Long Distance Relationship Quotes

Når et par, enten det er en dating forhold eller ekteskap, bestemmer seg for å gå gjennom en lang avstand forhold, kan ting bli litt tøff. Konstant bekymringer og frustrasjoner om å være bortsett fra din kjære kan endre relasjoner. Men for ekte par i forpliktende langdistanse relasjoner, kan forholdene endres av tillit, ærlighet, og offer. Når dagene virker lange og nettene enda lengre, det er bare en måte å lette hjertesorg, lang avstand forhold sitater. Disse langdistanseforhold sitater er for de gangene du er borte fra din spesielle personen.
Long Distance Relationship Quotes
Smerten av å være fra hverandre og leve hver dag tenker hva som vil skje neste, kan bringe mye stress og frustrasjon. Så istedenfor å gå gjennom slike følelser, la oss se sitater om lang avstand forhold.
Avstanden gjør at hjertet vokser Fonder ~ Thomas Haynes Bayly
Og alltid har det vært kjent at kjærlighet kjenner ikke sin egen dybde før timen av separasjon ~ Khalil Gibran
Kjærlighet er mangler noen når du er på samme sted, men en måte føler varmt inne fordi du er nær i hjertet ~ Kay Knudsen
Jeg vet når jeg drar, vil avstanden holde oss fra hverandre. Men avstand, uansett hvor langt, ikke kan endre disse følelsene i mitt hjerte ~ Ukjent Forfatter
Kjærlighet kjenner ikke avstand, det har ingen kontinentet; øynene står for stjernene ~ Gilbert Parker
Ditt fravær har ikke lært meg å være alene, den bare har vist at når vi sammen kastet en eneste skygge på veggen ~ Doug Fetherling
Den enkle Mangelen på hennes er mer for meg enn andres tilstedeværelse ~ Edward Thomas
Den beste og vakreste ting i verden kan ikke sees eller berøres. De må føles med hjertet ~ Helen Keller
Morning uten deg er skrumpet daggry ~ Emily Dickinson
Long Distance Relationship Sitater fra filmer
Hollywood har alltid heves i langdistanse relasjoner sjanger for elskere som krever å være nær dem de elsker. Disse langdistanse elsker sitater er fra min favoritt filmer.
Du er hva jeg aldri visste jeg alltid ønsket ~ Fools Rush I
Jeg vil heller dø i morgen enn å leve i hundre år uten å vite at du ~ Pocahontas
Hvis du elsker noen du sier det, sier du det akkurat da, høyt. Ellers i øyeblikket bare ... går du av ~ My Best Friend's Wedding
Jeg garantere at det blir tøffe tider, garanterer jeg at på et tidspunkt, en eller begge av oss er gonna ønsker å komme ut av denne greia, men jeg garanterer også, at hvis jeg ikke be deg om å være min, "jeg ll angre på det for resten av livet mitt ... fordi jeg vet i mitt hjerte, at du er den eneste for meg ~ Runaway Bride
Jeg elsker at du får kaldt når det er 71 grader ute. Jeg elsker at det tar en og en halv time å bestille en sandwich. Jeg elsker at du blir litt crinkle over nesen din når du ser på meg som jeg er nøtter. Jeg elsker at etter jeg tilbringe dagen med deg, kan jeg fremdeles lukte på parfyme på meg klærne. Og jeg elsker at du er den siste personen jeg vil snakke med før jeg går å sove om natten. Og det er ikke fordi jeg er ensom, og det er ikke fordi det er nyttårsaften. Jeg kom hit i kveld, fordi når du innser at du vil tilbringe resten av livet ditt med noen, vil du resten av ditt liv til å starte så snart som mulig ~ When Harry Met Sally
Noen flere forhold sitater fra filmer.
Les mer om:; Famous Quotes, Movie Quotes, Bare les lang avstand forhold sitater og ordspråk når du mangler den rette. I stedet for å føle seg ensom og deprimert, kan det tenne din kjærlighet med ham / henne. Tilbringe tid bortsett fra en kjær kan være frustrerende og fylt med utfordringer. Uansett hvor tøft det kan virke, er det viktig ting å være trofast mot hverandre og alltid være ærlig. Et forhold fylt med romantikk og kjærlighet kan bare overleve testen av tid og avstand.