Valentinsdag Quotes

Å, om det være å velge og kalle deg til min, kjærlighet, du hver dag min Valentine! ~ Thomas Hood.
Jeg tror at kjærlighet er spesiell nok til å bli uttrykt hverdagen. Jeg er helt enig med det synet at hvorfor skal vi begrense oss til å vise overveldende følelser til bare én dag. Men her er en ting, har vi flere andre dager som vi pleier å feire, dedikert til spesielle personer og ting som Mother's Day, farsdag, Bosses 'dag og til og med Chocolate Day. I noen land selv "fast food dag er lionized. Så hvis vi kan feire noe så trivielt som junk food, som faktisk skader oss, hvorfor kan ikke vi dedikere bare en dag til den reneste og mest ubetingede følelser noensinne?
Valentinsdag står ikke for å uttrykke vår lidenskap for bare 24 timer og forsømme våre partnere for de andre 364 dagene. Men heller det er at en dag der vår innsats får mulighet til å skille seg ut i øynene til våre elskere. At en dag som er alt for kjærlig, for støvtørking bort alle spindelvev av jordiske bekymringer og tillater bare uforfalsket og ulogiske følelser å skinne gjennom. Nå er det ingenting galt med det! Så, om Valentine's day oppsto på grunn av en romersk prest som heter St. Valentine virkelig sendt et notat til sin kjære den 14. februar 269 e.Kr., før han ble halshogd, signering av som Fra Din Valentine, eller som Saint Valentine's day historie historie som sier at det er en dedikasjon til den gnostiske presten, Valentinius av Alexandria, som forsvarte hellighet ekteskap eller en overdrevet foster av Geoffrey Chaucers fantasi presentert i parlamentet Foules, gir Valentine's day oss en hel dag for å feire herligheten av kjærlighet! Nå det er hva jeg føler. Men hvis du ikke er helt enige med meg så kan du lese noen av de mest berømte Valentine's day sitater, for å se hva de store hodene i historien har å si om det. Nyt!
Best Valentinsdag Quotes
Cute Valentinsdag Quotes; Sannelig berøring, lese dem for å forstå hvorfor de gjør for de beste Valentinsdag sitater noensinne! Du kan finne noen andre vakre utterings om kjærlighet på fransk kjærlighet anførselstegn.
Jeg bare elsker å gjøre spesielle ting for min kone på Valentine's day. Som åpne døren for henne når hun legger alle tøyet i vaskemaskinen, eller plugg og koble fra vakuum som hun beveger seg fra rom til rom rengjøring. Gutter, er det disse små gjennomtenkt ting du kan gjøre for å få et ekteskap for eksempel meg. anonym
Hjertet har sine grunner Derfor vet ingenting om. ~ Blaise Pascal i Pensées.
Hvordan i all verden er du noen gang kommer til å forklare det gjelder kjemi og fysikk så viktig biologisk fenomen som første kjærlighet? ~ Albert Einstein.
En kyss er en nydelig triks designet av natur å stoppe tale når ord bli overflødig. ~ Ingrid Bergman.
Må, bud morgen våkne!; Trist Winter avtar nå,; Hver fugl doth velge en kompis,, Denne dagen er Saint Valentine's.; For at god biskop skyld, Kom deg opp og la oss se, hva skjønnhet det skal være, at Fortune oss stedfortredere. ~ A Valentinsdag dikt av Michael Drayton.
Kjærlighet er det som gjør en kvinne til å synge mens hun mopper opp gulvet etter at hennes mann har vandret over den i sitt fjøs støvlene. ~ Hoosier Farmer.
Funny Valentinsdag Quotes; Her er noen morsomme sitater for Valentine's day, som dobbelt så god elsker sitater også, ytret av wittiest kynikerne av verden.
Jeg forstår ikke hvorfor Cupid ble valgt til å representere Valentinsdag. Når jeg tenker på romantikk, er det siste jeg tenkte på en kort, lubben pjokk som kommer mot meg med et våpen. anonym
Du må gå forsiktig i begynnelsen av kjærlighet, den kjører over feltene i din elskers armer kan bare komme senere når du er sikker på at de ikke vil le hvis du turen. ~ Jonathan Carroll i Outside the Dog Museum.
Valentinsdag er når mange av gifte menn er påminnet hva en dårlig skudd Cupid egentlig er. anonym
I dag er Valentinsdag. Eller, som menn liker å kalle det, Utpressing dag. ~ Jay Leno.
Love - en vilt misforstått selv om svært ønskelig feil på hjertet som svekker hjernen, fører øynene til å stråle, kinn å gløde, å blodtrykk stige, og lepper til trutmunn. anonym
Jeg ønsket å gjøre det veldig spesielt på Valentinsdag, så jeg bandt kjæresten min opp. Og for tre solide timer så jeg hva jeg ville på TV. ~ Tracy Smith.
Ekte kjærlighet er som spøkelser, som alle snakker om, og få har sett. ~ La Rochefoucauld.
Man bør alltid være forelsket. Det er årsaken man skal aldri gifte seg. ~ Oscar Wilde.
(Merknad til gartneren sin) Basement lukter ille. Se etter katten poops, endre kull. Happy Valentinsdag. ~ Martha Stewart.
Uansett er det, er kjærlighet fantastisk og en dag for det er mest deilig kjempebra! Disse Valentine's day sitater gå god for det. Velsign sjelen i helgen som banet veien for folk som elsker å fylle sine partnere opp med overveldende lidenskap på Valentine's day. Og jeg er også enig med Ogden Nash der han sier,
Jeg hevder det ikke, annet Saint; så stor som Valentine.