Slik installerer Baderom Sink

Du kan tenke på hvordan vet jeg, hvordan du installerer et bad vask, og hva er sannsynligheten for at uansett hva jeg sier er riktig? Vel er det en historie bak dette, ja ... Historien bak en bathroom sink kan du forestille deg! Anyways, hendte det at jeg hadde besluttet å endre gamle, skitne bad synke i huset mitt, det var som et sort hull i min hvite hus. Så jeg tok en splitter ny en som jeg hadde sett den andre dagen. Det neste store spørsmålet var hvordan du installerer bathroom sink, så jeg bestemte meg for å ringe rørleggeren men han gjorde ikke slå opp. Så jeg bestemte meg for å installere badet synke meg selv, som en gutt jeg hadde sett min far installerer en, på huset vårt, så jeg tenkte det vil ikke være så tøff og jeg hadde rett, var det enkelt. Nok av historien nå, vil jeg fortelle deg hvordan du installerer bathroom sink ...
Slik installerer Baderom Sink, først og fremst kjøpe en passende vasken for badet ditt, noe som passer og forbedre ditt bad innredningen. Det er så mange forskjellige synker tilgjengelig i disse dager, at man godt valg kan gjøre badet ser ut som en renovert en. , Nå er neste ting er å fjerne den gamle. Før du fjerner den gamle vasken, koble fra alt vannet linjene og fjern avløpsrøret. Husk å koble de viktigste vannforsyning av huset, vil den unngå uhell. ; Montert synker vanligvis har fire klipp, løsne dem og unngå eventuelle vanskeligheter, også fjerne drivning undersiden vasken. Nå løfter vasken opp og rengjøre stedet. , Som størrelsen på begge vasken var ikke det samme jeg hadde å merke linjene på nye vasken. Dette er enkelt, bare hold papp der vasken var brakt, og merk de skisserer. ; Plasser vasken på plass og merk av hullene. Husk ikke å merke hullene med vasken i skjeve posisjon som det vil ødelegge drift av badet synke installasjon. , Nå bore hullene med en god drill maskin, plassere vasken og fest skruene godt, hvis vasken er en porselen du vil trenge drivning tape så det er ingen klipp på bunnen av vasken, forsegle drivning på vasken og senk den over dreneringshullet og fest den. Kontroller at den er sentrert riktig. ; Den neste viktige er å installere badet synke avløp. Avløpet har en rund gummipakning som består av en ring kjent som pakning, blir det brukt til å forsegle rørkoblingen, nå stramme denne pakningen med mutteren. ; Du kan også forsegle gummipakningen ved drivning rundt det, for å unngå lekkasje. For å gjøre det enklere, kan du ta hjelp av en annen person til å holde vasken mens du fikse avløpet. ; Du kan også søke rørleggere putty å fikse avløpet, men det er mer rotete enn drivning, og jeg tror drivning bør gjøre jobben. Etter dette, feste bunnen av avløpsrøret til huset vannet avløp. , Nå det viktigste som gjenstår er å fikse kranen eller kranen. Fest slangen eller røret (i rør), slanger er lettere å feste som de har gummipakninger som ikke trenger mye innstramming. Fest den andre enden av slangen til ventilen som ble låst av mutteren. ; Installere Kranen er ikke veldig vanskelig, hvis du er forvirret, kan du alltid se instruksjonene på innretningen boken sammen med vasken. Les mer på tappekran reparasjon instruksjoner. , Nå forsegle kantene av vasken med drivning lime og gjenoppta de viktigste vannforsyning av huset ditt og beundre badet vasken du nettopp installerte. ; Hvis vellykket installerer bathroom sink har økt din selvtillit, og nå vil du installere en kjøkkenbenken også, ønsker du å lese mer på kjøkkenbenken installasjon. , Jeg håper du ikke lenger forvirret om hvordan du installerer bathroom sink. Det er godt å gjøre alle ting selv, spesielt hvis det er så enkelt som å installere bathroom sink. Ting bygget eller montert med dine egne hender alltid ser mer attraktive. Du må aldri realisert, men et bad vasken er den viktigste nødvendigheten av huset og forresten, er det også den mest brukte ting i huset. Så er du allerede tenker på å installere bathroom sink som vil forynge utseendet til gamle bad, gå på installere det selv. Alle de beste!