Tørt krusete Hair

Jeg elsker eksperimenterer med håret mitt. Etter års straightening, curling og styling, en dag jeg våknet å oppdage at min håret hadde byttet steder med ett høyet stack. Det var en heller frekk våkne up call, så allikevel, bestemte jeg det er høy tid jeg dusj mitt håret med kjærlighet og hengivenhet som den trenger. Jeg startet en to ukers utfordring for meg selv å gjenvinne mitt håret fra onde bruse monster. Dette er hva jeg gjorde.
Tørt krusete Hair Rettsmidler
Å først takle mitt problem, gjorde jeg en liste over alle tingene jeg gjør er at skadelige for håret mitt. Stol meg listen var endeløs fra en dårlig diett til dårlige matvaner og til endeløse timer med styling tortur at min hår var utsatt for, alle for skyld forfengelighet. Du kan ta en titt på din egen rutine og tro meg det vil bli mange flere tørt hår årsaker. Jeg innså at det er to typer tørt krusete hår løsninger. En er tørt krusete hår behandlinger at man kan benytte på spa og salonger, er den andre den gode gamle metoden av tørr krusete hjemme rettsmidler. Jeg besluttet å kombinere de to.
Tørt krusete Hair Treatment
Så å behandle din tørt krusete hår, du må ta noen skritt mot endre håret tannpleierutine. Må endre sjampo og balsam og holde seg borte fra alle sterke kjemiske produkter. Dette betyr ingen blåse tørking eller straightening. Det er ikke så ille som det høres, naturlig frisyrer ser hyggelig også. Så sørg at dine shampoos er laget av naturlige ingredienser og er ikke vaskemiddel basert. Også investere i noen gode hår olje, kan du bruke olivenolje, kokosolje, jojobaolje etc. Disse oljene er flott å fukte håret. Det er best å olje håret før du shampoo dem. Dette beskytter naturlige fuktigheten av håret som de fleste shampoos stripe unna langs med andre olje og smuss. Bruk sjampo og balsam som er ment for tørt og krusete hår.
Balsam for tørt hår må være igjen på i minst 5 minutter, først da kan man dra nytte av dem. Hvis du kan få hendene på en god intensiv pleie balsam, vil det være stor. Bruk dette klimaanlegget en gang i uken, og la den forbli på håret for godt 7 til 10 minutter. Ja, selv hvis flasken sier 5 minutter er nok. I løpet av disse to ukers bruk ikke noe annet på håret, andre enn den naturlige rettsmidler som jeg har nevnt nedenfor. Hvis du vil kan besøke din salong for noen behandling for tørt hår, men jeg foreslår holde unna kjemikalier.
Tørt krusete hår Natural Rettsmidler
Nå som du har shampoo osv. tatt vare på, kan du gå inn på ditt kjøkken og bruke de mange naturlige ingredienser på håret ditt for å få tilbake det tapte glans og glans. Disse håret rettsmidler for tørt hår er ganske effektiv.
Lag et hår maske med yoghurt, honning, og rå egg. Det høres ikke appetittvekkende men det er flott for håret ditt. Forresten honningen vil være vanskelig å gå av, så shampoo masken off under lunkent vann. Hold masken på i ca 30 minutter, deretter shampoo og tilstand håret. Så langt i mengde er opptatt av, det avhenger av lengden på håret ditt. Pakken skal dekke håret, akkurat som hårfarge kremer gjør. Så sørg for at du har nok yoghurt og egg. En teskje honning vil være nok hvis du bruker 500 gram av yoghurt og to egg. Eller du kan prøve noen av disse, håret maskene for tørt skadet hår.
Du kan også bruke majones og egg på håret. La masken på i ca 15 til 20 minutter. Dette rå protein vil gjøre underverk for håret ditt. Du kan også prøve noen av disse oppskriftene, som er ærlig blant de beste conditioners for tørt hår.
Gang i uken du bør oljen håret godt og dekke dem i en varm fuktig håndkle. Dette vil åpne håret cuticle og slukke tørst for fuktighet. Annet enn dette, sørg at du sover godt og spise godt fordi hva du spiser påvirker håret. Kontroller at du har et sunt kosthold, en diett som er rik i proteiner, så spiser mye grønne grønnsaker, meieriprodukter og meats. Holde håret beskyttet fra solskade er et annet godt trekk å gjenvinne håret. Les mer på tørt hår løsninger.
Jeg gjorde alt dette hver uken, til jeg fikk min herlige tresses tilbake til normale og sunne igjen. Noen av disse tips for tørt krusete hårpleie har blitt en del av min daglige rutine. Jeg spiser godt, sove godt, jeg også dypt tilstanden håret mitt hver uke, og alltid shampoo håret mitt etter at jeg olje dem. Gjør dette regelmessig og du også vil merke forbedring i håret tekstur. Inntil da, lykke til!