Sad Love Sitater og Ordtak

Kjærlighet er den vanligste opplevelsen, følelse og følelse i verden, men også den vanskeligste følelser til å forklare eller definere. Selv om hver person har sin del av kjærligheten i livet, deres erfaringer er noe forskjellige. Kjærlighet er lykke, er kjærlighet et smil, er kjærlighet fred. Men det er også en av de mest flyktige ting som kanskje ikke vare evig. En kjærlighetssorg eller en ødelagt kjærlighet kan føre til sorg, smerte og sorg. Smerten oppleves på disse øyeblikkene kan ikke defineres eller forklares. Men, tapt kjærlighet sitater og utsagn er portretter av disse følelsene. Presentert nedenfor er noen trist elsker sitater og ordtak sammen med noen knuste hjerte sitater.
Sad Love Sitater og Ordtak
Det er vanskelig å si hjernen din til å slutte å elske noen, og når du er hjertet fortsatt gjør!
Det vanskeligste ting å gjøre er å se den du elsker, elsker noen andre.
Jeg skulle ønske at du var her eller at jeg var der,, eller at vi var sammen hvor som helst!
Skal jeg smile fordi du er min venn, eller gråte fordi det er alt vi noen gang vil bli?
Når du er forelsket, og du får vondt, det er som et kutt ... det vil gro, men det vil alltid være et arr.
Prøver å glemme noen, du elsker er som å prøve å huske, noen du aldri har møtt.
Du kan ikke kjøpe kjærlighet, men du kan betale tungt for det. - Henny Youngman
Det verste en fyr kan gjøre, er å la en jente falle i kjærlighet da, han har ikke tenkt å fange henne falle.
Elsker du var min favoritt feil.
Kjærlighet kan noen ganger være magi. Men magi kan noen ganger ... bare være en illusjon. - Javan
Den verste følelsen i verden er å gi all den kjærlighet du har og vet det vil aldri bli returnert.
Det tristeste kjærlighet er å elske noen,, å vite at de fortsatt vil ha deg,, men omstendighetene ikke la deg ha dem.
Hvis du skal gjøre meg gråte, i hvert fall være der for å tørke vekk tårene.
Heartbreak Sitater og Ordtak
Jeg vet ikke hvorfor de kaller det heartbreak. Det føles som hver eneste del av kroppen min er ødelagt også. - Chloe Woodward
Hjertet mitt ble tatt av deg,, Broken av deg og nå, er i stykker på grunn av deg
Ekte kjærlighet? Jeg pleide å tro det eksisterte, men når du har hatt mitt hjerte revet ut og kastet på gulvet, jeg bare ikke bryr seg lenger.
Real tap oppstår bare når du mister noe du elsker mer enn deg selv.
Noen av oss tror holde på gjør oss sterke, men noen ganger er det å slippe taket. - Herman Hesse
Mens jeg holdt på, alt du gjorde var slapp.
er jeg lei av å prøve, jeg er lei av å gråte, vet jeg at jeg har vært smilende, men inni er jeg dø.
En million ord vil ikke bringe deg tilbake., Jeg vet det fordi jeg har prøvd. ; Heller ikke ville en million tårer. , Jeg vet det fordi jeg har grått.
Det tristeste i verden, er å elske noen som pleide å elske deg.
Noen ganger tror du du har kommet over en person, men når du ser ham / henne smile du plutselig innser, du er bare later til å være over ham for å lindre smerten av å vite at han aldri vil bli din.
Hvis jeg ikke hadde møtt deg, ville jeg ikke liker deg. Hvis jeg ikke hadde likt deg, ville jeg ikke elsker deg. Hvis jeg ville ikke elsker deg, ville jeg ikke savner deg. Men jeg gjorde, jeg og jeg vil.
Les mer på:; Famous Sad Quotes; Break Up Quotes; Quotes Om Missing Noen, Dette er noen av de triste kjærlighet sitater og ordtak som uttrykker den smerte og sorg forårsaket av tapt kjærlighet. Imidlertid bør man huske på at triste sitater og utsagn er ment å styrke hjertet ditt og hjelpe deg videre i livet!