Trist Life Quotes

Selv om et perfekt liv i lykke er hva alle ber for, er vårt liv ikke komplett uten å oppleve sorg. Det er en del av vår eksistens, og en nødvendig faktor som gjør oss eldre som individer. Sadness bidrar med å akseptere og verdsette ting som vi kan ta for gitt i vår live, noe annet. Det sies også at følelsen av tristhet bringer oss nærmere Gud som folk flest husker Gud mest når de går gjennom vanskelige tider. Derfor, selv om tristhet er ikke en ønskelig ting i livet, er det viktig som det anses å være Guds måte å lære oss ydmykhet. Med dette i tankene, her har jeg forsøkt å samle noen triste liv sitater som vil forklare dette universelle følelsen av tristhet på en bedre måte. La oss ta en titt på noen av de triste sitater om livet.
Trist Life sitater
Tristhet flyr bort på vingene av tid. - Jean de La Fontaine
Jeg vet ikke om jeg blir bedre eller bare vant til smerten. - Anonym
Ingen bryr seg virkelig om du er elendig, så du kan like godt være lykkelig. - Anonym
Bak smilet mitt er alt du vil aldri forstå. - Anonym
Det suger å være alene, selv når det er folk rundt deg. - Scrubs
Jeg våkner opp og tenker blir drømmer virkelige. Jeg sover så jeg slipper å føle. - Anonym
Tragedien i livet er ikke at det ender slik snart, men at vi vente så lenge å begynne det. - WM Lewis
For alle triste ord fra tunge og penn, det tristeste er disse, «Det kunne ha vært". - Anonym
Ord vondt mer enn noe annet kan, fordi de varer, noen ganger for alltid. - Anonym
jeg vil bli tapt fra livet mitt noen ganger, sitter på siden og se verden gå forbi, jeg vil gå seg vill, og jeg vet ikke hvorfor. - Anonym
Jeg har lært det tar år å bygge opp tillit, men bare sekunder å ødelegge det. - Anonym
Jeg ønsket ikke å innrømme det. Det var lettere å lyve. Skjule vondt og tomhet til å smile i stedet for gråte. - Anonym
Ikke alle arr vis, ikke alle sår leges. Noen ganger du kan ikke alltid se smerten noen føler. - Anonym
Beginnings er skummelt. Avslutninger er vanligvis trist, men det er midten som teller mest. - Sandra Bullock, Flyter Hope
Hver morgen får du opp og sette på et falskt smil ... men hva hvis en morgen du ikke? Ville noen merke til? - Anonym
En gyllen hjerte sluttet å slå, arbeider hender gikk til hvile. Han brøt mange hjerter til å bevise for oss, tar han bare det beste. - Anonym
Livet gjør ikke vondt før du tenker på hvor mye ting har forandret seg, som du har mistet på veien, og hvor mye av det var din feil. - Anonym
Har du noen gang levd mitt liv, noensinne har du brukt ett minutt i mine sko? Hvis du ikke har, så fortell meg hvorfor du mener som meg du. - Anonym
Det er vanskelig å holde på noe som du vet aldri ville bli din på noen måte du tenker på, du må bare lære å gi slipp, og innse at mens gode ting aldri siste .. noen ikke engang begynne ... - Anonym
Teardrops sakte faller fra mine øyne så jeg ser mot himmelen, og jeg spørsmålet hvor kommer livet holder forbi meg rett etter. Jeg bare lurer på hvorfor jeg ikke kan unnslippe, er dette min skjebne? Å alltid være misfornøyd, og hvor mye lenger må jeg vente ... - Anonym
Har du noen gang følt seg så alene og ingenting gir mening? Vel det er sånn jeg føler akkurat nå ...Jeg føler at jeg er mot alt selv, med ingenting annet enn tårer og en falsk smil ... - Anonym
Vi nyter varmen fordi vi har blitt kald. Vi setter pris på lyset fordi vi har vært i mørket. Av samme token, kan vi oppleve glede fordi vi har kjent sorg. - Anonym
Famous Quotes Sad
De som sår med tårer skal høste i glede .- salmer
Hearts vil aldri være praktisk inntil de er laget uknuselige. - Wizard of Oz
Det finnes ingen større sorg enn å huske i elendighet den tiden da vi var lykkelige. - Dante
Hvor trist å se en far med penger og ingen glede. Mannen studerte økonomi, men aldri studert lykke. - Jim Rohn
Ever har det vært at kjærlighet kjenner ikke egen dybde inntil timen av separasjon. - Khalil Gibran
Det tristeste oppsummering av et liv inneholder tre beskrivelser: kunne ha, kan ha, og bør ha. - Louis E. Boone
Jeg tenker sjelden om mine begrensninger, og de aldri gjør meg trist. Kanskje det er bare et snev av lengsel til tider, men det er vagt, som en vind blant blomster. - Helen Keller
Klovner ha et ansikt som er malt med vilje på dem slik at de synes å være glad eller trist. Hva slags maske har du på deg i dag? - Anonym
Det er en tid da ens ånd er stillferdig og trist, vet man ikke hvorfor, og når det siste synes en storm-feide ødeleggelse, liv en forfengelighet og en byrde, og fremtiden, men en måte å død. - Mark Twain
Det er så mange netter som dager, og det er like lenge som de andre i årets kurs. Selv et lykkelig liv kan ikke være uten et mål av mørke, og ordet "lykkelig" vil miste sin betydning hvis den ikke ble balansert av tristhet. - Carl Jung
Du kan lese mer om:; Famous Sad Quotes; Sad Sitater om kjærlighet; Dette er noen av de triste livet sitater som forteller at tristhet er noe som ethvert menneske har til å oppleve. Det er imidlertid tristhet alltid etterfølges av lykke, og selv i de øyeblikkene av ekstrem tristhet, er det viktig å forbli håpefulle.