Ulike måter å si Jeg elsker deg

De sier kjærlighet har ikke språk. Eller musikk har ikke språk. Eller noe ... men uansett, er det faktum i saken at man må få lei av å si jeg elsker deg i det engelske språket til partneren om og om igjen. Og så igjen, noen aldri lei av å si disse tre ordene, men ønsker en annen, mer kreativ måte å uttrykke seg. Så hvorfor ikke prøve disse forskjellige måter å si jeg elsker deg? Kanskje, kan du bruke disse forskjellige måter å si jeg elsker deg til kjæresten din eller kjæresten på ulike språk, og lage en Valentinsdag-kort for den personen du vil sende det til! Så uten videre, her er forskjellige måter å si jeg elsker deg. Les mer på:; Best måter å si Jeg elsker deg, Tekstmeldinger til å si Jeg elsker deg; Ulike måter å si Jeg elsker deg på flere språk
Ulike måter å si Jeg elsker deg på spansk; Det spanske språket er et av de språkene som drools med lidenskap. Spanjoler eller latinamerikanere i generelt-er kjent for å være fantastiske elskere, amorøse til kjernen. Så hvorfor ikke uttrykke din kjærlighet i spansk? ; Te Quiero ~ Te Quiero er den vanligste måten å si at jeg elsker deg på spansk. ; Te Amo ~ Mens Te Quiero har en bred anvendelighet, (du kan si det til venner, slektninger osv.), er Te Amo ment å være ganske begrenset til partneren din. ; Me Gusta Mucha ~ Me gusta Mucha er å like noen en mye i en spesielt seksuell måte. ; Me adoro ~ Me adoro betyr jeg elsker deg. ; Te Amo Corazon ~ En forlengelse av Te Amo, betyr Te Amo Corazon Jeg elsker deg min elskede. ; Ulike måter å si Jeg elsker deg på fransk; Den franske språk er en annen utbredt europeisk språk som er omtrent like lidenskapelig som språk få! Her er noen forskjellige måter å si jeg elsker deg på fransk. ; Je t'aime ~ Enkelt og søt, "Jeg elsker deg '. ; Je t'adore ~ ​​"Jeg elsker deg; Tu es le soleil de ma vie ~ Et felles uttrykk som betyr" du er solen i mitt liv ', Je t'aime à la folie ~ Meaning "Jeg elsker deg vilt'; Different måter å si Jeg elsker deg på japansk, La europeiske språkene til de som er klisjéaktig! Hvorfor ikke prøve en ny utrolig innovative og annerledes måte å si at jeg elsker deg? Kjærlighet er ikke den første som kommer til hjernen din når jeg sier Japan-Martial Arts eller Toyota kan være, men så igjen, hva er kjærlighet uten en bit av overraskelse! Nå selvfølgelig å skrive "Jeg elsker deg" i den japanske språket skriptet kanskje ikke mye mening for deg, så jeg skal skrive det på den måten du vil være å uttale det. ; Aishite'ru ~ Jeg elsker deg; Daisuki ~ jeg elsker deg. ; Flere Ulike måter å si Jeg elsker deg (Si Jeg elsker deg på flere forskjellige språk!) ; Ek het jou Lief ~ Afrikaans; Ik hou van jou ~ nederlandsk; Mai Tumhe Pyar Karta (hann) / Karati (hunn) Hoon ~ Hindi; Ti Amo ~ italiensk; Mujhe tumse Mohabbat hai ~ urdu, Les videre for hvordan jeg skal si jeg Elsker deg på forskjellige språk
Så disse var forskjellige måter å si Jeg elsker deg på forskjellige språk. Nå kan du hilse din elsker med en annen "Jeg elsker deg" hver morgen!