Kort Famous Quotes

Du kan ikke skylde på tyngdekraften for å falle i kjærlighet. - Albert Einstein.
En stil som er kortfattet og rett på sak er hva som kjennetegner kort berømte sitater. Krympende hele universet til en enkelt atom er det en kort sitat er analogt til. Det er som å lage et stort hav bli en håndfull vann, cupped i hendene. Hva kan forklares ved hjelp av en tusen ord, kan også bli brakt til varsel ved hjelp av et par linjer. Dette er hva handler om å skrive korte sitater og det er ikke rart at den største av sitatene er korte sitater. Så, uten videre, her er en liste over kort berømte sitater, basert på ulike områder av livet!
Kort Berømte sitater fra berømte personer
Kort Famous Quotes Om Life; Hensikten med livet er et liv med hensikt. - Robert Byrne; Et liv uten grunn er et liv uten effekt. - Barbarella, jeg håper livet er ikke en stor vits, fordi jeg ikke får det. - Jack Handey; Til tross for levekostnadene, er det fortsatt populært. - Kathy Norris; Mitt liv har en flott kastet, men jeg kan ikke finne ut tomten. - Ashleigh Brilliant, Livet er snarere som en boks sardiner - vi er alle av oss leter etter nøkkelen. - Alan Bennett; I tre ord jeg kan summere opp alt jeg har lært om livet. Det går på - Robert Frost, ikke begrense barna dine til din egen læring, for de var født i en annen tid. - Kinesisk ordtak; Livet er ikke et problem som må løses, men en realitet må oppleves. - Søren Kierkegaard: Vær ikke redd for å gå sakte, være redd bare av å stå stille. - Kinesisk ordtak; Mer om:; Kort Quotes Om Life; Inspirerende Life Quotes; Sad Life Quotes; Kort Famous Quotes About Love, Love er en alvorlig psykisk sykdom. - Plato; Love er eller er det ikke. Tynn kjærlighet er ikke kjærlighet i det hele tatt. - Toni Morrison, Kjærlighet er et valg du gjør fra øyeblikk til øyeblikk. - Barbara De Angelis, Love: en midlertidig galskap, kureres ved ekteskap. - Ambrose Bierce; Sex lindrer spenninger. Kjærlighet som forårsaker det. - Woody Allen; Kjærlighet er ikke håpløs. Se, kanskje jeg er ingen ekspert på emnet, men det var en gang jeg fikk den rett. - Homer Simpson, Man kan ikke tenke bra, elsker godt, sove godt, hvis man ikke har spist godt. - Virginia Wolf; Elsk deres fiender, for de fortelle deg dine feil. - Benjamin Franklin, Kjærlighet gjør ikke verden går "rundt. Kjærlighet er det som gjør turen verdt. - Franklin P. Jones; Hvis du dømme folk, har du ikke tid til å elske dem. - Mor Teresa; Les mer på:; Love Quotes; Kort Cute Love Quotes; Shakespeare Love Quotes; Good Love Quotes; Kort Famous Quotes Om Music; Min musikk kjemper mot systemet som lærer å leve og dø. - Bob Marley; Ved siden av teologien jeg gir musikken den høyeste hedersplassen. - Martin Luther King Jr; Etter stillheten det som kommer nærmest til å uttrykke usigelig er musikk. - Aldous Huxley, det er den eneste sanselige nytelse uten vice. - Samuel Johnson, jeg har alltid følt at blues, rock 'n' roll, og landet er omtrent en beat fra hverandre .- Waylon Jennings, jeg vet ikke noe om musikken, I linjen min ikke du må. - Elvis Presley, Beethoven kan skrive musikk, takk Gud, men han kan ikke gjøre noe annet på jorden. - Beethoven, jeg skriver musikk med et utropstegn. - Richard Wagner; Operaen er til musikk hva en slibrig hus er til en katedral. - Henry Louis Mencke; Bare syke musikken tjener penger i dag. - Friedrich Nietzsche; Kort Famous Quotes Om Family; Familien er en av naturens mesterverk. - George Santayana; Gud kan ikke være overalt, så han skapte mødre. - Jødisk ordtak; Hvis du ikke tror på spøkelser, har du aldri vært på en familiegjenforening. - Ashleigh Brilliant; En familie er en enhet består ikke bare av barn, men av menn, kvinner, en og annen dyr, og forkjølelse. - Ogden Nash, Når du ser på ditt liv, den største happinesses er familie happinesses. - Joyce Brothers; For oss betyr familien setter armene rundt hverandre og være der. - Barbara Bush; Det finnes ingen kur for latskap, men en stor familie hjelper. - Herbert Prochnov; Og takk for et hus fullt av mennesker jeg elsker. Amen. - Ward Elliot Hour; bleie bakover staver tilbakebetalt. Tenk på det. - Marshall Mcluha; Statens en familie som du vil koke en liten fisk - veldig forsiktig. - Kinesisk ordtak; Her er mer på familien sitater
Kort Famous Quotes Om kvinner; Heaven har ingen raseri som en kjærlighet til hat slått, eller helvete en raseri som en kvinne hånet. - William Congreve; ikke vite når daggry kommer, jeg åpner alle dører. - Emily Dickinson, Man er ikke født kvinne, blir en en. - Simone de Beauvoir; Saken kvinner har ennå til å lære er ingen gir deg makt. Du bare ta det. - Roseanne Barr; Kvinner som søker å være likestilt med menn mangler ambisjoner. - Timothy Leary, en kvinne som kan gjette er mye mer nøyaktig enn en manns sikkerhet. - Rudyard Kipling; Du trenger ikke å være anti-mannen for å være pro-kvinne. - Jane Galvin Lewis; Menn er lært opp til å be om unnskyldning for sine svakheter, kvinner for deres sterke sider. - Lois Wyse; De fleste kvinner er en mann bort fra velferd. - Gloria Steinem; Ikke kompromiss selv. Du er alt du har. - Janis Joplin, Vel, har vi kommet til slutten av denne artikkelen på korte berømte sitater av kjente mennesker. Og, som jeg nevnte tidligere, har disse berømte sitater og uttalelser er håndplukket og overholdt spesielt for alle dere lesere. Før jeg logger av, her er en for alle disse berømte menneskene som brakte slike fantastiske sitater til oss.
Great genier har kortest biografier - Ralph Waldo Emerson.