fôring høy til en død hest. ; ~ Groucho Marx
Ah, ja, skilsmisse ... fra det latinske ordet som betyr å rive ut en manns genitalier gjennom lommeboken hans; ~ Robin Williams
Når du er i tvil, gå for den pikk spøk.; ~ Robin Williams
Politikk: Poli et latinsk ord som betyr mange, og tics betyr blodsugende vesener; ~ Robin Williams
I England, hvis du begår en forbrytelse, har politiet ikke har en pistol og du ikke har en pistol. Hvis du begår en forbrytelse, vil politiet si stopp, eller jeg sier stopp igjen; ~ Robin Williams
Tror du Gud blir steinet? Jeg tror så. . . se på nebbdyr; ~ Robin Williams
Hunder er lederne av planeten. Hvis du ser to livsformer, en av dem er opptatt med en bæsj, er det andre bærer den for ham, hvem ville du anta har ansvaret. ; ~ Jerry Seinfeld
Nå de viser deg hvordan vaskemidler tar ut blodflekker, et ganske voldelig bilde her. Jeg tror at hvis du har en T-skjorte med et bloodstain over det, kanskje tøyet er ikke din største problem. Kanskje du burde bli kvitt kroppen før du gjør vask. ; ~ Jerry Seinfeld
Den sveitsiske har en interessant hær. Fem hundre år uten en krig. Ganske imponerende. Også ganske heldig for dem. Gang se den lille Swiss Army kniv de må kjempe med? Ikke mye av et våpen der. Korketrekkere. Bottle openers. Kom igjen, kompis, la oss gå. Du får forbi meg, fyren i ryggen av meg, han fikk en skje. Back off. Jeg har fått tå Clippers her. ; ~ Jerry Seinfeld
For meg er en advokat utgangspunktet den person som kjenner reglene i landet. Vi er alle kaster terningene, spille spillet, bevegelige vår brikkene rundt brettet, men hvis det er et problem advokaten er den eneste personen som har lest innsiden av toppen av boksen. ; ~ Jerry Seinfeld
Jeg en gang hadde et skinn jakke som fikk ødelagt på regnet. Hvorfor ruin fuktighet skinn? Er ikke kyr utenfor mye av tiden? Når det regner, gjør kyrne går opp til våningshuset, La oss i! Vi er alle iført skinn! Åpne døren! Vi kommer til å ødelegge hele antrekket her! ; ~ Jerry Seinfeld
Lenker til mer morsom og komisk vitser here! , Morsomme sitater og ordspråk, Silly Vitser, Komiske Quotes på livet, Liste over Famous Komikere; Så dette var alt om hvordan du skriver stå opp vitser sammen med noen av det beste jeg vet. Husk, har hver komiker sin egen form for komedie, så hvis du ikke kan komme opp med intelligente spøker som Woody Allen, ikke gretten. Det er fortsatt et ganske stort marked for tullete, slapstick ting også!