Elsker ting å si til kjæresten din

La oss prøve bare for å ha en fantastisk tid denne helgen. Jeg mener ikke prøve å analysere alt til døden for én gang, hvis mulig. Spesielt meg. Jeg elsker deg. ~ JD Salinger
Over kritisk sinn og super fordømmende intellekt, siler bort noen takknemlighet for kjærlighet. Romance mister sin vei, et sted ned linjen og "Jeg venter på deg 'snur til" mat står i kjøleskapet, vil jeg være sen. Ikke vent deg på meg. ' Enkle ord om kjærlighet, ikke lenger erte sansene og verken lys de gjør opp ansiktet med et smil. Problemet ligger, ikke i gjentagelser talte ord, men i mangel på lidenskap som de kommer ut. Hvis du sier hvert ord du mener, ville ordene fungerer som magi. Jeg mener, er ord alt du trenger å ta bort hjertet, ikke sant?! Bruk disse elsker ting å si til kjæresten din, med ditt hjerte til å tenne den tapte kjærligheten.
Sweet ting å fortelle Your Boyfriend
Av og de åpenbare "Jeg elsker deg", kan gjøre personen smile. Elsker ting å si til kjæresten din kan skrives på liten melding kort som kommer med blomster eller kort også. La disse i vesken sin eller på kjøleskapet eller på et sted der det ikke er ment å være (men han vil gå der for en grunn). En av vakt "Jeg elsker deg" notatet, vil være den mest skattede en. , Jeg savner deg når du ikke er med meg. , Jeg elsker hvordan du elsker meg. , Du er min endeløse melodi. ; Hvor mange stjerner gjorde Gud stjeler fra himmelen da han gjorde øynene dine? , Jeg er tapt. Vil du holde meg? , Hvis du var min ost, ville jeg ønsker å være din makaroni. ; Hvis jeg kunne ønske en ting på denne planet, ville jeg ønske for leppene å ta på meg, uten et spørsmål, uten en lyd. ; Du er min endeløse kjærlighet. , Jeg får gåsehud nedover ryggraden min, hver gang du deformere din armer rundt meg. ; Når jeg lukker øynene om natten, er alt jeg ser deg rundt meg. , Jeg elsker å lukte på duft av dere som henger på meg klærne etter at vi deler. , Du er den herligste fyren jeg noen gang har møtt. , Jeg elsker måten du gjør meg til å føle. , Du må føle meg fullstendig. ; Everyday med deg er verdt hver eneste stjerne på himmelen.; Les mer på:; Sweet Ting å si til din kjæreste, Cute Messages for ham, Cute ting å fortelle Your Boyfriend
Vanligvis er vi kvinner elsker alle de søte grøtaktig romantiske ting. Men menn også hemmelighet dvele ved anfall av romantikk. Lys opp plassen med stearinlys og holde ham så nær deg som mulig. Whisper disse elsker ting å fortelle kjæresten din ham i øret, og tro meg, de vil finne en måte hans hjerte. ; Hvis jeg var blinde, i mitt hjerte jeg kunne fortsatt se skjønnheten som er deg. , Du er mitt livs kjærlighet. , Hver gang jeg ser deg, du ser mer kjekk. , Du er grunnen til at mine solen står opp hver morgen. ; Hvis det var ikkje for deg, ville min verden faller fra hverandre. , Jeg ville si noe, men jeg glemte når jeg så deg. , Jeg elsker deg så mye. , Jeg kunne holde deg for alltid. , Love, er det på tide å våkne. ; Sunshine, den morgenen allerede. , The gløden i dine øyne er den hemmelige ingrediensen av lykke mine. ; Det er vanskelig å finne den søteste ting å si, når jeg har den mest søteste personen som står ved siden av meg.; Les mer på:; Love Sitater og Ordtak for ham; Sweet Love Sayings; Nice Romantic ting å fortelle Your Boyfriend
Elsker ting å si kjæresten din, kan være en ærlig vis av takknemlighet også. Vis ham hva han egentlig betyr for deg, med de mest nøye utvalgte ord. , Takk for at du elsker meg, og bli den du er. ; Du er min Genie i en flaske, fordi du gjør kommer alle mine ønsker oppfylt. , Jeg elsker måten du ser på meg. , Jeg elsker å holde deg i armene mine. , Du er den mest delikate ting jeg noensinne har smakt. ; Hvis Gud gav meg en sjanse til å gjenoppleve mitt liv, vil jeg spole tilbake til den tiden jeg først møtte deg, og fryse det for alltid. , Jeg elsker å se i øynene dine. ; Min verden er tom uten deg. , Jeg elsker måten du lyse opp rommet. ; Din kjærlighet er det skyer som dekker min verden. , Jeg tror på deg. , Jeg fant deg, og jeg har funnet min sjelevenn., Les mer på:; Love Quotes samt uttalelser; Cute Love Sayings, du kan finne en mengde kjærlighet ting å si til din kjæreste på gratulasjonskort, gjennom film sitater og selv gjennom elektroniske søk. Sannheten er, at ord talt med kjærlighet kan bare høres av elskeren din. Hvis du genuint mener, hva du sier, deretter kjærligheten skal gjengjeldt også. Så, disse ordene er sjansen for å høste avkastningen av kjærlighet for evigheten, hvis du sår med integritet.