Fylte 40 år Vitser

Enda et skritt, er det, i alles liv når han / hun blir 40 år. Plutselig, de siste 39 årene bare krympe til et minne! Livet går sikkert bort veldig fort og folk på deres bursdag hviske til seg selv, 'Boy, er lys øker i sine tall!' Så, uten å kaste bort mye tid, er jeg liste ned noen fantastiske 40 årsdag vitser, som du enten kan oversvømme bursdagskort med, eller du kan knekke dem høyt og tydelig på fødselsdagen til bursdagen "oldie" gutt eller jente.
Funny fylte 40 år Vitser for kvinner
1. Kone til sin mann på hennes 40-årsdag - '? Ser du den fyren "
Ektemann - Ja, så!
Kone - 40 år siden, nektet jeg hans frieri og til nå har han drukket som gale!
Ektemann - Wow! Det er en lang lang feiring!
# 2. 'På min 40 årsdag, husker jeg de siste dagene i mitt liv. Nå er jeg en rik kar, men når jeg var barn, var jeg egentlig veldig dårlig. Så dårlig, at jeg fikk bare ting i bursdagen min og det var å bli ett år eldre!
3. "Mamma du må stoppe lyve på alder. Mitt hår blir grått, men du likevel si at du er 30! "
4. Noen jenter kom en gave på deres land lady's bursdag. Damen ristet gave boksen før du åpner den. Etter en gang, merket hun at boksen var å bli våt på hjørnet. Hun rørte hjørnet og smaker henne fingeren, spurte hun, "En flaske vin?" Jentene lettelse, 'No' Hun smakte igjen og spurte igjen, "En flaske eplesaus? ' Jentene svarte igjen, 'No' Etter å ha smakt den flytende mange ganger, var damen fremdeles ikke i stand til å gjette. Så, til slutt da hun ga opp, spurte hun: "Hva er det? ' Svaret var: "En kanin."
5 Et par fikk separert flere år siden. Mannen tenker å kjøpe sin kone en livsforsikring for sin 40-årsdag. Men det kommende året han ikke få henne noe. Så kona spør: "Hvorfor gjorde du ikke kjøpe meg en bursdagsgave? ' Mannen svarer: "Vel, jeg håper at jeg vil være å få avkastning av investeringen jeg gjorde for deg og kjøpe deg en gave. Men se, er du fremdeles frisk og smilende!
6. "Jeg ønsket en ny sportsbil til bursdagen min. Så fortalte jeg min mann at jeg trenger noe som går 0-250 på fem sekunder, og min bursdag nærmer seg. Så, overraske meg! ' (Så fikk din kone får du en bil.) "Ja, gjorde han overraske meg! Han fikk meg et helt nytt bad skala for å måle min vekt!
Les mer på:; Funny Bursdag Sayings; fylte 40 år Sayings; Funny fylte 40 år Vitser for menn
1. Spørsmål til bursdagsbarnet. "Hva er det mest pinlige øyeblikket du noen gang måtte komme over i ditt liv? '
Bursdag gutt - "Det mest pinlige øyeblikk var den dagen da jeg ble født naken!"
# 2. 40 er den ideelle tiden å begynne å røyke som en skorstein og drikker som en fisk! Hvorfor det? Vel, vil disse vaner ikke har nok tid til å skade deg!
3. Et titalls personer på 40, sitte ned og ha en samtale, virker som et orkester spiller en musikk med hoste, nysing og tunge åndedrag!
4. "Jeg ønsket en fløyte til min 40 årsdag, men min søte kone brakte meg en inhalator! '
5 Det var den 40. fødselsdagen til en tannlege, og mange av hans venner ble invitert på huset hans. Hans kone hadde gjort en overraskelse kake for dagen. Så, bind for øynene hun ham og førte ham til bordet hvor kaken ble plassert. Så snart bindet ble fjernet og tannlegen så ned, brøt han ned i en passer av en latter, ser en stor kake i form av en protese har 40 tenner! Hans venner spurte ham grunn av reaksjonen hans. Legen har samlet seg og tørke øynene, sa: "Jeg lurer på om en venn av meg som ville være å snu 45 neste måned og han er en gynekolog!
6. John feiret sin 40. fødselsdag og hans blonde kone inviterte mange av hans venner til huset deres. Hun inviterte også en dukkefører til festen. Så, mens det dukketeater utførte, gjorde han sin puppet si, 'Hei, John, er det ikke bare bra? (John - Hva) Din investering i helseforsikring har endelig begynt å betale seg. " Alle gjestene brast i en gal latter, bortsett fra kona. Kona utbrøt, «Hey mister, din spøk var litt støtende for meg og min mann! ' Dukketeater - Jeg beklager denne fru John, vil det ikke bli gjentatt på nytt. Wife - Jeg er lei meg, jeg snakker ikke til deg. Jeg snakker til dukken din! '
Mer om:; fylte 40 år ideer; fylte 40 år Invitasjon Ordlyd; Noen sitater som kan brukes som god fylte 40 år Tull, Kvinner er mest fascinerende mellom 35 og 40 etter at de har vunnet noen løp, og vet hvordan du tempo selv. Siden få kvinner noen gang passere 40, kan maksimalt fascinasjon fortsette på ubestemt tid. - Christian Dior, 35 er en svært attraktiv alder. London samfunnet er full av kvinner av svært høy fødsel som har, av sine egne frie valg, forble trettifem år.; - Oscar Wilde sitater; En fersk undersøkelse viste at i en alder av tyve 90% av menn har sex fire ganger i uken, og at når de når 40 er de fortsatt i stand til å fortelle det samme patetiske løgn. - Anonym, I en alder av 20, bryr vi oss ikke hva verden mener om oss, ved 30, bekymrer vi om hva det er tenker på oss, på 40, oppdager vi at det ikke tenkte på oss i det hele tatt. - Anonym; Livet begynner på din 40-årsdag. Men så falt buer, revmatisme, feil syn, og tendensen til å fortelle en historie til samme person, tre eller fire ganger. - Helen Rowland; Hvis livet virkelig begynner på din 40 års dag, er det fordi det er da kvinner endelig får det. guts til å ta tilbake sine liv - Laura Randolph; Kvinner fortjener å ha mer enn tolv år mellom tjue åtte og førti. - James Thurber, Age er en høy pris å betale for forfall. - Tom Stoppard, Forty er ikke gammel, hvis du er et tre - Ukjent, The jeg nettopp våknet ansiktet av 30-årene er den hele dagen lang ansiktet av 40-tallet - Libby Reid; Folk som ikke har noen svakheter er forferdelig, det er ingen måte å ta nytte av dem. - Anatole France; Du vet når du bli gammel når enden av slipset ditt ikke kommer noe sted nær toppen av buksa. - Ukjent; Du vet når du bli gammel når du scratch rumpe uten å bry seg hva den andre personen vil si - Ukjent; Du vet du er å bli gammel når du ikke sette tannbørsten i munnen din, men se for proteser to rengjøre dem! - Ukjent; Gamle folk ikke trenger kameratskap. De trenger å bli isolert og studert så det kan fastslås hvilke næringsstoffer de har som kan trekkes ut for vårt eget bruk. - Homer Simpson; Kall dette en urettferdig generalisering hvis du må, men gamle folk er ikke gode på alt. - Moe, fra Simpsons; Mer om:; Famous Bursdag Quotes; Morsomme Bursdag Quotes; 50-årsdagen Ordtak, jeg antar, det ville være alt for alle de morsomme fylte 40 år vitser for nå. Før signering av, her er en til deg. 'Det er Joe's fylte 40 år og på hans hver bursdag, våkner han opp tidlig om morgenen for å bli klar for å spille golf med sine barndomsvenner. Så får Joe kledd opp, kysser sin kone og går utenfor. Til sin fortvilelse, finner han at været er dystert og ikke egnet for et golfspill. Han kommer tilbake, kommer tilbake til sengen og legger seg ned kose hans kone. Han sier: "Det er veldig dystert utenfor Det kan regne i dag! ' Kone sier - "Er det slik? Hvor dumt av mannen min, har han gått ut for å spille golf med venner !'...
Håper du likte alle vitser!