Hvordan å Erstatt Kitchen Sink

Kjøkkenbenken har en sentral plass i all matlaging anstrengelser samt opprydding prosjekter som må foretas senere! I slikt tilfelle, kan en knust synke være et reelt ulempe. Det kan ikke være noen forsinkelser i en erstatning i dette tilfellet. Hvis du planlegger å ta opp VVS prosjekter som dette på egen hånd, vil denne artikkelen være til noen hjelp i å forsyne deg med en grunnleggende oversikt om hvordan å erstatte kjøkkenvask.
Mitt første forsøk på å erstatte et kjøkken vasken var et synkende opplevelse som jeg kjempet med vann som sprayes på ansiktet mitt og mitt kjøkken oversvømt med vann! Jeg gjorde det riktig andre gang selv, og i denne artikkelen jeg dele det jeg lærte i prosessen. Jeg forutsetter her at du har tenkt å gjennomføre bare kjøkkenbenken utskifting og ikke har planer om å endre kjøkkenbenken som den er montert. Jeg forutsetter også at du erstatter den gamle vasken med en ny som er nøyaktig lik den gamle ett i størrelse. De tingene du trenger er en sparkel og en pipenøkkel av passende størrelse. Sammen med at du trenger masse tålmodighet!
Hvordan å erstatte en Kitchen Sink enkelt; første oppgave er å velge en ny vask som er skreddersydd til dine måling krav. Mål dimensjonene på countertop. Som vil hjelpe deg i å velge en ny vask. Velge en samme størrelse vasken er et smart trekk som det vil spare deg oppgaven med å skjære gjennom benkeplaten for å lage et større hull. Et rustfritt stål vasken er det beste alternativet som sitt er holdbare og enklest å installere. Standard vasken størrelsen er 33 tommer x 22 tommer med en dybde på ca 7 inches.
Første del av avløp prosjektet er å fjerne den gamle vasken. Hvis du ikke vil ditt kjøkken være forvandlet til ett svømmebasseng, anbefaler jeg deg å lukke alle vannet innløpsventiler av kummen, før du går videre. Også koble fra andre sammenhenger som slange, avhending og felle. Vær forsiktig og holde en badekar undersiden stund fjerner rørene da de kan fremdeles inneholder gjenværende vann inni. Dessverre Jeg ikke kan gi deg en detaljert forklaring på hvordan å erstatte kjøkkenbenken rør og verken kan jeg snakke om hvordan å erstatte kjøkkenvask drain. For det, må du falle sikkerhetskopiere på din egen erfaring og observasjon eller lær fra en VVS manuell. (Hvis det er noen). Noen ting bare må funnet ut på våre egne Jeg antar! Etter litt hjelp, se 'Kjøkkenkran installasjon'.
Vanligvis vasken kraner er ikke festet med vasken, men er festet over vasken på vegg. If kranen kommer i veien for å fjerne vasken, så det må midlertidig fjernes, med en pipe fastnøkkel, etter at du har koblet fra vanntilførselen. Her igjen jeg blir pinlig kort og jeg ikke gå inn i detaljer om hvordan å erstatte en kjøkkenvask kranen. Jeg antar du allerede vet det. Hvis kranen er festet til vasken, så det må fjernes og reattached til den nye vasken. I så fall fester pegrep før du setter vasken på plass.
Vasken er festet til countertop med hjelp av klipp på nedsiden. Å fjerne vasken, må du fjerne disse klipp med hjelp av en pipenøkkel eller en skrutrekker. Fjern røret festet under og etter å sørge for at alle at alle tilkoblinger er fjernet, løft den opp fra benkeplaten. Når den gamle vasken er fjernet, rengjør bordoverflate under. Den gamle caulk brukes med gamle vasken, vil måtte fjernes ved hjelp av en sparkel.
Hold klipp som de kan være nyttig, dersom den nye erstatning vasken er av samme størrelse som den gamle. Dersom de er skadet, må du kjøpe nye. Vanligvis er de pakket sammen med kjøkkenbenken. Påfør caulk på undersiden av vasken og på grenser countertop cavity. Neste du må installere vasken på plass med hjelp av klippene. Justere dem på plass og matche dem med sine kamerater på undersiden. Senk synke i stedet for mot toppen, før du fester på mutterne. Det burde få vasken på plass. Vær forsiktig og pass fingrene, mens du senker vasken i benkeplaten.
Nå kan installere vannet linjene tilbake igjen og fest U-formede deponering pipe tilbake igjen undersiden. Du må søke pipe threading sammensatte å rørender, og forsegle tilkoblinger. Også koble søppeltømming enheten tilbake igjen. Fest pegrep tilbake igjen med hjelp av en pipe skiftenøkkel. Med at din jobben er fullført.
Les mer på:; Slik installerer Kitchen Sink; Slik installerer en rustfritt Steel Sink; Undermount rustfritt Steel Kjøkken Oppvaskkummer; Fjern ansamlinger Kitchen Sink; Så dette var en liten oversikt over hvordan å erstatte kjøkkenvasken på egenhånd. Jobben kan ferdig i noen timer, avhengig hvor god du er ved alle VVS manøvrene. Skifte kjøkkenvasken kan bli vesentlig enkelt, hvis du observerer måten hele vasken forsamlingen var før, og gjengi det tilbake igjen som det var. Jeg ønsker deg lykkelig rørleggerartikler!