Band Name Ideer

Mens bandet mitt begynte å jamme og øve, vi ofte glemte om å komme opp med et navn på band vår. Tatt i betraktning at vi alle var band jomfruer før du får sammen, ingen av oss hadde noen gang vært i et band før. Selv om vi har alle hørt om og praktisk dyrket en masse band og musikere, er det litt vanskelig å komme opp med navn for bandet. Som tilhører den litterære delen av bandet, kommer opp med navnet var en slags ansvar mine. Vel, kom vi opp med et navn, men vi fant også mange flotte seg i prosessen. La oss se de første.
Cool Band Name Ideer; Det er visse band navn som bare røyk av ordet kule. De personifiserer følelser og monter den helt. Her er noen band navn som faller i den kategorien. ; Pearl Glow, Junior Sound Workshop, Painter Nirvana, The Darkside, Lucifer Inc., Giant Pressure Junkies, Allstars, Flying Gravity, Outcome Input, Retro Mood Queens, Sinatra Spectrum, LayLo, Deathly Living, Entourage, Baby Boys, Duet Dodos; Symbian Sync, Raw Fire, Vintage Psycho Arrangement, Freud prosjektet; Alle disse navnene er ganske oppfinnsomme og holder essensen av musikken uten grenser.
Les mer på alternativ rock band.
Bra Band Name Ideer; Dette er navn som står for den type musikk som bandet kan spille. Man kan velge den som høres mest hensiktsmessige for sjangeren. ; Sykadelick, blodtørst, Growl Momentum, Big Purple Head, Invisibility, EmJay, Magik, Sin gjørere, himmelske Evil, Bodhi Tree (eksisterende band); Pin Drop Vold (eksisterende band); Parikrama (eksisterende band); Zeest (eksisterende band) , The Trip (eksisterende band), Marihuana Farm; Farmville Hunters, Not Good jenter / Gutter, sølibat Love, The Alzheimer's Band, Condom Nation, Ja, kan noen av disse virke litt over toppen, men stoler på meg, er de bedre enn den som kommer neste. Enten måter, disse navnene fungerer godt for band som ønsker å bevise sin maverickness.
Les mer på beste rockeband gjennom tidene.
Nasty Ideer for Band Name, nå, kanskje ikke alle navnene være så sosialt akseptabelt, ikke sant? I min søken etter det perfekte bandnavnet, og antall konserter som jeg har gått, er det noen veldig utrolig navn og bandnavnet ideer som jeg har kommet over. Nå, disse navnene er stor når du ønsker å foreta en umiddelbar inntrykk på publikum, eller for å vise at du bare bryr deg om musikk, og ikke navnet på bandet. ; Kongress Spunk, Attack of the flyktende Invisible Cows, The Baby Snøfresere, Curtain of Pain, Devilishistic, Booty Calls, 50% off, Victoria's Oppkast, Sophie's Nonsense, Leopard Hunters, The Douche poser, PMS, Triple D, bedre enn deg ; Time Watchers, The Future, The Old Monk; College Band; Vi Play! ; Prima facie, Ja, jeg har ærlig hørt folk komme opp med og bruke navn av denne typen, som du kan avstå fra å bruke, er det ditt valg. Du trenger imidlertid å vite at populariteten av bandene slags øker bare fordi navnene deres er så så morsomt.
Så, nå vet du at det er et stort utvalg av typer band og band navnet ideer i denne artikkelen. Stol på meg, har vi hatt nok av latter med noen av disse navnene, og vi ble alvorlig grubler over noen andre. Mens den som vi slo med ikke allerede er oppført, kan jeg fortelle deg om det akkurat nå. Vi har kalt oss selv Unidentifiables.Vi har våre grunner for det. Så, hvis du lurer på hva tanken prosessen bak det var, la meg fortelle deg, navnet bare appellerte til oss. Så, det være seg et navn fra listene over, eller en som du har plukket ut fra figments til fantasien din, bare velge en. Stol på meg, vil det passe deg umiddelbart! Det er her jeg logger av! Rock ON!