Get Vel Wishes

Ingen liker å falle syke og ligge på sengen, stirret på taket. Ingen kilde for underholdning synes underholdende løpet denne perioden. Men noen snill og oppmuntrende ord kan bringe et lyse smil til en syk persons ansikt og at er grunnen får vel snart ønskene kom inn eksistens. Få godt ønsker blir en av måtene å la distresset de vite at de blir husket og ba for. Mer om får vel snart meldinger.
Get Vel Snart Wishes
Dette er en samling noen av bli frisk ønsker, som jeg likte mest. Det var ikke mulig å sitere hver og kilde. Imidlertid ville jeg takke alle kildene til alle disse bli frisk ønskene, fra som jeg har utpakkede dem.
Måtte lille blomstene liggende i tungsinn, Rise og Bloom,; svaiende uendelige, denne måten og at måten,; morgen til skumring hverdagslige, Get vel snart.
Veldig godt vite grunnen,; ur hvorfor ta for lang å gjenopprette,; Du er virkelig blir sykepleier-d der. ; Vitser hverandre, Get frisk snart!
Det er hyggelig å høre du gjør det bra; Og utvinne rask,; Og her's en aspirasjon at din fine helsen; Will vare evig
En bolle av varme, en myk ansikt, en ny dag. ; Noen get-brønnen tanker sendt din måte. Feel bedre snart.
Håper denne glade get-brønnen note; Adds solskinn på dagen,; Og viser deg at du er tenkte fra; I en varm og spesiell måte!
Håper du snart være følelsen fint,; Måten du var før.; Fordi ting bare ikke vil være det samme,, helt til du er godt igjen.
Selv om du ikke føler deg din beste; Med litt tid, god omsorg og hvile;. Det vil ikke være lenge før den lykkelige dagen, Når du føler deg fin på alle måter.
La det bli solskinn; å jage skyene bort.; Kind tanker til muntre deg, og lyse dagen
Jeg hørte du føler blå dag; Og ville du vite: Friends er alle rundt deg; Till mørket himmelen er gå; Når du er nede og vil smile; Men ikke har funnet styrken; Just åpne opp dette lille kortet; Og føle kjærligheten Ive sendte
Gi selv uansett gaver av tid og hvile du trenger å føle bedre - og vet at du omgitt av omsorgsfulle tanker og bønner og dyptfølt ønsker. Rest enkel. Get godt.
Ingenting bringer varme til hjertet som solskinnet av en vennlig smil.; Wishing deg lysere dager. Get frisk snart!
You're opplag hjemme i senga; Og du kløe å komme tilbake på føttene; Vi kan ikke si vi er veldig overrasket; Som chirpier kar aldri vi gjorde møter; Men hvorfor ikke nyte resten; Let kona skjemme deg råtten; Du er tilbake på jobb i ingen tid; Og ikke bekymre, vil du ikke bli glemt!
Leter som et Get Well kort; Bright, muntre og fet; Dette i faktum; A klem, med en fold
En bolle av varme,; En myk ansiktet, en ny dag.; Noen get-brønnen tanker; Sendt din måte; Her håper du føler bedre snart.
Funny Get Vel Wishes
Advarsel:; The Surgeon General; har fastslått ...; at sykdom; er dårlig for helsen!; Get Vel Soon
Vær forsiktig ved lesing helse bøker; du kan dø av en trykkfeil. - Mark Twain. (Du kan legge, hadde ikke jeg fortalt deg, i begynnelsen.)
Det er mange grunner; for deg å komme godt.; Din familie elsker; og behov deg,; din familie er; bekymret om deg ...; ... Din familie er helt; unsupervised i kjøkkenet.
Når du er trist, jeg er trist.; Når du er fornøyd, jeg lykkelig.; Når du er syk, jeg syk.; Get Vel Soon ..., Så jeg kan komme videre med livet mitt!
Look på lyse siden. Nå du endelig kunne grunn til sutre og klage. Get frisk snart!
Det vil ikke være lenge; før du er all bedre; og tilbake til være ditt; samme gamle self igjen ... ; Jeg antar jeg burde; nyte denne mens det varer.
Hvis vite at noen bryr; hjelper helbredelsesprosessen ...; ... Så du bør være; følelsen bedre allerede.
Få godt kort har blitt så humoristiske at hvis du ikke får syk du mangler halve moroa. - Flip Wilson.
Ok, så i dag føler du deg lite. Men snart du bli bedre du vet. Lytt til legene du møter Og før du vet det vil du tilbake på føttene. - C. Pulsifer. Les mer på:; Prøver av Get Well Messages; Funny Get Vel Sayings; Get Well Gift Baskets; Dette var noen av de beste bli frisk ønsker. Jeg er sikker disse får vel snart ønsker vil formidle din bekymring til dine kjære og motivere dem å være tilbake på deres føtter i blunk!