Hvordan søke Köln

Loven av lukter noe, hva som helst, er bemerkelsesverdig som det handler om å tenke. Umiddelbart i øyeblikket av persepsjon, kan du føle sinnet gå på jobb, sender lukt rundt fra sted til sted, innstilling av komplekse repertories gjennom hjernen, polling ett senter etter den andre for tegn på anerkjennelse, for gamle minner og gamle ruter. - Lewis Thomas
Lukter, parfyme, dufter, dufter - De minner oss om mange ting. Jeg husker fortsatt den tiden da jeg var gawky tenåring, som hadde forelsket i naboen hennes, som var på college den tiden. Han var kjekk, sporty og intelligent, og jeg, drevet av min oppvekst hormoner, var tiltrukket av ham som en møll til flamme. Selv med alder og tid, gjorde jeg glemme ham til slutt, men når jeg lukter en sitrus cologne eller parfyme, går jeg tilbake min hukommelse lane. Så alle dere menn leser denne artikkelen, husk at din lukt, parfyme, Deodorant låne en slags personlighet til deg. De er husker noe folk deg av, eller identifisere deg ved, altså, noe som gjør det super viktig for deg, å søke cologne riktig.
Tips om Hvordan søke Köln for menn
Hold det Subtle, Köln bør anvendes på en slik måte at det holder deg lukter friskt hele dagen. Dette på ingen måte betyr at du spray halvparten av flasken på deg selv, og la en langvarig lukt av parfyme på alle de stedene du besøker. Som sagt, er over alt dårlig, gjelder samme regel på cologne også. Dermed er riktige måten å søke Köln for å holde det subtile. For å søke cologne, spray den i riktig mengde. Husk regelen Tre sprayer per søknad.
Søknad på spesielt Body Areas Hvis du spør meg hvordan å bruke parfyme at det varer hele dagen, vil jeg foreslå bruke parfymen på kroppen områder som genererer høyere mengder varme. Anvendelse av cologne i slike områder på kroppen vil sørge for at cologne utgår sakte fra morgen til kveld. Så, er den beste måten å søke cologne, å spraye eller bruke den på innsiden av håndledd, baksiden av ørene, bryst, lår og rygg.
La Köln Settle; Ofte menn spør, hvordan søke cologne? som de finner ut at etter å cologne, betyr det ikke lukter det samme som i flasken. Vil du vite årsaken bak dette? Vel, tydeligvis, da de fleste av mennene gjelder parfymen, spesielt de som kommer med et lokk åpning flaske, ender de opp gni parfymen på huden. Dette endrer lukten av parfyme, så den ikke får tid til å slå seg ned i huden. Dermed, når du søker cologne, ikke gni på huden, slik at cologne har tid til å sitte og slå seg ned på den.
Les mer på:; Köln for menn at kvinner elsker; Parfyme Utvalg: Hvordan velge et Parfyme, Duft Notes i parfymer, jeg håper nå vet du hvordan du skal bruke parfyme på riktig måte. Når du velger en cologne, anbefales det at du går inn for en spray flaske, i stedet for en lue åpne flasken som det er lettere å modulere mengden cologne som må brukes på kroppen ved hjelp av en sprayflaske. Også, mens sprøyting parfyme, holde flasken minst fire inches bort fra kroppen og husk å ikke bruke parfyme på klærne, som den tidligere kan skade huden, og sistnevnte vil gjøre effekten av cologne ineffektive. Mens velge noter av parfyme, går inn for de som beskriver din personlighet mest. Hold endre dine valg en gang i blant, å sjekke ut nye dufter som har kommet i markedet og å oppleve variasjon. Til slutt, ved lagring cologne flasker, alltid holde dem på et kjølig sted, borte fra lyset, for å gjøre dem langvarig.