Tenker på deg Quotes

Når du er i kjærlighet, en person generelt holder på å tenke på sin elskede 24 X 7! Her er noen søte morsomme tenker du elsker sitater, som kan brukes som tenker på deg sitater for kort for å la den spesielle personen vet at han / hun blir tenkt på hvert sekund! Les mer på sitater om mangler noen.
Tenker på Du Sitater og Ordtak
Bare for en natt jeg ikke vil tenke om deg. Jeg vil ha det gøy, og ler igjen. Og nyter hvert minutt. I morgen vil jeg ta med bakrus. - Anonym.
Mine tanker er fri til å gå hvor som helst, men det er overraskende hvor ofte de hodet i din retning. - Anonym.
Jeg tenker på deg hele tiden, enten det er med mitt sinn eller hjertet mitt. - Albany Bach Reid.
Hvis jeg hadde en enkelt blomst for hver gang jeg tenker på deg, kan jeg gå for evig i hagen min. - Claudia Gandhi
Den frie uttrykk for håp og ambisjoner hos et folk er den største og eneste sikkerhet i et sunt samfunn. - Emma Goldman.
Gud forstår våre bønner selv når vi ikke kan finne ord for å si dem. - Anonym.
Kan du alltid har arbeid for hendene å gjøre.; May lommene hold alltid en mynt eller to., Måtte solen skinne lyse på vindusrute din.; Kan regnbuens være sikker på å følge hvert regn;. Mai hånden av en venn alltid være nær deg.; Og måtte Gud fylle ditt hjerte med glede å heie deg.; - Irsk velsignelse.
Selv om du ikke er her og ingensteds å bli funnet, sier mitt hjerte du fortsatt er her, og overalt. I alle mann som dør der dør med ham, hans første snø og kyss og kjempe ... Ikke folk dø, men verdener dø i dem. - John Greenleaf Whittier.
Kanskje hvis du ikke kan få noen ut av hodet ditt, de er ment å være der, Når vi er sammen, eller når vi er fra hverandre, du er først i mine tanker og først i mitt hjerte. - Forfatter - Anonym.
Jeg hører pass dine ord mine lepper,; DIN uttrykk som har blitt min,; En del av dere har blitt meg,, På grunn av tanker om deg i tankene mine. - Fra, "I mine drømmer", Sherry.
Et smil spiller på mitt ansikt; Når jeg hører ord som jeg sier,, Det er som å ha en del av deg,, med meg hvert minutt av hver dag. - Anonym.
Når du er fornøyd, er jeg glad. Når du er trist, jeg er trist. Når du er ensom, ring meg! - Anonym.
Noen Mer Love Quotes Tenker på deg
Jeg tenker på dere, I min søvnløse ensomhet kveld. Hvis det er galt å elske deg, så hjertet mitt bare ikke vil la meg være rett. Fordi jeg er druknet i deg, og jeg vil ikke dra gjennom, uten deg ved min side. - Mariah Carey
De fleste gruer finne ut når de kommer til å dø som de aldri virkelig har levd. - Henry David Thoreau.
Hvor mye mine tanker er med deg, når du ser dagene fremover,, Og kjærligheten blir ekkoet av; De ord jeg har forlatt usagt.anonym
Dersom stedet for en perle, eller til og med en blomst, bør vi kastet i gave en kjærlig tanke inn i hjertet av en venn, som ville være å gi som englene gir. - George MacDonald.
Hver gang du ser på meg og se meg smilende, bare vet at jeg tenker på deg! - Anonym.
Hvis du må holde deg opp til dine barn, hold deg opp som et objekt leksjon og ikke som et eksempel.; - Forfatter: Sir Walter Besant ordtak.
Har du noen gang slutte å tenke, og glemme å starte igjen? - AA Milne.
Hvordan fikk det så sent så fort?; Det er natt før det er ettermiddag.; Desember er her før det er juni.; Min godhet hvordan tiden har flewn.; Hvordan gikk det bli så sent så fort?; - Dr. Seuss.
Ta kjærlighet, multiplisere det med uendelighet og ta det med til dypet av alltid, og du fortsatt bare ha et glimt av hva jeg føler for deg.
Hvordan er det mulig å finne mening i en endelig verden, gitt livet mitt og skjorte størrelse?; - Forfatter: Woody Allen.
Den ene gode ting om ikke å se deg er at jeg kan skrive deg brev. - Svetlana Alliluyeva.
Sent på kvelden når all verden sover, jeg er oppe og tenke på deg. Jeg ønsker på stjernene, at et sted du er, tenker på meg også. - Fra sangen: Dreaming Of You.
Den det ikke godt å se folk som har blitt late styrke hele livet mister den selv for et øyeblikk.; - Forfatter: Lillian Hellman populære uttrykk.
Slik som en vinter har mitt fravær vært; Fra dig, gleden av flyktige året!; Hva freezings har jeg følt, det mørke dager sett!; Hva gamle December's bareness overalt! - William Shakespeare, Sonnet XCVII.
I den kaldeste februar som i hver annen måned i hvert annet år, de beste ting å holde på i denne verden er hverandre. - Linda Ellerbee.
Et sted det er noen som drømmer om smilet ditt, og finner i ditt nærvær at livet er verdt, så når du er ensom, husk dette er sant: Somebody, sted tenker på deg. - Anonym.
Les mer på:; Famous Quotes, inspirerende sitater, Morsomme sitater og uttalelser; Dette var noen av de beste tenker på deg sitater. Du kan også lese mer på kjærlighet sitater og ordtak for henne, for å formidle ovennevnte søte morsomme tenker du elsker sitater, på en bedre måte.