Hvorfor er jeg så lei

Mornings er diktert av utmattelse og så er de nettene. Klatre opp trappene er som klatring, synes Mount Everest og livet i dette øyeblikk, som en (personlig) energikrise. Det naturlige spørsmålet, truende som en løst hang kniv, er hvorfor er jeg så sliten? Som Sarah McLachlan sier det, jeg er så sliten, men jeg kan ikke sove ... stå på kanten av noe altfor dypt ... morsomt hvordan jeg føler meg så mye, men kan ikke si et ord ... vi er skrikende innsiden, oh, men vi kan ikke bli hørt ... så redd for å elske deg, mer redd for miste ... klamrer seg til en fortid.
Det er vår manglende evne til å oppfatte ting i dag, som faktisk gjør oss slitne. Den endeløse ildprøven of tilstreber, virker lengre enn Homer's Odyssey. La oss se hva som er mørke sannheter den kjedelige liv, som gjør oss alle lurer på, 'hvorfor er jeg alltid så trett?'.
Hvorfor er jeg så trøtt hele tiden?
Sleepless Nights: Svaret på hvorfor er jeg så sliten i det siste, kan være knyttet til kvaliteten på søvnen din. Søvnløshet, manglende evne til å sove lenge, konstant bekymret, jerky bevegelser mens de sov, og ekstrem tretthet er noen av søvnløshet årsaker. Søvn er en viktig del av velvære. Kroppen krever 8-10 timer søvn. Søvn gjør at sinnet til å være godt uthvilt og forynge seg selv. Dermed, hvis du har vært inne i søvnløse netter, for annen gang, må du endre en vane, og få noen god natts søvn. Så lære å sovne fort, for å finne en løsning på hvorfor er jeg så trøtt om morgenen.
Mangel på fysisk aktivitet, The døgnet rundt arbeidstid, etterlater liten tid til noe trening. Trene hjelper kroppen til å opprettholde energinivået. Derfor, når kroppen ikke sette seg selv til noen fysisk aktivitet for en lang stund, opplever det mangel på energi og svakhet sett i, uten noen fysisk anstrengelse. Derfor er det viktig å vie minst 30 minutter av din tid, hver dag, til en fysisk aktivitet. Les mer om hvorfor er jeg alltid trøtt.
Feilaktig Diet; Hvorfor er jeg så sliten etter at jeg spiser? Det er mange folk som spør dette spørsmålet. Ditt kosthold er relatert til hvordan kroppen føles, og hvordan den fungerer. Trøtt etter å ha spist, er en sikker tilfelle av inntak gått galt. Uregelmessig mønstre av å spise, gjør du forbruke mer enn nødvendig. Tiden lapse fører også til økt uimotståelig begjær og overspising. Så, hvis du fôrer kroppen med mye karbohydrater, sukker og skadelig fett, går stoffskiftet for et kast, gjør at du føler utstoppet og sliten. Derfor behandler din smak knopper, en gang er en uke er akseptabelt, men ikke på en daglig basis. Også følger prinsippet om "frokost som en konge, lunsj som en prins og spise som en fattiglem" og du vil vite svaret på hvorfor er jeg så trøtt på ettermiddagen. Les mer på tretthet etter å ha spist lunsj.
Mangelfull Resten, de fleste av oss er mange funksjoner. Tenk deg at våre kropper er biler. Etter en lang 500 km kjøring, hvis bilen ikke er fylte bensin betjent, går det å gi deg litt problemer, men som kan være fortsatt dratt på. Tilsvarende, når vi holder dra kroppen hver gang for å gjøre noe, det er faktisk ta en toll på oss. Walking den ekstra mil, kan lede deg til en kronisk utmattelsessyndrom. Burning dine lys på for mange slutter, kan resultere i ikke bare fysisk tretthet, men mental slites ut også, noe som er enda mer skadelig. Derfor er det tilrådelig at du pause og lade opp og starter selv, til å fungere bedre. Les mer på felling sliten hele tiden.
Det enkle svaret på "hvorfor er jeg så sliten", er du tvinger kroppen og sinnet til å delta i en aktivitet, ikke lenger kan ta. Når du føler deg sliten og ned, analysere dine handlinger, bestemmer det er verdt og så gå videre. Kroppen er akkurat som en maskin, som må vedlikeholdes og passet på, hver eneste dag. Ta vare!