Funny One Line Jokes

Som Milton Berle en gang sa, er Latter en umiddelbar ferie. Så ta en ferie med disse hysterisk morsomme en liners.
Funny One Liners; Sjekk ut disse morsomme én linje vitser som er fantastisk morsom korte vitser. ; Når du stjeler en idé fra noen, heter det plagiat. Men når du stjeler ideer fra tonnevis av mennesker, heter det forskning. , Jeg ønsker å ta min siste åndedrag i fred mens jeg sover, samme som bestefaren min. Og definitivt ikke ropte og skrek som menneskene i bilen hans. ; War definerer aldri hvem som er rett. Det viser bare oss som er igjen. ; Du er overøst med kunnskap hvis du vet at tomat er en frukt. Du er overøst med visdom når du ikke legger det i fruktsalat. , A newscaster vil hilse deg med en god kveld i begynnelsen av showet. Han / hun vil gå på å la deg vite hvorfor det ikke. ; Hvis du sier at 3 av 4 personer lider av løs avføring. Betyr det at en av dem har det? , Hvordan er det mulig at det tar bare en fyrstikk til å starte en skogbrann, men når du ønsker å starte et bål, går du gjennom en hel boks. ; Når jeg blir spurt I nødstilfeller, varsle:, skriver jeg alltid Doctor. Hva pokker er min venn kommer til å gjøre? ; I en overfylt heis, den korteste person der får en annen lukt hver gang. , Hva gjør en god diplomat? Han vil fortelle deg å gå til helvete, som gjør at du vil gå for turen. ; Funny En Liner vitser; Hvis du er en Simpsons fan, som meg, så vet du hva en prankster Bart Simpson er. Han er vist skrive veldig morsomt en linje vitser på skolen tavla i hver episode. Ta en titt på disse dumme vitser og se om du kan hente dem fra episodene. , Jeg vil ikke kjefte She's Dead ved navneopprop. , Jeg vil ikke si Springfield bare for å få applaus. , Jeg er ikke deilig frekk. ; Fem dager er ikke så lenge å vente på en pistol. ; De lo av meg, ikke med meg. , Jeg vil ikke oppfordre andre til å fly. ; Hamsters ikke kan fly. ; Bart Bucks er ikke tvungent betalingsmiddel. ; Undertøy skal brukes på innsiden. ; Legge Bare tuller ikke gjør det er greit å fornærme oppdragsgiver. , Jeg er ikke en mager mener spytter maskinen. , Jeg har ikke fullmakt over første klasse. ; Nerve gass er ikke et leketøy. , The First Amendment ikke dekker raping. , Ralph vil ikke morph hvis du klemmer ham hardt nok. ; Bart Simpson's prank Samtaler til Moe's, Bart's prank samtaler er veldig morsomt én linje vitser der han kaller Moe's Tavern på jakt etter noen, kaller Moe navnet høyt, innser han at det er en prank call, og hvordan han reagerer på det.
Moe: Hei, Moe's Tavern. Fødestedet til Rob Roy.; Bart: Er Seymour det? Etternavn Butz.; Moe: Bare et sek. Hei, er det en Butz her? En Seymour Butz? Hei, alle sammen, jeg vil Seymour Butz!, (Han innser) Vent et øyeblikk ... Hør, du lille scum-suger pus-bøtte! Når jeg får hendene mine på deg, jeg skal trekke ut øyeepler med en korketrekker!
Moe: (svarer telefonen) Flaming Moe's.; Bart: Uh, ja, jeg leter etter en venn av meg. Etternavn Jass. Fornavn Hugh.; Moe: Uh, holde på, jeg skal sjekke. (Ringer) Hugh Jass! Noen sjekke herretoalettet på en Hugh Jass!; Man: Uh, jeg er Hugh Jass. (Tar samtalen) Hallo, dette er Hugh Jass.; Bart: Uh ...... hi.; Hugh: Hvem er dette?; Bart: Bart Simpson.; Hugh: Vel, hva kan jeg gjøre for deg, Bart?; Bart: Uh, ser, vil jeg nivå med deg, Mister. Dette er en sveiv kaller den slags slo tilbake, og jeg ønsker å kausjon ut akkurat nå.; Hugh: Greit. Bedre lykke neste gang. (Legger på) For en hyggelig ung mann.
For mer morsomt en linje vitser, gå til:; Hilarious Tekstmeldinger, Morsomme sitater og uttalelser; ønsker fortsatt mer morsomt en linje vitser? Her er en for veien: Nylig fant jeg ut at jeg skriker akkurat samme måte for to separate anledninger. Først når jeg blir bytte for en stor hvit hai, og andre, når en tang berører foten min i havet.