Dentist Vitser

Min Gud! Jeg kan bare ikke stå min sønn!Hvorfor det? Er han en tannlege?
Tannleger er mennesker vi simpelthen elsker å hate. La oss innse det, hvis det er noen yrke som universelt hatet i verden, er det odontologi. Du unngår tannlegen som pesten, rett opp inntil din tannen når slikt stadium der den ligner en verdenskrig II gravplass, bare etter som du går til tannlegen. Og så, selvfølgelig kommer du klager og cribbing om hvor mye din tannen gjør vondt, men hvor ille tannlegen er. Alt er sagt og gjort, noe som vil bidra til heve humøret er noe tannlegen vitser, som vil bidra til tannleger og pasienter både se den lysere siden av dette edle yrket med hjelp disse dumme vitsene.
Funny Dentist Jokes
En kvinne og hennes ektemann avbrutt ferien sin for å gå til tannlegen. Jeg vil ha en tann trukket,, og jeg ønsker ikke Novacaine fordi jeg er i en stor fart, sier kvinnen. Bare trekke tannen, så raskt som mulig, og vi vil være på vår vei. Tannlegen var ganske imponert.; You're absolutt en modig kvinne, sa han. Hvilken tann er det? Kvinnen snudde til mannen henne og sa, Vis ham din tannen, kjære.
Pasient: Doctor, har jeg gule tenner, hva gjør jeg?; Dentist: Wear en brun tie ...
Åpne bredere. bedt tannlegen, da han begynte sin undersøkelse av pasienten.; Herregud! han sa skremte. Du har den største hulrommet jeg noen gang har sett, den største hulrommet jeg noen gang har sett. Ok Doc! svarte pasienten., Jeg er redd nok uten Sier du noe sånt to ganger., Jeg hadde ikke! sa tannlegen. Det var ekkoet.
Short Dentist Vitser
En kvinne ringte henne tannlegen da hun fikk en stor regning. Jeg er sjokkert! hun klaget. Dette er tre ganger hva du vanligvis lade.: Ja, jeg vet, sa tannlegen. Men du skrek så høyt, du skremte bort to andre pasienter.
Hva betyr tannlegen av året får? En liten plakett
Hva spillet gjorde tannlegen spille da hun var barn? Caps og røvere
Hva gjør en tannlege gjøre på en berg og dalbane? Han tannregulering selv
Hva var tannlegen gjør i Panama? Leter du etter den Root Canal
Pasient til tannlege: Hvor mye for å få tennene mine utrettet?; Tjue tusen bucks svarte tannlegen. Pasient hoder for døren.; Dentist til pasient: Hvor skal du?; Til en plastisk kirurg å få min munnen bøyd.
Patient: Hvor mye å ha denne tannen trukket?; Tannlege: $ 200, Pasient: $ 200 for bare noen få minutter verdt arbeidet?!; Tannlege: Jeg kan trekke den veldig langsomt, hvis du vil.
Gamlingen: Darling, tennene minne meg av stjernene, Old kvinnen: Fordi de glimte og gnisten?; Gammel mann: Nei, fordi de kommer ut om natten!
Best Tannlege Vitser
Jeg kom i å gjøre en avtale med tannlegen. sa mannen til resepsjonisten. Jeg beklager sir. hun svarte, Han er ute akkurat nå, men ... Takk, avbrutt åpenbart nervøse potensielle pasienten. Da vil han være ute igjen?
Unnskyld meg et øyeblikk, du, sier tannlegen til pasienten, men før du begynner dette arbeidet må jeg ha min drill.; Good himlene, mann! utbrøt pasienten irritert. Kan ikke du trekke en tann uten øving?
Edward: Har du noensinne kommer over en mann som, ved minste touch, fikk deg til spenningen og skjelve i hver fiber av ditt vesen?; Lucy: Ja, tannlegen.
Dentist: Ikke bekymre. Jeg er smertefri.; Patient: jeg er ikke.; Pasient: Doc, hva skal jeg gjøre med alt gull og sølv på munnen?; Dentist: Ikke smile i en dårlig nabolag.
På hvilket tidspunkt folk flest går til tannlegen?; Ved tann-hurty (2:30).
Spørsmål: Hva er forskjellen mellom en tannlege og en New York Yankee fan?; A: One yanks for røttene og den andre røttene for amerikanerne.
Ting å gjøre du ringe til en gammel tannlege? Litt lenge i tann
Dentist Vitser for Kids
En liten gutt ble tatt til tannlegen hvor han ble fortalt at han hadde et hulrom som måtte fylles. Nå, ung mann, spurte tannlegen, Hva slags fylling ønsker du for det carious tann?; Sjokolade, vennligst, svarte den unge Kid.
Mor: Har tann stoppet vondt enda? ; Son: Jeg vet ikke. Tannlegen holdt det.
Ginny: Daddy, når jeg vokser opp, skal jeg bli hjerte-lege eller en tann-lege?; Far: Tannlege honning; Ginny: Hvorfor far?; Pappa: Vi har bare ett hjerte, men 32 tenner!
Johnny satt i venterommet etter får hans tann ekstrahert. Resepsjonisten spurte ham hvordan han var følelsen. Jeg okay sa han, men jeg likte ikke fire bokstaver-ordet legen brukt under utvinning. Hva sa han? spurte sykepleieren skremt. Oops! svarte Johnny.
Så dette var alt om tann, hele tann, og ingenting men tannen. Som Murphy ville ha sagt, vil du alltid akutt lider av en tannpine bare etter nærmeste dental klinikken har nedstengt. Så for foreløpig kan du isteden ha en god latter med disse tannlege vitser, som er korte hilarious vitser, som er bundet å forlate deg i splitter, fordi, som tannlegen vil fortelle deg, latter er den best medisin!